உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Agnipath Scheme: عمر کی حد، یونیفارم، اعزازات اور ایوارڈز میں کیا ہوگی تبدیلی؟ جانیے تفصیلات

    Agnipath Scheme: ناراض نوجوانوں کو سرکار نے دی بڑی راحٹ، اگنی ویروں کیلئے کئے تین بڑے بدلاو

    Agnipath Scheme: ناراض نوجوانوں کو سرکار نے دی بڑی راحٹ، اگنی ویروں کیلئے کئے تین بڑے بدلاو

    ایک سرکاری حکم نامہ میں کہا گیا ہے کہ چار سال کی مدت کے بعد ہر اگنی ویر کو IAF کی طرف سے جاری کردہ تنظیمی تقاضوں اور پالیسیوں کی بنیاد پر سوسائٹی میں واپس چلا جائے گا۔

    • Share this:
      ملک کی کئی ریاستوں میں پرتشدد ہنگامے مسلسل تباہی پھیلا رہے ہیں، ہندوستانی فضائیہ نے اتوار کو اگنی پتھ بھرتی اسکیم (Agnipath recruitment scheme) کی تفصیلات جاری کیں ہیں۔ اگنی پتھ بھرتی اسکیم نے بڑے پیمانے پر احتجاج کو جنم دیا۔

      بھرتی کا عمل 24 جون سے شروع ہو گا۔ IAF دستاویز میں اہلیت، تعلیمی قابلیت، طبی معیارات، تشخیص، چھٹی، معاوضہ، زندگی کی بیمہ کور، وغیرہ بہت سے دوسرے عوامل کے ساتھ درج ہیں۔ آئی اے ایف نوٹیفکیشن میں کہا گیا کہ چونکہ بھرتی کا عمل 18 سال سے کم عمر کے لوگوں کے لیے بھی کھلا ہے، اس لیے ان امیدواروں کے لیے انرولمنٹ فارم پر والدین کے دستخط کرنے کی ضرورت ہوگی جن کی عمر 18 سال سے کم ہے۔

      ایک سرکاری حکم نامہ میں کہا گیا ہے کہ چار سال کی مدت کے بعد ہر اگنی ویر کو IAF کی طرف سے جاری کردہ تنظیمی تقاضوں اور پالیسیوں کی بنیاد پر سوسائٹی میں واپس چلا جائے گا۔ مذکورہ دستاویز میں کہا گیا ہے کہ حکومت ان فوائد کی وضاحت کرتی ہے جو 75 فیصد لوگوں کو فراہم کرے گی۔ برقرار رکھا.

      یہ بھی پڑھیں:
      Urfi Javed Video:فوائل پیپر کی ڈریس کہنے والوں پر بھڑکی عرفی جاوید، کہی یہ بات

      اگنی ویرز کو مسلح افواج میں مزید اندراج کے لیے منتخب ہونے کا حق حاصل نہیں ہوگا۔ انتخاب حکومت کا خصوصی دائرہ اختیار ہو گا۔

      مزید پڑھیں: Celebs Education:سونوسود نے انجینئرنگ تو سنیل شیٹی نے ہوٹل مینجمنٹ میں حاصل کی ڈگری، جانیے کتنے تعلیم یافتہ ہیں بالی ووڈ کے یہ ستارے

      آئی اے ایف نے کہا کہ عمر کی حد (اس سال 17.5 سال سے 23 سال اور اگلے سے 17.5 سال سے 21 سال) کے علاوہ، تعلیمی قابلیت، جسمانی اور طبی معیارات کی تفصیل بعد میں دی جائے گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: