உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Agnipath Violence: بہار سے تلنگانہ تک مشتعل افراد نے ٹرینوں کو آگ لگا دی، یہ ہےتازہ تفصیل

    Youtube Video

    تقریباً 200 ٹرینیں متاثر ہوئیں، 35 منسوخ اور 13 کو مختصر مدت کے لیے ختم کیا گیا یہاں تک کہ مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ اور آرمی چیف جنرل منوج پانڈے نے خدشات کو دور کرنے کے لیے قدم اٹھایا۔

    • Share this:
      مرکز کی جانب سے نئی فوجی بھرتی اسکیم کے اعلان کے بعد تیسرے دن 'اگنی پتھ' احتجاج (Agnipath) شروع ہوا۔ یہ ملک کے جنوب اور مشرق میں مزید پھیل گیا۔ تلنگانہ کے سکندرآباد ریلوں اسٹیشن جمعہ کو ہجومی تشدد کا مرکز بنا جہاں پولیس کی فائرنگ میں ایک شخص ہلاک اور 15 سے زیادہ زخمی ہوئے۔ مشتعل ہجوم نے شہر کے ریلوے اسٹیشن پر ایک مسافر ٹرین کی پارسل کوچ کو آگ لگا دی اور اس کی بوگیوں پر پتھراؤ کیا اور اندر پیٹرول بم پھینکے۔

      15 جون سے اب تک کل 12 ٹرینوں کو آگ لگا دی گئی ہے، جن میں چار جمعہ کے تشدد میں شامل ہیں – دو بہار میں، ایک اتر پردیش میں اور ایک تلنگانہ میں یہ مظاہرے ہوئے۔ مدھیہ پردیش، راجستھان، جھارکھنڈ سمیت ملک کے دیگر حصوں میں احتجاج کے برفباری کے دوران عوامی اور پولیس کی گاڑیوں پر حملہ کیا گیا اور اہلکار زخمی ہوئے۔

      تقریباً 200 ٹرینیں متاثر ہوئیں، 35 منسوخ اور 13 کو مختصر مدت کے لیے ختم کیا گیا یہاں تک کہ مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ اور آرمی چیف جنرل منوج پانڈے نے خدشات کو دور کرنے کے لیے قدم اٹھایا۔

      یہاں ان ریاستوں پر ایک نظر ہے جہاں ہجوم قابو سے باہر ہو گیا، جس کے نتیجے میں آتش زنی اور توڑ پھوڑ کے مناظر:

      تلنگانہ

      سکندرآباد ریلوے اسٹیشن پر ہجوم نے مسافر ٹرین کے پارسل کوچ کو جلا دیا۔ ہجوم کو منتشر کرنے کے لیے کی جانے والی پولیس کی فائرنگ سے ایک شخص ہلاک ہو گیا جب کہ 15 دیگر زخمی ہو گئے جنہیں ہسپتال منتقل کر دیا گیا۔

      Donkey Milk Farming: انجینئر نے نوکری چھوڑ کھولی گدھی کے دودھ کی ڈیری، لاکھوں ہورہی کمائی

      نامعلوم شرپسندوں نے فوج کی ملازمتوں میں معمول کی بھرتی کا مطالبہ کرتے ہوئے مرکز کے خلاف نعرے لگاتے ہوئے ریلوے اسٹیشن پر ہنگامہ آرائی کی۔ کچھ اسٹالوں کو بھی نقصان پہنچا اور ہجوم نے پارسل کوچ سے سامان نکالا اور اسے آگ لگانے کے لیے پٹریوں پر پھینک دیا، جس سے کچھ ٹرین خدمات میں خلل پڑا۔

      Delhi والوں کیلئے بڑی خبر! بجلی کی سبسڈی جاری رکھنے کیلئے جولائی سے کرنا ہوگا یہ کام

      بہار:

      بہار میں امیدوار برسوں سے ٹرینگ حاصل کررہے ہیں۔ یہاں ناراض خواہشمندوں نے دو ٹرینوں کو آگ لگا دی۔ بھاگلپور وکرم شیلا ایکسپریس اور سمستی پور میں نئی ​​دہلی-دربھنگا بہار سمپرک کرانتی ایکسپریس۔ پٹنہ میں نائب وزیر اعلیٰ رینو دیوی کے گھر پر بھی ہجوم نے حملہ کیا۔

       

      بی جے پی کے ریاستی صدر سنجے جیسوال کی بیتیہ قصبے میں واقع رہائش گاہ پر بھی توڑ پھوڑ کی گئی لیکن لیڈر نے دعویٰ کیا کہ حملہ آور نوکری کے خواہشمند نہیں تھے۔ یہ حملہ بی جے پی ایم ایل اے ارونا دیوی کے نوادہ میں پتھراؤ کے واقعہ میں زخمی ہونے کے ایک دن بعد ہوا ہے، جہاں پارٹی دفتر کو نذر آتش کیا گیا تھا۔ پٹنہ کے مضافات دیدار گنج میں ایک ٹول پلازہ اور نوادہ میں ایک پولیس جیپ کو بھی آگ لگا دی گئی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: