உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Independence Day: این آئی اے نے دہشت گردی کو نشانہ بنایا، دہلی میں اسلامک اسٹیٹ ماڈیول کا پردہ فاش، فعال رکن گرفتار

    ذرائع نے بتایا کہ وہ یہ رقوم شام اور دیگر مقامات کو کریپٹو کرنسی کی شکل میں بھیج رہا تھا۔

    ذرائع نے بتایا کہ وہ یہ رقوم شام اور دیگر مقامات کو کریپٹو کرنسی کی شکل میں بھیج رہا تھا۔

    ایجنسی نے دہلی میں بٹلہ ہاؤس میں اس کی رہائش گاہ کی تلاشی لی اور اسے آئی ایس کی آن لائن اور زمینی سرگرمیوں میں ملوث پایا۔ این آئی اے کے مطابق محسن احمد اصل میں پٹنہ کا رہنے والا ہے۔ وہ ہندوستان کے ساتھ ساتھ بیرون ملک آئی ایس کے لیے فنڈز اکٹھا کرنے میں ملوث تھا۔

    • Share this:
      یوم آزادی (Independence Day) سے پہلے قومی تحقیقاتی ایجنسی (National Investigation Agency) نے دہلی میں اسلامک اسٹیٹ (Islamic State) کے ایک ماڈیول کا پردہ فاش کیا ہے۔ ہفتہ کے روز این آئی اے نے محسن احمد کو آئی ایس کے ساتھ سرگرم طور پر ملوث ہونے پر گرفتار کیا۔

      ایجنسی نے دہلی میں بٹلہ ہاؤس میں اس کی رہائش گاہ کی تلاشی لی اور اسے آئی ایس کی آن لائن اور زمینی سرگرمیوں میں ملوث پایا۔ این آئی اے کے مطابق محسن احمد اصل میں پٹنہ کا رہنے والا ہے۔ وہ  ہندوستان کے ساتھ ساتھ بیرون ملک آئی ایس کے لیے فنڈز اکٹھا کرنے میں ملوث تھا۔

      ذرائع نے بتایا کہ وہ یہ رقوم شام اور دیگر مقامات کو کریپٹو کرنسی کی شکل میں بھیج رہا تھا۔ این آئی اے نے ملزم کو دہلی کی عدالت میں پیش کیا اور سات دن کی ریمانڈ مانگی۔

      گزشتہ ہفتے کے چھاپے:

      این آئی اے نے مہاراشٹر سمیت سات ریاستوں میں 13 مقامات پر چھاپے مارے اور 48 افراد کو حراست میں لیا۔ آئی ایس سے روابط کے ساتھ ہندوستان کے خلاف کچھ بڑا کرنے کے ان کے منصوبے کو ناکام بناتے ہوئے ان افراد کو حراست میں لیا گیا۔ اعلیٰ انٹیلی جنس ذرائع سے ملنے والی خصوصی تفصیلات کے مطابق یہ گرفتاریاں ظفری جوہر دامودی (Zufri Johar Damodi) سے پوچھ گچھ کا نتیجہ ہیں، جنہیں اگست 2021 میں کرناٹک کے بھٹکل سے آئی ایس سے مبینہ تعلق کے الزام میں گرفتار کیا گیا تھا۔

      ذرائع نے سی این این نیوز 18کو خصوصی طور پر بتایا کہ دامودی سے لیڈز کے ساتھ ایجنسی گزشتہ ایک سال سے ہندوستان پر مبنی آئی ایس میگزین وائس آف ہند پر نظر رکھے ہوئے تھی۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      Islamic Jihad: فلسطینی اسلامی جہاد کیا ہے؟ اسرائیل کیوں بنا رہا ہے اسے خاص نشانہ؟

      اس دوران اسرائیل نے غزہ پر فضائی حملے کیے جس کے جواب میں اس کا کہنا تھا کہ یہ راکٹ غزہ سے فائر کیے گئے تھے۔ 11 دن تک جاری رہنے والی لڑائی میں غزہ میں کم از کم 260 اور اسرائیل میں 13 افراد مارے گئے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Israel bombs Gaza: ’یہ یوکرئن نہیں غزہ ہے‘ غزہ پر اسرائیلی بمباری سے فلسطینی عوام میں شدید بے چینی!

      ذرائع نے بتایا کہ ایجنسی نے دیکھا کہ میگزین میں ہندوستان کی زمینی صورتحال کے بارے میں انتہائی مختصر تفصیلات موجود ہیں، جو مقامی وسائل کے بغیر ممکن نہیں تھی۔ انہوں نے کہا کہ اس کی وجہ سے وہ آئی ایس سے منسلک 48 افراد تک پہنچ گئے۔ ایجنسی کے ذرائع نے بتایا کہ 48 افراد وائس آف ہند اور آئی ایس کے پی سے متعلق دیگر گروپس کے لیے مواد تیار کر رہے تھے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: