உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ahmedabad: جاپان کی سونی اور سونی فوٹ ویئر کے درمیان ٹریڈ مارک کی جنگ، کیا ہےوجہ؟

    Youtube Video

    یہ مقدمہ کئی دہائیوں تک زیر التوا رہا، دسمبر 2021 میں ایک بار پھر مدعی کمپنی کی جانب سے ثبوت پیش کرنے کے لیے مقدمہ درج کیا گیا، جس میں الزام لگایا گیا تھا کہ سونی اس کا رجسٹرڈ ٹریڈ مارک ہے اور وہ اس ٹریڈ مارک کے تحت دنیا بھر میں کاروبار کر رہی ہے ۔

    • Share this:
      تین دروازے پر ایک جوتے کی دکان کے مالک، محمد اقبال پتنگیہ، جاپانی ملٹی نیشنل سونی کارپوریشن کے ساتھ دو دہائیوں سے قانونی جنگ لڑ رہے ہیں اور کمپنی دکاندار پر اس کے ٹریڈ مارک کے حقوق کی خلاف ورزی پر مقدمہ کر رہی ہے۔ Sony Kabushiki Kaisha، جو سونی گروپ کارپوریشن کے طور پر تجارت کر رہا ہے، اس نے مارچ 1999 میں پتنگیا کے خلاف اپنی دکان کا نام سونی فٹ ویئر رکھنے پر ٹریڈ مارک کا مقدمہ دائر کیا تھا۔ یہ دکان تین دروازے کے قریب پرانے شہر کے بازاروں میں سے ایک میں موجود ہے۔

      چونکہ یہ مقدمہ کئی دہائیوں تک زیر التوا رہا، دسمبر 2021 میں ایک بار پھر مدعی کمپنی کی جانب سے ثبوت پیش کرنے کے لیے مقدمہ درج کیا گیا، جس میں الزام لگایا گیا تھا کہ سونی اس کا رجسٹرڈ ٹریڈ مارک ہے اور وہ اس ٹریڈ مارک کے تحت دنیا بھر میں کاروبار کر رہی ہے اور زبردست خیر سگالی پیدا کی ہے۔ اس معاملے پر اگلی سماعت جولائی میں طے کی گئی ہے۔

      مزید پڑھیں: EXPLAINED: پاکستان میں سیاسی ہلچل کا باقی دنیا کے لیے کیا ہےمطلب؟ کیاعالمی سیاست ہوگی متاثر؟

      سونی نے ٹریڈ مارکس ایکٹ کے سیکشن 29 اور 135 کو استعمال کرتے ہوئے اپنے حقوق کی خلاف ورزی کا دعویٰ کیا ہے اور دکان کے مالک کو اس ٹریڈ مارک کے تحت اپنا کاروبار کرنے سے روکنے کی کوشش کی ہے۔ پتنگیا کے وکیل نریندر تہلرامانی نے کہا کہ جاپانی کمپنی نے مقدمہ دائر کیا ہے، لیکن جب عدالت سے رجوع کیا گیا تو وہ جوتے کے سامان کا سودا نہیں کر رہی تھی۔

      یہ بھی پڑھئے : کیا رمضان کے مہینہ میں میک اپ کرنے سے ٹوٹ جاتا ہے روزہ؟


      'نام سونی یا سونی کامن'

      محمد اقبال پتنگیہ کے وکیل کا کہنا ہے کہ اس کے علاوہ لفظ سونی یا سونی یہاں ایک عام نام ہے۔ دکان کے نام پر ایسے عام لفظ کے استعمال پر، کسی کو ٹریڈ مارک کے حقوق کی خلاف ورزی کرنے والا نہیں کہا جا سکتا۔ وکیل نے یہ بھی کہا کہ جس لفظ پر کمپنی نے ٹریڈ مارک کے حقوق کی خلاف ورزی کا الزام لگایا ہے اسے بھی ایک مخصوص کمیونٹی کنیت کے طور پر استعمال کرتی ہے۔

      جوتوں کی دکان نے حال ہی میں لفظ 'سونی' کے ساتھ ایک نیا ڈسپلے بورڈ لگایا ہے، جو ایک کنیت ہے جو عام طور پر سنار اپنے کنیت کے لیے استعمال کرتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: