ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

ایئر فورس کیلئے 83 تیجس طیاروں کی خریداری کی منظوری

نئی دہلی: حکومت نے لڑاکا طیاروں کی قلت کا سامنا کرنے والی ایئرفورس کے لئے ایک اہم فیصلہ کرتے ہوئے 83ملکی تیجس لڑاکا طیارے خریدنے کی منظوری دے دی۔

  • UNI
  • Last Updated: Mar 18, 2020 08:53 PM IST
  • Share this:
ایئر فورس کیلئے 83 تیجس طیاروں کی خریداری کی منظوری
: حکومت نے لڑاکا طیاروں کی قلت کا سامنا کرنے والی ایئرفورس کے لئے ایک اہم فیصلہ کرتے ہوئے 83ملکی تیجس لڑاکا طیارے خریدنے کی منظوری دے دی۔

نئی دہلی: حکومت نے لڑاکا طیاروں کی قلت کا سامنا کرنے والی ایئرفورس کے لئے ایک اہم فیصلہ کرتے ہوئے 83ملکی تیجس لڑاکا طیارے خریدنے کی آج منظوری دے دی۔ وزیر دفاع راجناتھ سنگھ کی زیر صدارت میں آج یہاں ہونے والی دفاعی خریداری کونسل کے اجلاس میں اس خریداری کے تجویز کو منظور دی گئی۔ اس کے علاوہ  کونسل نے 1300 کروڑ روپے کی لاگت سے ملک میں تیار کردہ دفاعی مصنوعات کی خریداری کی بھی منظوری دی۔


کونسل نے آج کے اجلاس میں ایئر فورس کے لئے تیجس طیارہ کے83 اپ گریڈ ورژن ایم کے ون اے کو خریدنے کی تجویز کو منظوری دے دی ہے۔ ایئر فورس کو تیجس کے اصل ورژن کے 40 طیارے خریدنے کے لئے پہلے ہی آرڈر دے دیا گیا ہے۔ ہلکے جنگی طیارہ تیجس کو ڈیفنس ریسرچ اینڈ ڈویلپمنٹ آرگنائزیشن (ڈی آر ڈی او) کے تحت ائیرکرافٹ ڈویلپمنٹ ایجنسی نے ڈیزائن کیا ہے۔

ہندوستان ایروناٹکس لمیٹڈ (ایچ اے ایل) ، جو ملک میں دفاعی شعبے کا ایک بڑا ادارہ ہے ، ان طیاروں کی تیاری کر رہا ہے۔ ان طیاروں سے فضائیہ کی طاقت میں اضافہ ہوگا اور اس کی طاقت میں بھی اضافہ ہوگا۔ اس کے علاوہ ، حکومت کے اس فیصلے سے اس کے اہم منصوبے میک ان انڈیا کو بھی فروغ ملے گا۔ کونسل نے تیجس طیاروں کے ساتھ ساتھ ائیر فورس ہاک ایم 32 طیارے اور ان کے لئےملک میں تیار ایریل فیوز اور ٹون ڈوم سمیلیٹرکی خریداری کی بھی منظوری دی ہے۔ توقع ہے کہ ان کی خریداری پر 1300 کروڑ روپے لاگت آئے گی۔

First published: Mar 18, 2020 08:53 PM IST