ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

گلے ملنے کے بعد اکھلیش اورشیو پال میں ہوئی نوک جھونک، منچ پر ہی بھڑے

اپنی تقریر ختم کرنے کے بعد ملائم سنگھ نے بیٹے اکھلیش یادو کو چچا شیوپال یادو سے گلے ملنے کو کہا۔

  • IBN Khabar
  • Last Updated: Oct 24, 2016 01:34 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
گلے ملنے کے بعد اکھلیش اورشیو پال میں ہوئی نوک جھونک، منچ پر ہی بھڑے
اپنی تقریر ختم کرنے کے بعد ملائم سنگھ نے بیٹے اکھلیش یادو کو چچا شیوپال یادو سے گلے ملنے کو کہا۔

نئی دہلی۔ لکھنؤ میں سماجوادی پارٹی سپريمو ملائم سنگھ یادو کی جانب سے بلائی گئی میٹنگ کے دوران جم کر ہنگامہ ہوا۔ ملائم کے سامنے ہی سی ایم اکھلیش اور شیو پال یادو کے درمیان نوک جھونک ہو گئی۔ جب تینوں رہنماؤں کی تقریر ختم ہوئی تو ملائم نے ان سے گلے ملنے کو کہا تھا، دونوں گلے تو ملے، لیکن تلخی کے ساتھ ۔ دونوں کے درمیان ہوئی نوک جھونک کا گواہ ہر کوئی بنا۔


اپنی تقریر ختم کرنے کے بعد ملائم سنگھ نے بیٹے اکھلیش یادو کو چچا شیوپال یادو سے گلے ملنے کو کہا۔ ملائم نے کہا، شیو پال تمہارے چچا ہیں، ان سے گلے ملو۔ اس کے بعد اکھلیش نے چچا شیوپال کے پاؤں چھوئے۔ اس پر شیو پال نے اکھلیش کو گلے لگایا۔ گلے ملنے کے بعد ملائم نے کہا کہ جو خطوط لکھوائے جا رہے ہیں، وہ ركوائے جائیں۔ اس پر اکھلیش نے کہا کہ آشو ملک کے خط پر کچھ نہیں بولا گیا۔


اکھلیش نے اسٹیج پر آشو ملک کی موجودگی پر سوال اٹھایا۔ اکھلیش نے کہا کہ سارے لیڈروں کے سامنے کہنا چاہتا ہوں کہ آشو ملک جانتا ہے کہ امر سنگھ نے میرے خلاف آرٹیکل لکھوایا جس میں مجھے اورنگ زیب کہا گیا۔ اس کے بعد شیو پال اٹھے، انہوں نے مائیک چھین لی اور تیز آواز میں کہا کہ امر سنگھ نے ایسا کچھ نہیں کیا۔ میں جانتا ہوں۔ جھوٹ مت بولو۔ پھر اکھلیش اور زور سے بولے کہ میں بھی سارا سچ جانتا ہوں۔ میرے خلاف سازش بند کیجئے۔


اس کے بعد مائیک کو بند کر دیا گیا۔ پھر زبردست نعرے بازی شروع ہو گئی۔ دونوں کے درمیان تو تو، میں میں شروع ہو گئی اور ہاتھاپائی کی نوبت تک آ گئی۔ لیکن دونوں کی حفاظت میں موجود سکیورٹی اہلکاروں نے صحیح وقت پر دخل دے کر اسے روک لیا۔
First published: Oct 24, 2016 01:34 PM IST