உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Covid-19: دہلی میں تمام کووڈ پابندیاں ختم، آج سےدہلی میں کیاتبدیلیاں ہوں گی؟ جانیےتفصیلات

    دہلی میں میٹرو ٹرینیں اب 28 فروری 2022 سے 100 فیصد بیٹھنے اور کھڑے ہونے کی صلاحیت کے ساتھ چلیں گی۔

    دہلی میں میٹرو ٹرینیں اب 28 فروری 2022 سے 100 فیصد بیٹھنے اور کھڑے ہونے کی صلاحیت کے ساتھ چلیں گی۔

    ڈی ڈی ایم اے نے جمعہ کو کہا کہ قومی دارالحکومت میں تمام کوویڈ سے متاثرہ پابندیاں بشمول دہلی میں رات کے کرفیو کو پیر یعنی آج سے سے ہٹا دیا جائے گا۔ دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے ٹویٹر پر کہا کہ حالات میں بہتری کے ساتھ ہی دہلی ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی نے تمام پابندیاں ہٹا لی ہیں۔

    • Share this:
      نئے کووڈ۔19 کیسز اور وائرس سے ہونے والی اموات میں مسلسل کمی کے پیش نظر دہلی میں کووڈ سے متعلق تمام پابندیاں ہٹا دی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی دہلی میٹرو (Delhi Metro) نے یہ بھی فیصلہ کیا ہے کہ لیفٹیننٹ گورنر انیل بیجل کی قیادت میں دہلی ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی (DDMA) کے نئے رہنما خطوط کے بعد تمام ٹرینیں پوری صلاحیت کے ساتھ چلیں گی۔

      کورونا (CoVID-19) سے متعلق رات کا کرفیو ہٹا دیا گیا:

      ڈی ڈی ایم اے نے جمعہ کو کہا کہ قومی دارالحکومت میں تمام کوویڈ سے متاثرہ پابندیاں بشمول دہلی میں رات کے کرفیو کو پیر یعنی آج سے سے ہٹا دیا جائے گا۔ دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے ٹویٹر پر کہا کہ حالات میں بہتری کے ساتھ ہی دہلی ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی نے تمام پابندیاں ہٹا لی ہیں اور لوگوں کو نوکریوں کے نقصان کی وجہ سے مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

      تاہم انہوں نے تمام شہریوں پر زور دیا کہ وہ کورونا Covid-19 حفاظتی پروٹوکول پر عمل کرتے رہیں۔ سب کو کووڈ مناسب رویے کی پیروی جاری رکھنی چاہیے۔ کیجریوال نے لکھا کہ حکومت سخت نظر رکھے گی۔

      ریستوراں، بار، تھیٹر پر کوئی ٹوپی نہیں:

      چونکہ دہلی میں کووڈ سے متعلق کوئی پابندیاں نافذ نہیں ہیں، اس لیے تمام قسم کی دکانیں، ریستوراں، بار اور سنیما ہال بغیر کسی رکاوٹ کے 100 فیصد صلاحیت کے ساتھ کام کر سکتے ہیں۔ اس سے بہت سے لوگوں کی ملازمتیں چھوٹ جائیں گی اور کاروباری سرگرمیاں جلد ہی تیز رفتاری سے شروع ہو جائیں گی۔

      ماسک نہ پہننے پر کم جرمانہ:

      دہلی حکومت کے مطابق فیس ماسک نہ پہننے کے جرمانے کو پہلے 2000 روپے سے کم کر کے 500 روپے کر دیا گیا ہے۔ تاہم حکومت نے لوگوں کو مشورہ دیا ہے کہ وہ زیادہ ذمہ دار بنیں اور جب بھی باہر جائیں ماسک پہنیں۔ اس کے علاوہ پرائیویٹ کاروں میں سفر کرنے والے افراد کو کل سے پرائیویٹ کاروں میں ماسک پہننے کی ضرورت نہیں ہوگی۔

      میٹرو پوری صلاحیت کے ساتھ چلائی جائے گی:

      دہلی میٹرو ریل کارپوریشن (ڈی ایم آر سی) نے کہا ہے کہ کووڈ مینجمنٹ پر ڈی ڈی ایم اے کی طرف سے جاری کردہ تازہ ترین رہنما خطوط کے تناظر میں، دہلی میں میٹرو ٹرینیں اب 28 فروری 2022 سے 100 فیصد بیٹھنے اور کھڑے ہونے کی صلاحیت کے ساتھ چلیں گی۔ مسافروں کے داخلے کی سہولت کے لیے میٹرو اسٹیشن دن بھر کھلے رہیں گے۔

      دہلی میں کووڈ کیسز میں کمی:

      تازہ کورونا وائرس کیسوں میں نمایاں کمی کے درمیان، دہلی میں ہفتہ کو 440 نئے COVID-19 کیسز اور دو اموات ریکارڈ کی گئیں، جب کہ کیس کی مثبت شرح 0.83 فیصد رہی، شہر کے محکمہ صحت کے اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے۔ یہ کوویڈ کیس جمعہ سے کم ہیں جب قومی دارالحکومت میں 460 کیسز ریکارڈ کیے گئے، جن کی مثبت شرح 0.81 فیصد، اور دو اموات ہوئیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: