உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پنجاب سے AAP کے تمام پانچوں امیدوار بلا مقابلہ راجیہ سبھا کے لیے منتخب، کیاہےوجہ؟

    Youtube Video

    عام آدمی پارٹی (AAP) کے ریٹرننگ آفیسر- کم- سیکرٹری سریندر پال نے کہا کہ گزشتہ 24 مارچ 2022 کو پنجاب میں راجیہ سبھا کے انتخابات کے لیے کاغذات نامزدگی واپس لینے کا آخری دن تھا اور کسی بھی امیدوار نے کاغذات نامزدگی واپس نہیں لیے۔

    • Share this:
      راجیہ سبھا انتخابات (Rajya Sabha polls) کے لیے عام آدمی پارٹی (AAP) کے تمام پانچ امیدوار پنجاب سے بلامقابلہ منتخب ہوئے ہیں۔ عام آدمی پارٹی نے پارٹی لیڈر راگھو چڈھا، انتخابی حکمت عملی ساز سندیپ پاٹھک، کرکٹر ہربھجن سنگھ، لولی پروفیشنل یونیورسٹی کے چانسلر اشوک متل اور صنعت کار سنجیو اروڑہ کو 31 مارچ کو راجیہ سبھا کے انتخابات کے لیے نامزد کیا تھا۔

      آپ کے ریٹرننگ آفیسر- کم- سیکرٹری سریندر پال نے کہا کہ گزشتہ 24 مارچ 2022 کو پنجاب میں راجیہ سبھا کے انتخابات کے لیے کاغذات نامزدگی واپس لینے کا آخری دن تھا اور کسی بھی امیدوار نے کاغذات نامزدگی واپس نہیں لیے۔

      انہوں نے کہا کہ پانچوں امیدواروں نے دو سالہ انتخابات کے لیے کاغذات نامزدگی داخل کیے تھے، ان کو بلا مقابلہ فاتح قرار دیا گیا ہے۔ پنجاب سے راجیہ سبھا کے پانچ اراکین بشمول سکھ دیو سنگھ ڈھنڈسا اور شرومنی اکالی دل کے نریش گجرال، پرتاپ سنگھ باجوہ، کانگریس پارٹی کے شمشیر سنگھ دلو اور بی جے پی کے شویت ملک کی میعاد 9 اپریل 2022 کو ختم ہو رہی ہے۔

      مزید پڑھیں: Rajya Sabha Election: راجیہ سبھا کی 13 سیٹوں کے 31 مارچ کو ہوں گے انتخابات، کونسے ہونگے نئےچہرے؟

      الیکشن کمیشن (Election Commission) نے پیر کے روز چھ ریاستوں میں 13 راجیہ سبھا سیٹوں (Rajya Sabha seats) کو پُر کرنے کے لیے انتخابات کا اعلان کیا جو اپریل میں خالی ہونے والی ہیں، جن میں کانگریس کے سابق رہنما اے کے انٹونی اور آنند شرما شامل ہیں، جو 31 مارچ کو ہونے والی ہیں۔

      مزید پڑھیں: پاکستانی PM کی کرسی پر عمران خان بس کچھ ہی دنوں کے مہمان! اب Pakistan Army نے بھی دیا الٹی میٹم

      ریٹائر ہونے والوں میں انٹونی (کیرالہ)، شرما (ہماچل پردیش)، پرتاپ سنگھ باجوہ اور نریش گجرال (پنجاب) نمایاں ہیں۔ جبکہ سابق وزیر دفاع انٹونی، راجیہ سبھا میں کانگریس کے ڈپٹی لیڈر شرما اور باجوا کانگریس لیڈر ہیں، گجرال شرومنی اکالی دل کی نمائندگی کرتے ہیں۔ آسام (دو)، ہماچل (ایک)، کیرالہ (تین)، ناگالینڈ (ایک) اور تریپورہ (ایک) کے ارکان 2 اپریل کو ریٹائر ہو رہے ہیں، جبکہ پنجاب کے پانچ ارکان 9 اپریل کو ریٹائر ہو رہے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: