உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Delhi Unlock: دہلی میں 50 فیصد گنجائش کے ساتھ کھلیں گے، ریستورینٹ، مال اور سبھی دکانیں

    Youtube Video

    دہلی میں کووڈ 19 کے نئے معاملات میں مسلسل کمی کے بعد سی ایم اروند کیجریوال (CM Arvind Kejriwal) نے ایک بڑا اعلان کیا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی. ملک کی راجدھانی دہلی میں کووڈ 19 کے نئے معاملات میں مسلسل کمی کے بعد سی ایم اروند کیجریوال (CM Arvind Kejriwal) نے ایک بڑا اعلان کیا ہے۔ دہلی میں ریستوراں (Restaurants) پیر سے 50 فیصد بیٹھنے کی گنجائش کے ساتھ کھلیں گے۔ اس کے علاوہ نجی دفاتر بھی صبح 9 بجے سے شام 5 بجے تک 50 فیصد گنجائش کے ساتھ کام کریں گے۔

      ایک ہی وقت میں ، بازاروں ، مالز اور مارکیٹ کے احاطے میں تمام دکانیں صبح 10 بجے سے شام 8 بجے تک کھل سکتی ہیں۔ یعنیآد ای ون کا فارمولہ اب ختم ہوچکا ہے۔ حالانکہ انہوں نے واضح طور پر کہا ہے کہ اگر آنے والے ہفتہ میں کووڈ 19 کے معاملات میں اضافہ ہوتا ہے تو پھر دہلی کے بازاروں اور ریستوراں میں دوبارہ پابندیاں نافذ ہوں گی۔

      اس کے ساتھ سی ایم اروند کیجریوال نے ہفتہ واری بازار کو اجازت دی ہے لیکن ایک دن میں ایک زون میں ایک ہی ہفتہ واری بازار کو اجازت دی جائے گی جبکہ سرکاری دفاتر سو فیصد گروپ ایک افسر اور بچاس فیصد دیگر ملازمین کے ساتھ کھل سکیں گے۔ وہیں ضروری سروسز پہلے کی طرح جاری رہیں گی۔ اس کے علاوہ شادیاں بیس لوگوں کے ساتھ گھر یا کورٹ میں ہو سکتی ہیں۔ وہیں مذہبی مقامات بھی کھولے جا رہے ہیں لیکن عقیدمندوں کو جانے کی اجازت نہیں ہوگی۔
      ملک میں کورونا کی رفتار اب دھیمی ہو رہی ہے۔۔اعداد و شمار کے مطابق ملک میں کورونا کے اسی ہزار آٹھ سو چونتیس نئے معاملوں کی تصدیق ہوئی ہے۔۔گذشتہ چوبیس گھنٹوں تین ہزار تین سو تین اموات ہوئی ہیں۔۔جبکہ اسی عرصے میں ایک لاکھ بتیس ہزار سے زائد افراد ہوئے صحتیاب۔۔ملک میں کورونا کے دس لاکھ سے زائد ایکٹو معاملے ہیں۔۔جبکہ ملک بھر میں کورونا کے خلاف لڑائی جاری ہے اور ویکسینیشن کے عمل کو تیز کیا جا رہا ہے۔۔ملک میں ابتک پچیس کروڑ سے زائد لوگوں کو ویکسین دی جا چکی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: