உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    UP Election: ’’یوپی انتخابات وقت پر ہونے ہوں گے‘‘ چیف الیکشن کمشنر سشیل چندرانے دیابڑا بیان

    Youtube Video

    سی ای سی چندرا نے ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ تمام سیاسی جماعتوں کے نمائندوں نے ہم سے ملاقات کی اور ہمیں بتایا کہ انتخابات تمام کووڈ۔19 پروٹوکول کے بعد وقت پر کرائے جائیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ ووٹرز کی حتمی فہرست 5 جنوری کو جاری کی جائے گی۔ صبح 8 بجے سے شام 6 بجے تک ووٹ ڈالے جائیں گے۔

    • Share this:
      چیف الیکشن کمشنر (CEC) سشیل چندرا (Sushil Chandra) نے جمعرات کو کہا کہ اتر پردیش میں سیاسی جماعتوں نے پولنگ پینل سے ملاقات کی اور زور دیا کہ اسمبلی انتخابات وقت پر کرائے جائیں۔ الیکشن کمیشن آف انڈیا (ECI) کا ایک وفد آزاد اور منصفانہ انتخابات کو یقینی بنانے کے لیے آئندہ انتخابات کی تیاریوں کا جائزہ لینے کے لیے اتر پردیش کے تین روزہ دورے پر ہے۔

      سی ای سی چندرا نے ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ تمام سیاسی جماعتوں کے نمائندوں نے ہم سے ملاقات کی اور ہمیں بتایا کہ انتخابات تمام کووڈ۔19 پروٹوکول کے بعد وقت پر کرائے جائیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ ووٹرز کی حتمی فہرست 5 جنوری کو جاری کی جائے گی۔ صبح 8 بجے سے شام 6 بجے تک ووٹ ڈالے جائیں گے۔


      چندرا نے کہا کہ تمام ووٹنگ بوتھوں پر VVPATs لگائے جائیں گے۔ انتخابی عمل میں شفافیت کو یقینی بنانے کے لیے تقریباً 1 لاکھ ووٹنگ بوتھس پر لائیو ویب کاسٹنگ کی سہولیات دستیاب ہوں گی۔ سی ای سی نے کہا کہ 80 سال سے زائد عمر کے افراد، معذور افراد اور کووڈ۔19 سے متاثرہ افراد جو پولنگ بوتھ پر نہیں آ سکتے، الیکشن کمیشن ان کی دہلیز پر پہنچ جائے گا۔

      توقع ہے کہ پولنگ پینل اگلے سال کے انتخابات کے شیڈول کا اعلان جنوری کے پہلے ہفتے میں کرے گا۔ کورونا وائرس کے اومی کرون ویرینٹ نے اگلے سال اتر پردیش اور دیگر چار ریاستوں میں انتخابی مشق کے انعقاد کے بارے میں تشویش میں اضافہ کیا ہے۔


      منگل کو کمیشن کے دورے کے پہلے دن سی ای سی اور الیکشن کمشنر راجیو کمار اور انوپ چندر پانڈے نے ای سی آئی کے دیگر سینئر افسران کے ساتھ اتر پردیش میں قومی اور تسلیم شدہ سیاسی جماعتوں کے نمائندوں کے ساتھ میٹنگ کی۔ سماج وادی پارٹی (SP)، بہوجن سماج پارٹی (BSP)، کانگریس اور راشٹریہ لوک دل (RLD) نے میٹنگ میں شرکت کی اور انتخابی شیڈول کے اعلان کے بعد انتخابی ضابطہ اخلاق کو سختی سے نافذ کرنے اور بی جے پی (BJP) کے ذریعہ سرکاری مشینری کے غلط استعمال کو روکنے کا مطالبہ کیا اور پولنگ کے دوران مرکزی نیم فوجی دستوں کی مناسب تعیناتی پر بھی زور دیا۔

      بدھ کو ای سی آئی کے وفد نے اسمبلی انتخابات کی تیاریوں کا جائزہ لینے کے لیے ضلع مجسٹریٹس، پولیس سربراہان، کمشنرز، آئی جیز، ڈی آئی جیز اور دیگر حکام سے ملاقات کی تھی۔ پیر کے روز ای سی آئی نے دہلی میں وزارت صحت کے سینئر افسران کے ساتھ اومی کرون کے خطرے اور پولنگ والی ریاستوں میں انتخابات کو محفوظ طریقے سے کرانے کے لیے ضروری اقدامات پر ایک میٹنگ کی تھی۔ بعد میں مرکزی حکومت نے رائے شماری کرنے والی ریاستوں کو مشورہ دیا کہ وہ کووڈ ویکسینیشن کو تیز کریں۔ ٹیسٹنگ میں اضافہ کریں اور کووڈ۔19 پروٹوکول کو سختی سے نافذ کریں۔

      قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: