உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    محمد زبیر کو پانچ دن کی مشروط ضمانت ملی، سپریم کورٹ کا یوپی پولیس کو نوٹس

    Youtube Video

    Mohammed Zubair Bail: زبیر کو ضمانت دینے کے ساتھ ہی سپریم کورٹ نے یوپی پولیس کو نوٹس دے کر جواب طلب کیا ہے۔ زبیر کو یوپی کی سیتا پور پولیس نے اس کے خلاف درج کیس کے سلسلے میں گرفتار کیا تھا۔

    • Share this:
      Mohammed Zubair Bail: آلٹ نیوز کے شریک بانی محمد زبیر، جو نوپور شرما کیس میں سرخیوں میں آئے تھے، کو آج سپریم کورٹ نے پانچ دنوں کے لیے مشروط عبوری ضمانت دے دی۔ سپریم کورٹ نے زبیر کی پانچ روز کے لیے عبوری ضمانت اس شرط پر دی کہ وہ کیس سے متعلق کوئی نئی ٹوئٹ نہیں کریں گے۔ اس کے ساتھ سیتا پور مجسٹریٹ کی عدالت کے دائرہ اختیار سے باہر نہیں جائے گا۔

      زبیر کو ضمانت دینے کے ساتھ ہی سپریم کورٹ نے یوپی پولیس کو نوٹس دے کر جواب طلب کیا ہے۔ زبیر کو یوپی کی سیتا پور پولیس نے اس کے خلاف درج کیس کے سلسلے میں گرفتار کیا تھا۔

      جب کہ یوپی پولیس کی طرف سے پیش ہوئے سالیسٹر جنرل (ایس جی) تشار مہتا نے سپریم کورٹ کو بتایا کہ یہ معاملہ کسی ایک ٹویٹ کا نہیں ہے۔ ایس جی تشار مہتا نے کہا کہ دہلی ہائی کورٹ نے بھی زبیر کو عبوری راحت دینے سے انکار کر دیا اور ریمانڈ دے دیا۔ سالیسٹر جنرل تشار مہتا نے کہا کہ زبیر کے ٹویٹ کے بعد امن و امان کی صورتحال بگڑ گئی تھی۔

      محمد زبیر کی جانب سے پیش ہونے والے سینئر وکیل کولن گونسالویس colin gonsalves نے سپریم کورٹ کو بتایا کہ زبیر کے خلاف کوئی فوجداری مقدمہ نہیں بنایا جا سکتا۔ اس معاملے کی بنیاد ایک ٹویٹ ہے۔ ہم اس کارروائی کو رد کرنے کا مطالبہ کرتے ہیں اور پولیس یا عدالتی تحویل کا سوال اب غیر متعلقہ ہے۔ گونسالویس نے کہا کہ نفرت انگیز تقاریر کے الزام میں متعدد افراد کو گرفتار کیا گیا ہے اور انہیں ضمانت پر رہا بھی کیا گیا ہے۔ زبیر نے کسی مذہب کے خلاف بات نہیں کی۔

      واضح رہے کہ پٹیالہ ہاوس کورٹ نے آلٹ نیوز کے بانی محمد زبیر کی ضمانت عرضی خارج کرتے ہوئے اسے 14 دنوں کی عدالتی حراست میں بھیجا تھا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: