اپنا ضلع منتخب کریں۔

    گجرات میں انتخابی تیاریوں کا امیت شاہ نے لیا جائزہ، بی جے پی لیڈر و کارکنوں کے ساتھ کی میٹنگ

    مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ (Amit Shah)

    مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ (Amit Shah)

    بی جے پی کی طرف سے شیئر کی گئی تقریب کی تفصیلات کے مطابق پاٹل اور وزیر اعلیٰ بھی کل میٹنگ میں موجود ہوں گے۔ الیکشن کمیشن نے 14 اکتوبر کو کہا تھا کہ ہماچل پردیش کے انتخابات 12 نومبر کو ہوں گے اور ووٹوں کی گنتی 8 دسمبر کو ہوگی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Gujarat, India
    • Share this:
      مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے ہفتہ کے روز جنوبی گجرات زون کے بی جے پی لیڈروں اور کارکنوں کے ساتھ میٹنگ کی تاکہ آئندہ ریاستی اسمبلی انتخابات کی تیاریوں کا جائزہ لیا جا سکے، جن کی تاریخوں کا اعلان ہونا ابھی باقی ہے۔ ریاستی بی جے پی صدر اور لوک سبھا ممبر پارلیمنٹ سی آر پاٹل اور چیف منسٹر بھوپیندر پٹیل بھی میٹنگ میں موجود تھے۔

      امیت شاہ زون کی سطح پر پارٹی کی انتخابی تیاریوں کا جائزہ لینے کے لیے ریاست کا دورہ کر رہے ہیں۔ شاہ نے جنوبی گجرات سے شروعات کی اور اتوار کو وڈودرا میں سنٹرل زون کے لیڈروں سے ملاقات کریں گے۔

      ولساڈ شہر کے دھرم پور چوکڑی کے قریب سوراشٹرا کدوا پاٹیدار سماج ہال میں منعقدہ میٹنگ میں جنوبی گجرات کے سات اضلاع کے پارٹی لیڈران بشمول وزراء، ایم ایل اے، سورت کے میئر، ضلع پنچایت کے صدور اور عہدیداران موجود تھے۔ نامہ نگاروں سے بات کرتے ہوئے شاہ نے کہا کہ جنوبی گجرات زون کی سیٹوں کے لیے اسمبلی انتخابات کی تیاریاں مکمل ہیں۔ ریاست میں مائیکرو پلاننگ سے لے کر الیکشن اور بوتھ مینجمنٹ پر کام جاری ہے۔

      بی جے پی کی طرف سے شیئر کی گئی تقریب کی تفصیلات کے مطابق پاٹل اور وزیر اعلیٰ بھی کل میٹنگ میں موجود ہوں گے۔ الیکشن کمیشن نے 14 اکتوبر کو کہا تھا کہ ہماچل پردیش کے انتخابات 12 نومبر کو ہوں گے اور ووٹوں کی گنتی 8 دسمبر کو ہوگی۔ تاہم پولنگ باڈی نے ماضی کی نظیر کا حوالہ دیتے ہوئے گجرات کے انتخابی شیڈول کا اعلان نہیں کیا۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      سال 2017 میں دونوں ریاستوں میں انتخابات کا اعلان مختلف تاریخوں پر ہوا تھا، لیکن گنتی 18 دسمبر کو ایک ہی دن ہوئی تھی۔

       
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: