உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Amit Shah: سائبر سیفٹی، نیشنل سیکورٹی کانفرنس، امیت شاہ کی بطورمہمان خصوصی شرکت

    ہندوستان کی آزادی کے 75 سال کے موقع پر تقریبات کا ایک سلسلہ ہے۔

    ہندوستان کی آزادی کے 75 سال کے موقع پر تقریبات کا ایک سلسلہ ہے۔

    وزارت داخلہ (MHA) کی طرف سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا کہ یہ کانفرنس ملک میں سائبر جرائم کی روک تھام کے لیے بڑے پیمانے پر بیداری پیدا کرنے کی کوششوں کے ایک حصے کے طور پر وزارت داخلہ کی طرف سے منعقد کی جا رہی ہے۔

    • Share this:
      ایک سرکاری بیان کے مطابق مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ (Amit Shah) آج یعنی 20 جون 2022 بروز پیر کو یہاں وگیان بھون میں منعقد ہونے والی سائبر سیفٹی اور قومی سلامتی پر قومی کانفرنس میں مہمان خصوصی ہوں گے۔ وزارت داخلہ (MHA) کی طرف سے اتوار کو جاری کردہ بیان میں کہا گیا کہ یہ کانفرنس ملک میں سائبر جرائم کی روک تھام کے لیے بڑے پیمانے پر بیداری پیدا کرنے کی کوششوں کے ایک حصے کے طور پر وزارت داخلہ کی طرف سے منعقد کی جا رہی ہے۔

      اس میں کہا گیا کہ مرکزی وزیر داخلہ امیت شاہ کانفرنس میں مہمان خصوصی ہوں گے۔ پیر کی کانفرنس کے سلسلے میں انڈین سائبر کرائم کوآرڈینیشن سنٹر (I4C) نے MHA میں وزارت ثقافت کے ساتھ مل کر مختلف ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں 75 مقامات پر سائبر حفظان صحت، سائبر جرائم کی روک تھام، سائبر کے بارے میں تقریبات کا اہتمام کیا۔ جو کہ 8 سے 17 جون تک 'آزادی کا امرت مہوتسو' کے بینر تلے حفاظت اور قومی سلامتی سے متعلق پروگرام کا اہم حصہ ہے۔

      مزید پڑھیں: Agnipath Scheme : چار سال بعد اگنی ویروں کیلئے کیا؟ فوج نے بتایا کتنے طرح کے ملیں گے متبادل

      یہ بھی پڑھئے: شہادت پر ملیں گے ایک کروڑ روپے، نیوی میں ہوگی خواتین کی انٹری







      اس کانفرنس میں شمال مشرقی خطہ کے ثقافت، سیاحت اور ترقی کے مرکزی وزیر جی کشن ریڈی، وزیر داخلہ اجے کمار مشرا کے ساتھ ساتھ وزارت ثقافت، ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کے سینئر افسران اور مختلف تنظیموں کے نمائندے بھی شرکت کریں گے۔ 'آزادی کا امرت مہوتسو' ہندوستان کی آزادی کے 75 سال کے موقع پر تقریبات کا ایک سلسلہ ہے۔

       

      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: