اپنا ضلع منتخب کریں۔

    محبوبہ مفتی نے ضمنی انتخابات میں جیتی اننت ناگ کی سیٹ، کانگریس دوسرے نمبر پر

    فائل فوٹو

    فائل فوٹو

    سری نگر۔ اننت ناگ ضمنی انتخابات میں جموں و کشمیر کی وزیر اعلی محبوبہ مفتی نے جیت حاصل کر لی ہے۔

    • Share this:
      سری نگر۔ اننت ناگ ضمنی انتخابات میں جموں و کشمیر کی وزیر اعلی محبوبہ مفتی نے جیت حاصل کر لی ہے۔ محبوبہ کو 17 ہزار ایک سو انتیس ، کانگریس کے ہلال شاہ کو 5589 اور نیشنل کانفرنس کے افتخار مسگر کو 2791 ووٹ ملے۔ محبوبہ مفتی پہلے دور کی ووٹوں کی گنتی کے بعد سے ہی برتری بنائے ہوئے تھیں جو آخر تک جاری رہی۔

      سابق وزیر اعلی مفتی محمد سعید کے انتقال کے بعد سے ہی خالی ہوئی سیٹ سے ان کی بیٹی محبوبہ مفتی لڑ رہی تھیں۔ ووٹوں کی گنتی کے دوران ایک بار کانگریس امیدوار ہلال احمد شاہ کے اس الزام کے بعد کچھ دیر کے لئے گنتی روکی گئی کہ ای وی ایم کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کی گئی ہے۔ تاہم کچھ دیر بعد ووٹوں کی گنتی دوبارہ شروع کر دی گئی۔

      افسران کے مطابق، شاہ نے الزام لگایا کہ کچھ ای وی ایم میں لازمی سیل نہیں تھی اور انہیں وزیر اعلی محبوبہ مفتی کو حمایت دینے کے عمل میں تبدیل گیا ہوگا۔ محبوبہ اس سیٹ پر امیدواری پیش کر رہی ہیں۔

      اس ضمنی انتخاب میں علیحدگی پسندوں اور شدت پسندوں کی جانب سے بائیکاٹ کرنے کے باوجود قریب 34 فیصد لوگوں نے ووٹ ڈالے۔ تاہم، گزشتہ بار کے مقابلے میں 5 فیصد ووٹنگ کم ہوئی تھی۔ اس ضمنی انتخابات کے لئے 22 جون کو پولنگ ہوئی تھی جس میں 84000 میں سے 28000 سے زائد ووٹروں نے اپنے حق رائے دہی کا استعمال کیا تھا۔

      چار اپریل کو محبوبہ مفتی نے جموں و کشمیر کے وزیر اعلی کے عہدے کا حلف لیا تھا، جس کے بعد پی ڈی پی لیڈر کے لئے یہ ضروری ہو گیا تھا کہ وہ اسمبلی کا رکن بنیں۔
      First published: