உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اروند کیجریوال نے کہا، وزیر اعظم مودی سونیا گاندھی سے اس لئے ڈرتے ہیں

    نئی دہلی۔ عام آدمی پارٹی نے آج کانگریس اور بھارتیہ جنتا پارٹی کے بیچ ہلہ بول کا اعلان کرتے ہوئے جنتر منتر پر دھرنا دیا۔

    نئی دہلی۔ عام آدمی پارٹی نے آج کانگریس اور بھارتیہ جنتا پارٹی کے بیچ ہلہ بول کا اعلان کرتے ہوئے جنتر منتر پر دھرنا دیا۔

    نئی دہلی۔ عام آدمی پارٹی نے آج کانگریس اور بھارتیہ جنتا پارٹی کے بیچ ہلہ بول کا اعلان کرتے ہوئے جنتر منتر پر دھرنا دیا۔

    • Share this:
      نئی دہلی۔ عام آدمی پارٹی نے آج کانگریس اور بھارتیہ جنتا پارٹی کے بیچ ہلہ بول کا اعلان کرتے ہوئے جنتر منتر پر دھرنا دیا۔ یہاں خود دہلی کے وزیر اعلی اروند کجریوال بھی پہنچے۔ کیجریوال نے كانگریس-بی جے پی کے درمیان کرپشن پر مہاگٹھبندھن کا الزام لگایا۔ کیجریوال نے پی ایم مودی پر بھی حملہ بولا۔

      اروند کیجریوال نے اپنی تقریر میں مودی حکومت کو جم کر نشانہ بنایا۔ کیجریوال نے کہا، آج سے 4 سال پہلے 26 اگست 2012 ء کو ہم سب لوگ یہاں اکٹھے ہوئے تھے۔ اس وقت بی جے پی اور کانگریس دونوں مل کر جو بدعنوانی کر رہی تھیں اس کے خلاف آواز اٹھائی گئی۔ نتن گڈکری اور منموہن سنگھ کی رہائش کا گھیراؤ کیا گیا تھا۔ اس وقت جتنے بھی گھوٹالے ہوئے تھے وہ تمام دونوں جماعتوں نے مل کر کئے تھے۔

      اسی درمیان الیکشن آیا۔ مودی جی نے انتخابات سے پہلے اتنی شاندار تقریرکی کہ لوگوں کو امید بندھی کہ مودی جی آ گئے تو سارے بدعنوان جیل میں جائیں گے۔ نریندر مودی جی نے کہا تھا میں نہ کھاؤں گا، نہ کھانے دوں گا۔ 56 انچ کا سینہ ہے اس لئے میں ان سب کو جیل بھیجوں گا۔ دو سال ہو گئے اقتدار میں رہتے لیکن ایک بھی شخص کو جیل میں نہیں ڈالا گیا۔

      کیجریوال نے کہا کہ آگسٹا ویسٹ لینڈ ہیلی کاپٹر خریدنے میں بھاری کرپشن ہوا ہے۔ الزام لگایا جا رہا ہے کہ اٹلی کی کمپنی نے ہندوستان کے رہنماؤں اور حکام کو رشوت دی تھی، لیکن دو سال میں کوئی جانچ نہیں ہوئی۔ اٹلی نے ان دو سالوں میں تحقیقات مکمل کرکے قصورواروں کو جیل بھی بھیج دیا، لیکن مودی جی نے ایک انچ بھی جانچ آگے نہیں بڑھائی۔

      اٹلی کورٹ کے آرڈر میں سونیا، راہل، احمد پٹیل کا نام ہے، لیکن سونیا کو گرفتار کرنے یا ان سے سوال تک نہیں پوچھ رہے ہیں مودی جی۔ مودی جی کہتے ہیں کہ میں نہیں کہہ رہا ہوں اٹلی کی عدالت کہہ رہی ہے۔ پی ایم جی اگر آپ کہتے کہ میں نے سونیا گاندھی کو جیل میں ڈال دیا، تو ہمارا بھی سینہ 56 انچ کا ہو جاتا۔ آپ کو ایکشن لینے کے لئے پی ایم بنایا ہے، بیان دینے کے لئے نہیں۔

      امت شاہ جی کہتے ہیں کہ سونیا میڈم پلیز بتا دیجئے کس کس نے پیسہ لیا ہے۔ کس کس وزیر نے رشوت لی ہے۔ آپ کے ہاتھ میں حکومت ہے، تحقیقات کیجئے۔ سونیا کو جیل میں نہیں ڈالیں گے، بیوی سے جھگڑا ہونے پر سومناتھ بھارتی کو جیل میں ڈال دیا۔ رشوت لیتے این ڈی ایم سی کے ملازمین کو روکنے پر ہمارے کمانڈو کو جیل میں ڈال دیا۔ لیکن سونیا گاندھی کو نہیں ڈالیں گے۔ میرے اوپر سی بی آئی ریڈ کرائی۔

      ایسا لگتا ہے کہ نریندر مودی جی نے بھی واڈرا کو گود لے لیا۔ میرے اوپر سی بی آئی ریڈ كرائیں گے لیکن واڈرا پر سی بی آئی ریڈ نہیں کرائیں گے، اس سے پوچھ گچھ نہیں کریں گے۔
      First published: