உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کیجریوال کا الزام، BJP نے منیش سسودیا کو CM کے عہدے کی پیشکش کی

    Youtube Video

    Delhi AAP MLA Meeting: کیجریوال نے کہا کہ میں نے اپنی پچھلی زندگی میں اچھے کام کیے ہوں گے کہ میرے ساتھ منیش سسودیا جیسا کوئی ہے۔ انہوں نے ان کی پیشکش کو ٹھکرا دیا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      نئی دہلی. وزیر اعلی اروند کیجریوال کی رہائش گاہ پر AAP ممبران اسمبلی کی میٹنگ Delhi AAP MLA Meeting ختم ہو گئی ہے۔ پارٹی کے کل 54 ایم ایل ایز اس میٹنگ میں پہنچے۔ جبکہ 7 ایم ایل اے دہلی سے باہر ہیں اور ستیندر جین جیل میں ہیں۔ میٹنگ کے بعد تمام AAP ایم ایل اے راج گھاٹ پہنچے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال بھی اپنے اراکین اسمبلی کے ساتھ موجود تھے۔ کیجریوال کی رہائش گاہ پر جاری میٹنگ میں عام آدمی پارٹی نے الزام لگایا کہ سی بی آئی کو منیش سسودیا کی رہائش گاہ پر کچھ نہیں ملا۔

      منیش سسودیا Manish Sisodia نے بی جے پی کی پیشکش ٹھکرا دی
      کیجریوال نے کہا کہ میں نے اپنی پچھلی زندگی میں اچھے کام کیے ہوں گے کہ میرے ساتھ منیش سسودیا جیسا کوئی ہے۔ انہوں نے ان کی پیشکش کو ٹھکرا دیا۔ اب وہ (بی جے پی) بی جے پی میں شامل ہونے کے لیے پیسے کی پیشکش کرنے والے ہمارے ایم ایل اے کے پیچھے ہیں۔ مجھے یہ خبر ملی ہے کہ بی جے پی عآپ کو چھوڑ کر بی جے پی میں شامل ہونے کے لیے 20-20 کروڑ روپے کی پیشکش کر رہی ہے۔

      ساتھ ہی کیجریوال نے کہا کہ ہم نے مہاتما گاندھی کو خراج عقیدت پیش کیا اور دعا کی۔ ہم نے کچھ دن پہلے دیکھا تھا کہ منیش سسودیا کے خلاف فرضی ایف آئی آر درج کی گئی تھی اور سی بی آئی نے ان کی رہائش گاہ پر 12 گھنٹے تک چھاپہ مارا تھا۔ اس کے بعد بھی انہیں کوئی دستاویزات یا بے حساب رقم نہیں ملی۔

      کیجریوال نے کہا کہ انہوں نے دہلی حکومت کو گرانے کے لیے 800 کروڑ روپے رکھے ہیں۔ 20 کروڑ فی ایم ایل اے، 40 ایم ایل اے کو توڑنا چاہتے ہیں۔ ملک جاننا چاہتا ہے۔ یہ 800 کروڑ کس کے ہیں، کہاں رکھے گئے ہیں؟ ہمارا کوئی بھی ایم ایل اے ٹوٹ نہیں رہا ہے۔ حکومت مستحکم ہے۔ دہلی میں جو بھی اچھے کام چل رہے ہیں وہ جاری رہیں گے۔

       

       
      Published by:Sana Naeem
      First published: