உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Narendra Modi: پی ایم مودی آج یو پی مہاراج وگنج بلیا میں ریلیوں سے کریں گےخطاب

    Youtube Video

    ریلیوں کے بارے میں معلومات فراہم کرتے ریاستی جنرل سکریٹری اور ریلی انچارج انوپ گپتا نے کہا کہ پی ایم مودی سب سے پہلے مہاراج گنج ضلع کے فرینڈا، پنیارا، نوتنوا، سیسوان اسمبلی حلقوں اور کشی نگر ضلع کے رامکولہ اسمبلی حلقوں کے لیے مشترکہ ریلی سے خطاب کریں گے۔

    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) پیر کو اتر پردیش کے دو اضلاع مہاراج گنج اور بلیا میں انتخابی ریلیوں سے خطاب کریں گے۔ بی جے پی نے ریلیوں کے کامیاب انعقاد کے لیے تمام ضروری تیاریاں مکمل کر لی ہیں۔

      ریلیوں کے بارے میں معلومات فراہم کرتے ریاستی جنرل سکریٹری اور ریلی انچارج انوپ گپتا نے کہا کہ پی ایم مودی سب سے پہلے مہاراج گنج ضلع کے فرینڈا، پنیارا، نوتنوا، سیسوان اسمبلی حلقوں اور کشی نگر ضلع کے رامکولہ اسمبلی حلقوں کے لیے مشترکہ ریلی سے خطاب کریں گے۔ یہ ریلی مہاراج گنج کے امبیڈکر ڈگری کالج میں منعقد کی جائے گی۔

      انہوں نے مزید کہا کہ پی ایم مودی بلیا کے ہیبت پور میں بیلتھرا روڈ، رسرا، سکندر پور، پھیپنا، بلیا، بنسڈیہ اور برییا کے لوگوں سے خطاب کرنے کے لیے ایک اور ریلی کریں گے۔

      گپتا نے کہا کہ انتظامات اور کورونا سہ متعلق رہنما خطوط کے بارے میں بھی تفصیلی طور پر ذکر کیا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ پی ایم مودی کے تمام پروگرام تمام سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر بھی نشر کیے جائیں گے۔ انہوں نے مزید کہا کہ ریاست بھر کے کارکنان اور عام لوگ بھی مختلف ذرائع سے انہیں سن سکیں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: