உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وزیر اعظم کےتحفوں کی نیلامی شروع، 1,200 سےزائد نایاب اشیاءکی پیشکش، شائقین کا زبردست ردعمل

    وزیر اعظم نریندر مودی (فائل فوٹو)

    وزیر اعظم نریندر مودی (فائل فوٹو)

    Auction of PMs gifts: اس سال 1,200 سے زیادہ تحائف کی نیلامی کا امکان ہے اور ان میں سے تقریباً 300 اشیاء نئی دہلی میں نیشنل گیلری آف ماڈرن آرٹ میں نمائش کے لیے رکھی گئی ہیں، باقی سرکاری ویب سائٹ پر دستیاب ہیں۔ ویب سائٹ کے مطابق ہفتہ کو سب سے زیادہ طلب جانے والی شے بھگوان گنیش کا ایک مجسمہ ہے

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Gujarat | Hyderabad | Jammu
    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) کو موصول ہونے والے تحائف اور دیگر نایاب اشیاء کی چوتھی نیلامی ہفتے کے روز شروع ہوئی جس میں 500 سے زیادہ اشیاء کی کم از کم ایک بولی رات 8 بجے تک موصول ہوئی۔ اس سال کی نیلامی 2 اکتوبر تک جاری رہے گی، اس میں تمغہ جیتنے والے اولمپئین اور پیرا اولمپین کے کھیلوں کے سامان کے ساتھ ساتھ ایودھیا میں تعمیر ہونے والے رام مندر (Ram temple) کا ماڈل بھی شامل ہے۔

      اس سال 1,200 سے زیادہ تحائف کی نیلامی کا امکان ہے اور ان میں سے تقریباً 300 اشیاء نئی دہلی میں نیشنل گیلری آف ماڈرن آرٹ میں نمائش کے لیے رکھی گئی ہیں، باقی سرکاری ویب سائٹ پر دستیاب ہیں۔ ویب سائٹ کے مطابق ہفتہ کو سب سے زیادہ طلب جانے والی شے بھگوان گنیش کا ایک مجسمہ ہے جو کرناٹک کے شری ونائیکا دیوارو مندر سے حاصل کی گئی تھی۔ یہ تصویر 100 روپے سے شروع ہوئی اور ہفتہ کی رات 8 بجے تک 31 بولیاں موصول ہوئیں، جس کی قیمت 6,000 روپے تک پہنچ گئی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      نظام دکن میر عثمان علی خان کی جانب سے ہندوستانی حکومت کو 5,000 کلو سونا کاعطیہ

      وزارت ثقافت کے گووند موہن نے کہا کہ ہمیں ہر طرف سے بولیاں حاصل ہورہی ہے۔ نیلامی منصوبے کے مطابق ہو رہی ہے۔ ہم توقع کرتے ہیں کہ ردعمل اور جوش میں مسلسل اضافہ ہوگا۔ پہلے دن ایک یکساں طور پر مقبول آئٹم ایک سرخ مخملی باکس کے اندر رکھا ہوا ایک دھاتی شنکھ کا خول ہے۔ ابھرے ہوئے خول میں بھگوان وشنو کو شیش ناگ پر آرام کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے، جس میں دیوی لکشمی اپنے پیروں کی مالش کر رہی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      سروے کی مخالفت میں دارالعلوم دیوبند میں آج بڑی کانفرنس،250 سے زائد آپریٹرس لیں گے حصہ



      سرکاری ویب سائٹ کے مطابق خول کے اوپری حصے کو پھولوں کی شکلوں سے سجایا گیا ہے۔ وشنو کو اپنی صفات جیسے گدی، کمل اور شنکھ کا خول پکڑے ہوئے دکھایا گیا ہے جبکہ اس کا چوتھا ہاتھ اس کی ران پر ٹکا ہوا ہے۔ ہفتہ کی شام 8 بجے تک اس کی قیمت 8,600 روپے سے بڑھ کر 27,400 روپے ہو گئی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: