ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

Bakra Eid 2021 : جمعیت علما ہند کا مسلمانوں کو ممنوعہ جانوروں کی قربانی سے گریز کرنے کا مشورہ

Eid-ul-Adha 2021 : جمعیت علما ہند مولانا ارشد مدنی گروپ کی طرف سے قربانی اور عید کے حوالے سے رہنما خطوط جاری کیے گئے ہیں اور وزارت صحت کی ہدایت کے تحت عید منانے ، ممنوعہ جانوروں کی قربانی سے گریز کرنے سمیت مسلمانوں کو کئی اہم مشورے دئے گئے ہیں ۔

  • Share this:
Bakra Eid 2021 : جمعیت علما ہند کا مسلمانوں کو ممنوعہ جانوروں کی قربانی سے گریز کرنے کا مشورہ
Bakra Eid 2021 : جمعیت علما ہند کا مسلمانوں کو ممنوعہ جانوروں کی قربانی سے گریز کرنے کا مشورہ

نئی دہلی : جمعیت علما ہند مولانا ارشد مدنی گروپ کی طرف سے قربانی اور عید کے حوالے سے رہنما خطوط جاری کیے گئے ہیں اور وزارت صحت کی ہدایت  کے تحت عید منانے ، ممنوعہ جانوروں کی قربانی سے گریز کرنے سمیت مسلمانوں کو کئی اہم مشورے دئے گئے ہیں ۔ رہنما خطوط میں کہا گیا ہے کہ کورونا وائرس ابھی ختم نہیں ہوا ہے ، لہذا مساجد یا عیدگاہوں میں عید الاضحی کی نماز مسجد وزارت صحت کی طرف سے دی گائیڈ لائنس کو مدنظر رکھتے ہوئے ادا کریں ۔ بہتر ہے کہ  طلوع آفتاب کے بیس منٹ بعد مختصر دعا اور خطبہ پڑھیں ، اور پھر گندگی کو اس طرح دفن کریں کہ بدبو نہ آجائے ۔


ملک میں خصوصا اترپردیش اور کچھ دیگر ریاستوں کے حالات پر غور کرتے ہوئے ، مسلمانوں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ ان جانوروں کی قربانی سے بچیں ، جن پر فی الحال پابندی ہے ۔ چونکہ اس کے بدلے میں کالے جانوروں کی قربانی دینا مذہب میں جائز ہے ، لہذا کسی قسم کے نقصان سے بچنے کے اس پر راضی رہنا مناسب ہے ۔


اگر کسی جگہ شرپسند سیاہ جانوروں کی قربانی سے بھی روکنے کی کوشش کرتے ہیں تو انتظامیہ کو اعتماد میں لیتے ہوئے کچھ با اثر افراد کے ساتھ قربانی کرنا چاہئے۔  اگر پھر بھی منع کیا جاتا ہے ، تو مذہبی ادائیگی کے لئے کوئی راستہ نہیں ہے ، تو قریب ترین آبادی جس میں کوئی حرج نہیں ہے ، وہاں قربانی کرنی چاہئے۔


لیکن جس جگہ پر قربانی ہوتی ہے اور موجودہ وقت میں کوئی مسئلہ ہے ، تب کم سے کم وہاں بکرے کی قربانی کرنی چاہئے اور انتظامیہ کے دفتر میں بھی اس کا اندراج ہونا چاہئے ۔ تاکہ آئندہ کوئی پریشانی نہ ہو ۔ مسلمانوں کو حالات سے مایوس نہیں ہونا چاہئے اور ہر محاذ پر امن ، محبت اور صبر کے ساتھ حالات کا مقابلہ کرنا چاہئے ۔ کورونا وائرس جیسے وبائی امراض سے بچاؤ کے لئے مسلمانوں کو زیادہ سے زیادہ اللہ سے دعا کرنی چاہئے اور توبہ اور استغفار کا اہتمام  بھی کرنا چاہئے ۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Jul 17, 2021 10:07 PM IST