உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شاہی عیدگاہ کی نگرانی ہوم سیکرٹری کریں، لگائے جائیں CCTV، دو عرضیوں پر کورٹ میں 1جولائی کو ہوگی سماعت

    Youtube Video

    krishna janambhoomi masjid dispute: متھرا کی عدالت نے جمعرات کو ’کرشن جنم بھومی‘ یا بھگوان کرشن کی جائے پیدائش کے قریب واقع شاہی عیدگاہ مسجد Shahi Eidgah Masjid کو ہٹانے کا مطالبہ کرنے والے مقدمے کی اجازت دے دی۔

    • Share this:
      Krishna Janmabhoomi Case: متھرا میں کرشنا جنم بھومی عیدگاہ مسجد تنازعہ پر بھی عدالت میں سماعت ہوگی۔ متھرا کی ضلعی عدالت نے مقدمہ چلانے کی اجازت دے دی ہے۔ ضلعی عدالت نے یہ فیصلہ سول جج کے فیصلے کو چیلنج کرنے والی درخواست پر دیا ہے۔ کرشنا جنم بھومی سے متصل عیدگاہ مسجد کو ہٹانے کی عرضی پر عدالتی کارروائی کا راستہ صاف ہوگیا ہے۔ متھرا کی عدالت نے جمعرات کو ’کرشن جنم بھومی‘ یا بھگوان کرشن کی جائے پیدائش کے قریب واقع شاہی عیدگاہ مسجد کو ہٹانے کا مطالبہ کرنے والے مقدمے کی اجازت دے دی۔ کرشنا جنم بھومی اراضی سے ہٹانے کا مطالبہ کرنے والی شاہی عیدگاہ مسجد کے خلاف مقدمہ کی اجازت دیتے ہوئے، فیصلے نے مسجد کے خلاف عدالت میں سماعت کی راہ ہموار کر دی ہے۔

      کرشنا جنم بھومی کیس کی سماعت یکم جولائی کو ہوگی۔ جمعرات کو سول جج سینئر ڈویژن، متھرا کی عدالت (Mathura court) میں مدعی منیش یادو کیس میں شری کرشنا ویراجمان کی جانب سے ان کے وکیل دیوکی نندن شرما کے ذریعہ دو درخواستیں دائر کی گئی ہیں۔ اس میں کہا گیا ہے کہ متھرا کی شاہی عیدگاہ (Shahi Idgah mosque near Krishna Janmabhoomi) کی 24 گھنٹے نگرانی کی جائے۔ سی سی ٹی وی کیمرے لگائے جائیں۔ ڈی ایم، ایس ایس پی اور سی آر پی ایف کے کمانڈنگ آفیسر کو اس کی نگرانی کا ذمہ دار بنایا جائے۔ پرنسپل سیکریٹری داخلہ شاہی عیدگاہ کی مکمل نگرانی کریں۔
      یہ بھی پڑھئے:  ٹیرر فنڈنگ کیس میں Yasin Malik قصوروار قرار، NIA کی خصوصی عدالت نے سنایا بڑا فیصلہ
      مزید کہا گیا کہ چونکہ گیانواپی میں شیولنگ پایا گیا ہے، اس لیے شاہی عیدگاہ کے ہندو نشان مٹائے جا سکتے ہیں۔ اس لیے اے ایس آئی کو یہاں بھیجیں تاکہ وہ یہاں موجود پتھر وغیرہ کی نشاندہی کریں اور دیکھیں کہ یہ ان کے دائرہ کار میں آتا ہے یا نہیں اور تفصیلی رپورٹ دیں۔ عدالت نے دونوں درخواستوں پر سماعت کے لیے یکم جولائی کی تاریخ مقرر کی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: سی ایم یوگی کا بڑا حکم، اسکولوں میں لگائے جائیں مذہبی مقامات سے اتارے گئے لاؤڈ اسپیکر

      مزید پڑھئے:  SP Veteran Azam Khan کو سپریم کورٹ سے  ملی عبوری ضمانت، آج ہو گی رہائی؟

      اس سے پہلے منگل کو، متھرا کی عدالت میں جاری شری کرشن جنم بھومی-شاہی عیدگاہ تنازعہ کیس میں، شاہی عیدگاہ کمپلیکس کو سیل کرنے کا مطالبہ کیا گیا تھا۔ متھرا کی عدالت میں جاری شری کرشنا جنم بھومی-رائل عیدگاہ تنازعہ کیس میں شری کرشنا جنم بھومی آندولن کمیٹی کے صدر اور ایک معاملے میں مدعی وکیل مہندر پرتاپ سنگھ نے درخواست دائر کی تھی اور شاہی عیدگاہ کمپلیکس کو سیل کرنے کا مطالبہ کیا تھا۔ سنگھ کے مطابق اس معاملے کی سماعت یکم جولائی کو ہوگی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: