உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    گیان واپی مسجد۔شرنگار گوری مندر تنازع میں مسلم فریق کو بڑا جھٹکا! کورٹ کمشنر نہیں ہٹیں گے، 17مئی سے پہلے کرنا ہوگا سروے

    Youtube Video

    Kashi Vishwanath Temple and GyanVapi Mosque: ۔ وارانسی سول جج سینئر ڈویژن روی کمار دیواکر نے حکم میں کہا کہ کورٹ کمشنر اجے مشرا کو نہیں ہٹایا جائے گا۔ ساتھ ہی سروے کا کام 17 مئی سے پہلے مکمل کرنا ہوگا۔ کورٹ کمشنر کی تبدیلی کی درخواست پر مسلم فریق کو بھی بڑا جھٹکا لگا ہے۔

    • Share this:
      Kashi Vishwanath Temple and GyanVapi Mosque: وارانسی کی گیانواپی مسجد کے معاملے میں عدالت نے جمعرات کو اپنا فیصلہ سنایا ہے۔ وارانسی سول جج سینئر ڈویژن روی کمار دیواکر نے حکم میں کہا کہ کورٹ کمشنر اجے مشرا کو نہیں ہٹایا جائے گا۔ ساتھ ہی سروے کا کام 17 مئی سے پہلے مکمل کرنا ہوگا۔ کورٹ کمشنر کی تبدیلی کی درخواست پر مسلم فریق کو بھی بڑا جھٹکا لگا ہے۔ کورٹ کمشنر اجے مشرا کے ساتھ دو اور وکیلوں کا تقرر کیا گیا ہے۔ سروے کی رپورٹ 17 مئی سے پہلے عدالت میں پیش کی جائے گی۔ عدالت نے اپنے حکم میں کہا کہ حکومتی انتظامیہ کے تعاون سے کارروائی کی جائے گی۔ صبح 9 سے 12 بجے تک سروے کیا جائے گا۔ رکاوٹیں کھڑی کرنے والوں کے خلاف کارروائی کی جائے گی۔

      واضح کریں کہ 56 (c) کی بنیاد پر مسلم فریقین نے کورٹ کمشنر کو تبدیل کرنے کا مطالبہ کیا تھا۔ یہ مانگ سول جج نے مسترد کر دیا ہے۔ مسجد کے اندر سروے کی مسلم فریق نے 61 (c) کی بنیاد پر مخالفت کی تھی۔ اس معاملے میں مدعا علیہ انجمن انتظامات مسجد کمیٹی کی جانب سے ایڈوکیٹ کمشنر اجے کمار مشرا کو ہٹانے کا مطالبہ کرتے ہوئے تین دن تک بحث چلی جس کے بعد وارانسی کے سول جج سینئر ڈویژن روی کمار دیواکر نے فیصلہ محفوظ کر لیا تھا۔

      اہم خبر: Taj Maha کے کمرے کھلوانے کی عرضی پر ہائی کورٹ نےلگائی پھٹکار، ٹھیک تحقیق کےبعد ہی ڈالیںPIL

      اس معاملے میں دونوں فریقین کی اپیل سننے کے بعد عدالت نے فیصلہ محفوظ کر لیا تھا۔ اہم بات یہ ہے کہ مسلم فریق شروع سے ہی مسجد میں سروے اور ویڈیو گرافی کی مخالفت کر رہا تھا۔ سروے کے دوران گیانواپی کیمپس کے باہر بھی ہنگامہ ہوا اور سروے اور ویڈیو گرافی کو روکنے کا مطالبہ کیا گیا تھا۔ قابل ذکر ہے کہ گیانواپی مسجد اور وشوناتھ مندر سے متعلق تنازعہ کو لے کر ہائی کورٹ میں بھی 6 معاملے چل رہے ہیں۔ اس معاملے پر کافی عرصے سے سماعت جاری ہے اور دونوں طرف سے مسلسل مختلف دلائل اور شواہد پیش کیے جا رہے ہیں۔


      Rajasthan: بھیلواڑہ کے بعد اس شہر میں کشیدگی، وی ایچ پی لیڈر پر جان لیوا حملہ، انٹرنیٹ بند

      گزشتہ 8 اپریل 2022 کو سول جج (سینئر ڈویژن) روی کمار دیواکر کی عدالت نے اجے کمار کو ایڈوکیٹ کمشنر مقرر کیا تھا۔ 26 اپریل کو عدالت نے کاشی وشوناتھ-گیانواپی کمپلیکس میں ماں شرنگر گوری استھال کے سروے اور ویڈیو گرافی کا حکم دیا تھا۔ عدالت نے ایڈوکیٹ کمشنر سے کہا کہ وہ 10 مئی کو تفصیلی رپورٹ پیش کرنے کا حکم دیا تھا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: