உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Israil Mansuri: بہار کے وزیر اسرائیل منصوری وشنوپد مندر میں داخل، چھڑی ایک نئی بحث اور ہوا استعفیٰ کا مطالبہ

    وہ گربھ گرہ کے اندر وزیر اعلیٰ نتیش کمار کے ساتھ کھڑے نظر آ رہے ہیں۔

    وہ گربھ گرہ کے اندر وزیر اعلیٰ نتیش کمار کے ساتھ کھڑے نظر آ رہے ہیں۔

    بی جے پی ایم ایل اے ہری بھوشن ٹھاکر بچول نے کہا کہ محمد اسرائیل منصوری (Mohammad Israil Mansuri) کو مقدس ڈھانچے کے اصولوں کی خلاف ورزی کرنے پر فوری طور پر استعفیٰ دے دینا چاہیے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Bihar | Mumbai | Gaya | Lucknow | Assam
    • Share this:
      بہار میں پیر کے روز اس وقت غیر سیاسی تنازعہ شروع ہو گیا جب ریاستی وزیر محمد اسرائیل منصوری (Mohammad Israil Mansuri) گیا کے وشنوپد مندر (Vishnupad temple) میں داخل ہوئے جہاں غیر ہندوؤں کا داخلہ ممنوع تھا۔ سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ایک تصویر میں منصوری کو مندر کے اندر وزیر اعلیٰ نتیش کمار (Nitish Kumar) کے ساتھ دیکھا جا سکتا ہے۔ منصوری کے پاس بہار حکومت میں انفارمیشن اور ٹیکنالوجی (Information and Technology) کا قلمدان ہے، وہ گربھ گرہ کے اندر وزیر اعلیٰ نتیش کمار کے ساتھ کھڑے نظر آ رہے ہیں۔

      اس اقدام نے تنازعہ پیدا کر دیا ہے کیونکہ لوگوں کے ایک حصے نے وزیر کے داخلے پر تنقید کرتے ہوئے کہا ہے کہ اس سے ان کے مذہبی جذبات مجروح ہوئے ہیں۔ وشنو پاد مندر کے سکریٹری گجادھر لال پاٹھک نے کہا کہ ’’وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے مسلم وزیر منصوری کے ساتھ مندر کا دورہ کیا جو ہمارے قانون کے خلاف ہے۔ واضح طور پر لکھا ہے کہ مندر کے احاطے میں غیر مسلم کو داخلے کی اجازت نہیں ہے۔ نتیش کمار نے کروڑوں ہندوؤں کے جذبات کو ٹھیس پہنچائی ہے۔ اسے سب سے معافی مانگنی چاہیے، مزید کارروائی مندر کمیٹیوں کے ساتھ میٹنگ کے بعد کی جائے گی‘‘۔

      بی جے پی ایم ایل اے ہری بھوشن ٹھاکر بچول نے کہا کہ محمد اسرائیل منصوری (Mohammad Israil Mansuri) کو مقدس ڈھانچے کے اصولوں کی خلاف ورزی کرنے پر فوری طور پر استعفیٰ دے دینا چاہیے۔ انہوں نے کہا کہ نتیش کمار نے ایک مسلمان کو مندر میں داخل ہونے کی اجازت دے کر گناہ کیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      UNSC:ہندوستان نے کہا-اصلاحی کال کے تئیں سنجیدہ بحث میں شامل ہونے کا ایک صحیح موقع

      وکیل ششانک شیکھر جھا نے کہا کہ وہ نتیش کمار کو وزیر کو گیا کے وشنوپد مندر کے اندر لے جاتے ہوئے دیکھ کر حیران رہ گئے اور مزید کہا کہ وہ اس معاملے کو عدالت میں لے جائیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      میرا نام Azamov ہے، میں دہشت گرد ہوں، نوپور شرما تھیں روس میں پکڑے گئے ISIS خودکش دہشت گرد حملہ آور کا ٹارگیٹ

      منصوری نے اپنے دفاع میں کہا کہ ’’یہ محض اتفاق ہے کہ میں وزیر اعلیٰ نتیش کمار کے ساتھ وشنو پد مندر کے حرم میں داخل ہوا‘‘۔ یہ تنازعہ سی ایم نتیش کمار کے این ڈی اے اتحاد سے الگ ہونے اور گرینڈ الائنس کی حمایت سے حکومت بنانے کے چند ہفتوں بعد سامنے آیا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: