உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ’بی جے پی اور جے ڈی یو مل کر لڑیں گے 2024 کا الیکشن، پی ایم مودی ہوں گے پی ایم امیدوار‘ Amit Shah

    انہوں نے مزید کہا کہ 13 سے 15 اگست تک تین دن ملک کے کونے کونے میں قومی پرچم لہرایا جائے گا

    انہوں نے مزید کہا کہ 13 سے 15 اگست تک تین دن ملک کے کونے کونے میں قومی پرچم لہرایا جائے گا

    بی جے پی کے جنرل سکریٹری ارون سنگھ نے کہا کہ بی جے پی اور جے ڈی یو 2024 کے لوک سبھا اور 2025 کے اسمبلی انتخابات ایک ساتھ لڑیں گے۔ اس بارے میں کوئی ابہام نہیں ہے۔

    • Share this:
      وزیر داخلہ امت شاہ (Amit Shah) نے اتوار کے روز پٹنہ میں بی جے پی (BJP) کے مختلف مورچوں کی دو روزہ مشترکہ قومی ایگزیکٹو میٹنگ کے اختتامی اجلاس کی صدارت کی۔ میٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے شاہ نے کہا کہ بی جے پی-جے ڈی یو 2024 میں مل کر الیکشن لڑیں گے، نریندر مودی بی جے پی کے وزیر اعظم کے امیدوار ہوں گے۔
      AD

      پٹنہ میں منعقدہ بی جے پی کی یونائیٹڈ فرنٹ نیشنل ورکنگ کمیٹی کی میٹنگ کی اختتامی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے بہار میں جنتا دل یونائیٹڈ یا جے ڈی یو کے ساتھ پارٹی کے اتحاد پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا۔ بی جے پی کے جنرل سکریٹری ارون سنگھ نے کہا کہ بی جے پی اور جے ڈی یو 2024 کے لوک سبھا اور 2025 کے اسمبلی انتخابات ایک ساتھ لڑیں گے۔ اس بارے میں کوئی ابہام نہیں ہے۔

      انہوں نے مزید کہا کہ 2024 کا الیکشن وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں لڑا جائے گا اور وہ دوبارہ ملک کے وزیر اعظم ہوں گے۔ ہم نے 2024 کے ساتھ ساتھ 2025 میں بھی بہار میں مل کر الیکشن لڑنے کا فیصلہ کیا ہے۔ میٹنگ کے دوران جموں و کشمیر کی خواتین کا تیار کردہ قومی پرچم تمام ممبران میں تقسیم کیا گیا۔ اس کے ذریعے یہ پیغام دینے کی کوشش کی گئی کہ دفعہ 370 ہٹائے جانے کے بعد جموں و کشمیر کے لوگوں کی سوچ بدل رہی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      IND-W vs PAK-W: ہندوستانی خواتین کرکٹ ٹیم نے پاکستان کو دھو ڈالا، مندھانا نے مچایا کہرام

      ایس ایس پی نے بتایا کہ ہیروئن اور براؤن شوگر جان لیوا ہیں اور یہ منشیات کچھ ایجنٹ سرحد پار بھیج رہے ہیں۔ شرکاء جاننا چاہتے تھے کہ کیا لوگوں کو منشیات کی تجارت سے دور رکھنے کے لیے کوئی فائدہ مند روزگار موجود ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Lebanon: لبنان معاشی دیوالیہ کا شکار! روٹی کیلئے لوگوں کا لمبی لمبی قطاروں میں انتظار

      شاہ نے کہا کہ ملک کے ہر کونے میں قومی پرچم لہرایا جائے گا۔ آزادی کے بعد مودی حکومت میں گاؤں، قبائلی علاقوں اور دلتوں سے سب سے زیادہ وزیر بنائے گئے ہیں۔ شاہ نے کہا کہ ملک میں حب الوطنی کو فروغ دینے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ 13 سے 15 اگست تک تین دن ملک کے کونے کونے میں قومی پرچم لہرایا جائے گا، جسے بی جے پی کارکنان یقینی بنائیں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: