ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

سرحد پر ہندوستان کے برہموس سے بوكھلايا چین، دی یہ وارننگ

دنیا کی سب سے بڑی فوج والے ملک چین کے پڑوسیوں سے جھگڑے کی طویل تاریخ ہے۔ مشرق۔ چین سمندر میں جاپان اور جنوبی کوریا سے ٹھنی ہے۔

  • IBN Khabar
  • Last Updated: Aug 30, 2016 10:45 AM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
سرحد پر ہندوستان کے برہموس سے بوكھلايا چین، دی یہ وارننگ
دنیا کی سب سے بڑی فوج والے ملک چین کے پڑوسیوں سے جھگڑے کی طویل تاریخ ہے۔ مشرق۔ چین سمندر میں جاپان اور جنوبی کوریا سے ٹھنی ہے۔

نئی دہلی۔ چین اپنی فوجی طاقت پر اترانے والا ملک ہے، اس کے پاس سب سے بڑی فوج ہے، طاقتور فضائیہ اور بحریہ ہے۔ اس فوجی طاقت کی دھونس وہ اپنے پڑوسی ملکوں کو دیتا رہتا ہے لیکن دوسروں کی زمین پر حق جتانے والے چین نے اب تک حملہ آور میزائل صلاحیت تیار کی تھی۔ پہلی بار چین نے میزائل ڈیفنس سسٹم کے طور پر دفاعی صلاحیت کو تیار کیا ہے۔


لیکن سوال یہ ہے کہ چین اپنی میزائل صلاحیت کو اچانک مضبوط کرنے پر کیوں لگ گیا ہے۔ چین کے پاس پہلے سے ہی میزائل طاقت کم نہیں ہے لیکن اب صاف زور زمین سے ہوا میں مار کرنے والے میزائل پر ہے۔ تو کیا ہندوستان کی طرف برہموس کی تعیناتی اس کی وجہ ہے؟


دنیا کی سب سے بڑی فوج والے ملک چین کے پڑوسیوں سے جھگڑے کی طویل تاریخ ہے۔ مشرق۔ چین سمندر میں جاپان اور جنوبی کوریا سے ٹھنی ہے۔ جنوبی چین سمندر میں ویت نام سے جھگڑا ہے۔ ہندوستان کے خلاف جنگ لڑ چکا چین پاکستان سے مل کر آئے دن نئی سازشیں رچتا رہتا ہے، لہذا بڑا سوال یہ ہے کہ آخر چین کی میزائل دیوار کس کے خلاف ہے؟


فی الحال چین ہندوستان کی سرحد سے کہیں زیادہ اپنی مشرقی سرحد کو لے کر پریشان ہے۔ دراصل، چین کا دوست شمالی کوریا کا ڈکٹیٹر کم جونگ روز روز جوہری حملے کی دھمکی دیتا ہے۔ آئے دن میزائل ٹیسٹ کر شمالی کوریا نے اپنے ارد گرد خوف کا ماحول بنا دیا ہے۔

ماہرین کا بھی ماننا ہے کہ چین نے جس تیزی سے تیسری نسل کا میزائل ڈیفنس سسٹم تیار کیا ہے، اس کا زور امریکہ کو سخت پیغام دینا ہے، لیکن ایسا نہیں ہے کہ وہ ہندوستان کو لے کر فکر مند نہیں ہے۔ دراصل، ہندوستان نے شمال مشرقی ریاستوں میں تعینات میزائل بریگیڈ کو برہموس سے لیس کرنے کا فیصلہ کر چین کا سارا کھیل بگاڑ دیا ہے۔

چین کے لئے برہموس کی تعیناتی کا سب سے بڑا خطرہ یہی ہے کہ اب ہندوستان کے نشانے پر تبت اور چین کا یونان صوبہ بھی ہے۔ چین کے علاقے میں بنے ٹھکانوں کو برہموس تباہ کر سکتا ہے۔ اسی لئے، چین اینٹی میزائل ڈیفنس کی اپنی صلاحیت بڑھا رہا ہے۔
First published: Aug 30, 2016 10:45 AM IST