உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Eknath Shinde: کیا شنڈے کیمپ فلور ٹیسٹ کے لیے گورنر سے رجوع ہوگا؟ تحریک عدم اعتماد...؟

    اگر کوئی گورنر کے سامنے اکثریت کا دعویٰ کرتا ہے تو وہ فلور ٹیسٹ کا حکم دے سکتا ہے۔

    اگر کوئی گورنر کے سامنے اکثریت کا دعویٰ کرتا ہے تو وہ فلور ٹیسٹ کا حکم دے سکتا ہے۔

    شندے کیمپ کے ذرائع نے بتایا کہ سپریم کورٹ کی ہدایت کہ انہیں 11 جولائی تک نااہل نہیں کیا جا سکتا، انہیں فلور ٹیسٹ کا مطالبہ کرنے کا حق دیتا ہے۔ شندے کیمپ کا موڈ پرجوش ہے۔

    • Share this:
      ایکناتھ شنڈے (Eknath Shinde) کی قیادت میں مہاراشٹر کے ایم ایل ایز کی نااہلی پر سپریم کورٹ کی راحت کا فائدہ اٹھاتے ہوئے شندے کیمپ اب فلور ٹیسٹ کی تلاش میں ہے اور گورنر تک پہنچ سکتا ہے۔ جنہوں نے سی ایم ادھو ٹھاکرے کی قیادت والے شیوسینا سے بغاوت کی تھی۔

      شندے کیمپ کے ذرائع نے بتایا کہ سپریم کورٹ کی ہدایت کہ انہیں 11 جولائی تک نااہل نہیں کیا جا سکتا، انہیں فلور ٹیسٹ کا مطالبہ کرنے کا حق دیتا ہے۔ شندے کیمپ کا موڈ پرجوش ہے اور وہ اب یہ جانچ رہے ہیں کہ آیا یہ آئینی طور پر ممکن ہے یا نہیں!۔

      اس بات کا بھی امکان ہے کہ بھارتیہ جنتا پارٹی تحریک عدم اعتماد لے سکتی ہے۔

      مہاراشٹر اسمبلی کا مانسون اجلاس جولائی کے وسط میں شروع ہونے والا ہے۔
      مہاراشٹر کا ہنگامہ کس سمت لے جا سکتا ہے:

      سپریم کورٹ کے عبوری حکم کا کیا مطلب ہے؟

      سپریم کورٹ نے باغی ایم ایل ایز کو نااہل قرار دینے کے لیے ڈپٹی اسپیکر کی طرف سے شروع کی گئی کارروائی پر جمود کو بحال کر دیا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ باغی ایم ایل اے کو راحت ملی ہے۔ اس کے ساتھ ہی ڈپٹی سپیکر سے بغاوت کے بعد ان کے کردار پر تفصیلی جوابات کے ساتھ سرکاری دستاویزات بھی طلب کر لی گئی ہیں۔ ریاستی اور مرکزی حکومتوں سے اس معاملے پر وضاحت کے لیے حلف نامہ دینے کو کہا گیا ہے۔

      کیا گیند اب گورنر کے کورٹ میں ہے؟

      اگر کوئی دھڑا گورنر کے پاس فلور ٹیسٹ کے لیے جاتا ہے تو وہ اپنا اختیار استعمال کرنے کے لیے آزاد ہے۔

      کیا گورنر سپریم کورٹ کی سماعت کے دوران فلور ٹیسٹ کا حکم دے سکتے ہیں؟

      سپریم کورٹ کے 2016 کے نبم رابعہ بمقابلہ اروناچل پردیش اسپیکر کیس کے فیصلے کے مطابق، گورنر فلور ٹیسٹ کر سکتے ہیں۔ اس کیس کا حال بھی مہاراشٹرا جیسا تھا۔

      جب تک معاملہ سپریم کورٹ میں حل نہیں ہو جاتا، کیا گورنر مہاراشٹرا قانون ساز اسمبلی سے متعلق مزید کارروائی کر سکتے ہیں؟

      وہ بالکل کر سکتا ہے۔ فلور ٹیسٹ کے علاوہ آرٹیکل 355 کے تحت صدر موجودہ حکمرانی کے بارے میں مرکزی حکومت کو رپورٹ بھیج سکتے ہیں۔ تاہم ایسا کرنے کی کوئی معقول وجہ ہونی چاہیے۔

      مزید پڑھیں: Twitter Account Banned:پاکستان کے چار سفارتخانوں کے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر ہندوستان میں پابندی، پاکستان نے کی درخواست

      حالیہ دہائیوں میں میکسیکو سے امریکی سرحد عبور کرنے کی کوشش میں ہلاک ہونے والے ہزاروں افراد میں یہ سب سے مہلک سانحہ ہو سکتا ہے۔ 2017 میں سان انتونیو میں والمارٹ میں کھڑے ٹرک کے اندر پھنس جانے کے بعد دس تارکین وطن کی موت ہو گئی۔ 2003 میں سان انتونیو کے جنوب مشرق میں 19 تارکین وطن ایک تیز رفتار ٹرک میں پائے گئے۔

      مزید پڑھیں: Explained: پاکستان میں ویکسینیشن پروگرام پر کیوں ہورہی ہیں تنقیدیں؟ کیا ہے اصل وجہ؟

      کیا گورنر 12 جولائی سے پہلے ایکناتھ شندے کے دھڑے کے دعوے کو قبول کر سکتے ہیں اور ادھو ٹھاکرے سے اپنی اکثریت ثابت کرنے کو کہہ سکتے ہیں؟

      اگر کوئی گورنر کے سامنے اکثریت کا دعویٰ کرتا ہے تو وہ فلور ٹیسٹ کا حکم دے سکتا ہے۔ تاہم، فریقین میں سے کسی ایک کو دعویٰ کرنا ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: