உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    منیش سسودیا کے گھر CBI کا چھاپہ، دہلی۔این سی آر سمیت 21 مقامات پر کارروائی، بولے، استقبال ہے

    دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے بھی ٹویٹ کرکے اس کی تصدیق کی ہے۔ انہوں نے لکھا، 'سی بی آئی آئی ہے۔ اس کا استقبال ہے۔

    دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے بھی ٹویٹ کرکے اس کی تصدیق کی ہے۔ انہوں نے لکھا، 'سی بی آئی آئی ہے۔ اس کا استقبال ہے۔

    دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے بھی ٹویٹ کرکے اس کی تصدیق کی ہے۔ انہوں نے لکھا، 'سی بی آئی آئی ہے۔ اس کا استقبال ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Delhi
    • Share this:
      BI Raid on Manish Sisodia: دہلی ایکسائز گھوٹالے کے معاملے میں سی بی آئی CBI   نے منیش سسودیا کے کئی مقامات پر تلاشی مہم شروع کی ہے۔ سی بی آئی کی ٹیم دہلی کے سابق ایکسائز کمشنر اروا گوپی کرشنا کے مقام پر بھی پہنچ گئی ہے۔ تحقیقاتی ایجنسی نے شراب کے کچھ بڑے تاجروں کی جگہ پر بھی  چھاپہ مارا ہے۔ تلاشی کے بعد سی بی آئی ایف آئی آر درج کرے گی۔ مرکزی تفتیشی ایجنسی کی یہ گوریلا کارروائی تقریباً 2 درجن مقامات پر جاری ہے۔ سی بی آئی کی ٹیمیں آنند تیواری اور پنکج بھٹناگر بھی پہنچ گئی ہیں۔ دونوں بیوروکریٹ ہیں۔ آنند تیواری آئی اے ایس ہیں، جبکہ پنکج بھٹناگر دہلی کے سابق شریک ایکسائز کمشنر ہیں۔ یہ کارروائی صرف دہلی تک محدود نہیں ہے بلکہ ملک بھر میں 21 مقامات پر سی بی آئی کے چھاپے جاری ہیں۔

      دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے بھی ٹویٹ کرکے اس کی تصدیق کی ہے۔ انہوں نے لکھا، 'سی بی آئی آئی ہے۔ اس کا استقبال ہے۔ ہم سخت ایماندار ہیں۔ لاکھوں بچوں کا مستقبل بنا رہے۔ یہ بہت بدقسمتی کی بات ہے کہ ہمارے ملک میں اچھے کام کرنے والوں کو اسی طرح ہراساں کیا جاتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ہمارا ملک ابھی تک نمبر 1 نہیں بن سکا۔



       



      منیش سسودیا نے کہا، 'ہم سی بی آئی کا خیر مقدم کرتے ہیں۔ تحقیقات میں پوری طرح سے تعاون کریں گے تاکہ جلد حقیقت سامنے آسکے۔ اب تک میرے خلاف کئی مقدمات درج ہوئے لیکن کچھ نہیں نکلا۔ اس میں بھی کچھ نہیں نکلے گا۔ ملک میں اچھی تعلیم کے لیے میرا کام نہیں روکا جا سکتا۔ یہ لوگ دہلی کی تعلیم اور صحت کے بہترین کام سے پریشان ہیں۔ اسی لیے دہلی کے وزیر صحت اور وزیر تعلیم کو پکرا ہے تاکہ تعلیم و صحت کے اچھے کام کو روکا جا سکے۔ ہم دونوں پر جھوٹے الزامات ہیں۔ عدالت میں سچ سامنے آئے گا۔



       

       بیوی نے شوہر کے پرائیویٹ ہارٹ پر آدھی رات کو ڈالا گرم پانی، جانئے پورا معاملہ

      سعودی عرب کی خاتون کو ٹویٹ کرنا پڑا بھاری، حق کیلئے آواز اٹھانے پر 34 سال کی سزا

      وزیر اعلی اروند کیجریوال نے منیش سسودیا کی حمایت میں ٹویٹ کیا ہے۔ انہوں نے لکھا، 'پوری دنیا دہلی کے تعلیم اور صحت کے ماڈل پر چرچا کر رہی ہے۔ وہ اس کو روکنا چاہتے ہیں۔ اسی لیے دہلی کے وزیر صحت اور تعلیم پر چھاپے اور گرفتاری 75 سال میں جس نے بھی اچھا کام کرنے کی کوشش کی اسے روک دیا گیا۔ اس لیے بھارت پیچھے رہ گیا۔ دہلی کے اچھے کام کو روکنے نہیں دیں گے، جس دن امریکہ کے سب سے بڑے اخبار NYT کے صفحہ اول پر دہلی کے تعلیمی ماڈل کی تعریف اور منیش سسودیا کی تصویر شائع ہوئی تھی، اسی دن منیش کے گھر کے مرکز نے سی بی آئی کو بھیج دیا تھا۔ سی بی آئی کا استقبال ہے پورا تعاون کریں گے۔ پہلے  بھی کئی جانچ پر چھاپے مارے گئے۔ کچھ نہیں نکلا۔ اب بھی کچھ نہیں نکلے گا۔

       
      Published by:Sana Naeem
      First published: