உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ملک میں سفرکرنےوالےمسافروں کاکیاجائے RT-PCR ٹسٹ، کووڈ۔19کےخطرےکوکیاجائےکم

    Covid-19: پھر بڑھے کورونا کے نئے کیسیز، گزشتہ 28 گھنٹے میں ملے 2828 نئے مریض، 14 کی موت ۔ فائل فوٹو ۔

    Covid-19: پھر بڑھے کورونا کے نئے کیسیز، گزشتہ 28 گھنٹے میں ملے 2828 نئے مریض، 14 کی موت ۔ فائل فوٹو ۔

    بھوشن نے کہا کہ انہیں آنے والے بین الاقوامی مسافروں کی نگرانی کو یقینی بنانا چاہیے جس میں RT-PCR کے ذریعہ ہندوستان میں ہر آنے والی پرواز میں 2 فیصد مسافروں کی اسکریننگ شامل ہوگی۔

    • Share this:
      پچھلے کچھ دنوں میں ہندوستان میں مسلسل 10,000 سے زیادہ کووڈ۔19 کیسز ریکارڈ کیے جارہے ہیں۔ مرکز نے بدھ کو ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں سے کہا کہ وہ ہر آنے والی پرواز میں تقریباً دو فیصد مسافروں کے RT-PCR اسکریننگ کو یقینی بنائیں اور جینومک ترتیب کے لیے تمام مثبت نمونوں کی جانچ کی جائے۔

      مرکزی صحت کے سکریٹری راجیش بھوشن نے ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کو ایک خط کے ذریعے ایڈوائزری جاری کی، جس میں مرکز کی طرف سے 9 جون کو جاری کردہ ’کورونا وائرس (’COVID-19) کے تناظر میں نظر ثانی شدہ نگرانی کی حکمت عملی کے لیے آپریشنل رہنما خطوط‘ کا حوالہ دیا گیا۔

      بھوشن نے ان سے نظرثانی شدہ حکمت عملی کو نافذ کرنے کے لیے کہا جس میں مشتبہ اور تصدیق شدہ کیسوں کا جلد پتہ لگانے اور بروقت انتظام کرنے اور نئے کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے پر توجہ دی گئی ہے۔ بھوشن نے کہا کہ 9 جون کی حکمت عملی طویل مدتی وژن کے ساتھ جاری کی گئی تھی تاکہ موجودہ مربوط بیماریوں کی نگرانی کے پروگرام (IDSP) میکانزم کے اندر کورونا کو کنٹرول کیا جائے۔

      مزید پڑھیں: Maharashtra Political Crisis: ادھو ٹھاکرے کے استعفیٰ کے بعد یکم جولائی کو حکومت بناسکتی ہے بی جے پی، گورنر کے سامنے جلد دعویٰ پیش کرنے کی تیاری: ذرائع

      ان اقدامات کا خلاصہ کرتے ہوئے جو ریاستوں کو کرنے کی ضرورت ہے، بھوشن نے کہا کہ انہیں آنے والے بین الاقوامی مسافروں کی نگرانی کو یقینی بنانا چاہیے جس میں RT-PCR کے ذریعہ ہندوستان میں ہر آنے والی پرواز میں 2 فیصد مسافروں کی اسکریننگ شامل ہوگی۔
       Maharashtra Political Crisis: فلورٹیسٹ سے پہلے ہی ادھو ٹھاکرے نے وزیر اعلی کے عہدہ سے دیا استعفی




      انہوں نے ان سے کہا کہ جینوم کی ترتیب کے لیے تمام مثبت نمونے بھیجے جائیں اور ایسے مسافروں کو مروجہ رہنما خطوط کے مطابق تنہائی اور طبی لحاظ سے مینیجرز کو مشورہ دیا جائے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ صحت کی دیکھ بھال کی تمام سہولیات کو انفلوئنزا جیسی بیماری (ILI) کے معاملات کی اطلاع دینی چاہئے، اور ذکر کیا کہ ڈسٹرکٹ سرویلنس آفیسر (DSO) ڈیٹا کا تجزیہ کرنے کا ذمہ دار ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: