உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    مرکز کی جانب سے Mumbai میں ریپڈ ایکشن فورس کو اسٹینڈ بائی کی ہدایت، سیاسی صورتحال ...؟

    وزارت داخلہ کے ذرائع نے بتایا کہ مرکزی حکومت ریاست کی صورتحال پر نظر رکھے ہوئے ہے

    وزارت داخلہ کے ذرائع نے بتایا کہ مرکزی حکومت ریاست کی صورتحال پر نظر رکھے ہوئے ہے

    اعلیٰ سطحی ذرائع نے نیوز 18 کو تصدیق کی کہ آر اے ایف کو مختصر نوٹس پر تیار رہنے کو کہا گیا ہے۔ یہ پیغام ان بٹالین کو بھیجا گیا ہے جن کے اڈے مہاراشٹر کے قریب ہیں۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ ریپڈ ایکشن فورس کی تین بٹالینوں کو ایک پیغام بھیجا گیا ہے

    • Share this:
      مرکز نے سی آر پی ایف سے کہا ہے کہ وہ اپنے ریپڈ ایکشن فورس (RAF) ونگ کو فی الحال مہاراشٹر کے قریب اسٹینڈ بائی پر تعینات کریں، کیونکہ ممبئی اور ریاست کے کچھ دوسرے حصوں میں سیاسی اتار چڑاو کی وجہ سے صورت حال بدلتی جارہی ہے۔

      اعلیٰ سطحی ذرائع نے نیوز 18 کو تصدیق کی کہ آر اے ایف کو مختصر نوٹس پر تیار رہنے کو کہا گیا ہے۔ یہ پیغام ان بٹالین کو بھیجا گیا ہے جن کے اڈے مہاراشٹر کے قریب ہیں۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ ریپڈ ایکشن فورس کی تین بٹالینوں کو ایک پیغام بھیجا گیا ہے کہ وہ فوجیوں کو اسٹینڈ بائی پر رکھیں تاکہ اگر ضرورت پڑی تو انہیں مہاراشٹر میں امن و امان برقرار رکھنے کے لیے بھیجا جا سکے۔ تاہم ابھی تک تعیناتی کے لیے کوئی ہدایت جاری نہیں کی گئی۔

      یہ بھی توقع ہے کہ مرکز مہاراشٹر میں امن کو یقینی بنانے کے لیے ضرورت پڑنے پر اضافی فورس تعینات کر سکتا ہے۔ یہ پیش رفت اس وقت ہوئی جب ذرائع کا کہنا ہے کہ باغی شیوسینا لیڈر ایکناتھ شندے، پارٹی کے ایم ایل اے اور آزاد امیدوار جمعرات کو ممبئی آنے کا امکان ہے۔ جو گوہاٹی میں تھے۔

      مہاراشٹر میں مہا وکاس اگھاڑی (ایم وی اے) حکومت کی سربراہی کرنے والی سینا میں بغاوت نے تین پارٹیوں کے حکمران اتحاد کو ایک گہرے بحران میں دھکیل دیا ہے۔ مبصرین کا کہنا ہے کہ امکان ہے کہ شنڈے ادھو ٹھاکرے کی قیادت والی حکومت کو تبدیل کرنے کے لیے بی جے پی سے ہاتھ ملا سکتے ہیں۔

      مزید پڑھیں: Sikhs in Afghanistan:این سی ایم کی جئے شنکر سے اپیل، افغانستان میں سکھوں کی مذہبی جائیدادوں کی سیکورٹی کا مدعا اٹھائیں

      وزارت داخلہ کے ذرائع نے بتایا کہ مرکزی حکومت ریاست کی صورتحال پر نظر رکھے ہوئے ہے اور ضرورت اور ضرورت کے مطابق مناسب اقدامات کئے جائیں گے۔

      مزید پڑھیں: China to Relocate Tibetan:چین17ہزار سے زیادہ تبتیوں کو کردے گا بے گھر،دیا یہ حوالہ!

      ذرائع نے بتایا کہ ممبئی میں RAF کے دستے پہلے سے ہی تعینات ہیں جو مقامی پولیس کے اختیار میں ہیں۔ مہاراشٹر کے گورنر بھگت سنگھ کوشیاری نے اتوار کے روز یونین کے ہوم سکریٹری اجے بھلا کو شندے کے ساتھ کیمپ کرنے والے ایم ایل ایز کی حفاظت کے بارے میں خط لکھا تھا اور درخواست کی تھی کہ مرکزی سیکورٹی فورسز کے لیے مناسب انتظامات کیے جائیں اور ان کے اور ان کے اہل خانہ کے لیے تیار رکھا جائے اگر صورت حال اس کا تقاضا کرتی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: