உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Chenab Bridge: جموں و کشمیر میں دنیا کے بلند ترین ریلوے پل کا اوورارک ڈیک تکمیل کے قریب

    چناب ریلوے پل کا اوورارک ڈیک

    چناب ریلوے پل کا اوورارک ڈیک

    گردھر نے کہا کہ یہ ہندوستانی ریلوے (Indian Railways) کی تاریخ میں ایک سنہرے لمحے کا آغاز کرے گا اور جموں و کشمیر کی تاریخ کا ایک سنہری باب بن جائے گا۔ انہوں نے مزید کہا کہ یہ تعمیراتی انجینئرنگ مکمل طور پر ہندوستانی انجینئرز نے کی۔

    • Share this:
      چناب ریلوے پل (Chenab Railway Bridge) کو دنیا کے بلند ترین ریلوے پل کے طور پر جانا جاتا ہے۔ اب یہ ایک اور نیا سنگ میل عبور کرنے کے لیے تیار ہے کیونکہ اس پل کی اوور آرچ ڈیک لانچنگ کا کام اس ماہ گولڈن جوائنٹ کے ساتھ مکمل ہو جائے گا۔ چناب پل میں 93 ڈیک سیگمنٹس ہیں۔ جن میں سے ہر ایک کا وزن تقریباً 85T ہے، اس کو ایک ساتھ وادی کے دونوں سروں سے زبردست اسٹیل آرچ پر لانچ کیا گیا ہے۔

      پل کے اوپری حصہ کو مکمل کرنے کے لیے دونوں سرے آخرکار ملیں گے اور گولڈن جوائنٹ کو نشان زد کرنے کے لیے ہائی سٹرینتھ فریکشن گرفت (HSFG) بولٹ کی مدد سے دونوں حصوں کو جوڑ دیا جائے گا۔ یہ دریائے چناب پر پل مکمل کرے گا اور جموں و کشمیر (Jammu and Kashmir) کی تاریخ میں ایک نئے باب کا آغاز کرے گا۔

      افکونس (Afcons) کے ڈپٹی مینیجنگ ڈائریکٹر گریدھر راجگوپالن نے کہا کہ چناب ندی کے کنارے سے 359 میٹر اوپر اوورارک ڈیک کی تکمیل ایک غیر معمولی کامیابی ہوگی۔ میں ہر اس انجینئر اور ورکر کے لیے انتہائی شکر گزار ہوں، جنہوں نے انجینئرنگ کی اس کامیابی میں اپنی خدمات انجام دی ہے۔

      گردھر نے کہا کہ یہ ہندوستانی ریلوے (Indian Railways) کی تاریخ میں ایک سنہرے لمحے کا آغاز کرے گا اور جموں و کشمیر کی تاریخ کا ایک سنہری باب بن جائے گا۔ انہوں نے مزید کہا کہ یہ تعمیراتی انجینئرنگ مکمل طور پر ہندوستانی انجینئرز نے کی تھی جس کی وجہ سے چناب ریلوے پل اتمانیر بھر بھارت (Atmanirbhar Bharat) کی علامت ہے۔

      1315 میٹر طویل چناب ریلوے پل کی تعمیر میں تقریباً 30,350 میٹرک ٹن اسٹیل استعمال کیا گیا ہے۔ بڑے محراب کی تعمیر میں 10,620 ملی لیٹر اسٹیل استعمال کیا گیا ہے۔ یہ پل سلال ڈیم کے اوپری حصے پر تعمیر کیا گیا ہے۔ جو کہ جموں اور کشمیر کے ریاسی ضلع کے کوری گاؤں کے قریب واقع ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      RBI: ریزروبینک آف انڈیانےریپو ریٹ میں کیااضافہ، ہوم لون پر آپ کی EMIs میں کتناہوگااضافہ؟

      مہنگائی کا ایک جھٹکا، دہلی میں بڑھے PNG کے دام، IGL نے فی یونٹ میں 2.63 روپے کا کیا اضافہ

      یہ پل ممبئی کی بنیادی ڈھانچے کی بڑی کمپنی Afcons کی طرف سے تعمیر کیا جا رہا ہے، جس میں حفاظت، معیار اور حمل و نقل کو ڈرائیونگ کے اہم پیرامیٹرز کے طور پر رکھا جا رہا ہے۔ گریدھر نے کہا کہ ہندوستانی ریلوے میں پہلی بار چناب پل کو ترقی دینے کا پروجیکٹ شروع کیا ہے۔ عام طور پر پلوں کو ساتھ سیدھے یا مڑے ہوئے پلیٹ فارم پر بتدریج تعمیر کیا گیا ہے۔ ورنہ اس سے قبل خراب موسم اور طوفانی ہوا کے حالات میں لانچنگ کی سرگرمیوں کو انجام دینا انتہائی چیلنجنگ تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      MCCI: حیدرآباد میں پہلی بار سہ روزہ بین الاقوامی بزنس سمٹ کا انعقاد، ماہرین تجارت کی شرکت

      Oil Prices: صارفین کیلئے خوشخبری! خوردنی تیل کی قیمتوں میں 10 سے 12 روپے تک کمی کا امکان!

      ناردرن ریلوے (NR) اور کونکن ریلوے کارپوریشن لمیٹڈ (KRCL) دونوں نے مشہور چناب پل کے ڈیزائن کو حتمی شکل دینے میں بہت بڑا کردار ادا کیا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: