உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دیوانش کی موت پر والد نے سوال اٹھائے ، سسودیا کی وضاحت طلب

    نئی دہلی۔  وسنت کنج میں واقع ریان انٹرنیشنل اسکول کے ٹینک میں گر کر مرنے والے طالب علم دیوانش  كاكورا کے والدین کے الزامات کے پیش نظر نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے متعلقہ حکام سے اس سلسلے میں وضاحت طلب کی ہے۔

    نئی دہلی۔ وسنت کنج میں واقع ریان انٹرنیشنل اسکول کے ٹینک میں گر کر مرنے والے طالب علم دیوانش كاكورا کے والدین کے الزامات کے پیش نظر نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے متعلقہ حکام سے اس سلسلے میں وضاحت طلب کی ہے۔

    نئی دہلی۔ وسنت کنج میں واقع ریان انٹرنیشنل اسکول کے ٹینک میں گر کر مرنے والے طالب علم دیوانش كاكورا کے والدین کے الزامات کے پیش نظر نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے متعلقہ حکام سے اس سلسلے میں وضاحت طلب کی ہے۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:

      نئی دہلی۔  وسنت کنج میں واقع ریان انٹرنیشنل اسکول کے ٹینک میں گر کر مرنے والے طالب علم دیوانش  كاكورا کے والدین کے الزامات کے پیش نظر نائب وزیر اعلی منیش سسودیا نے متعلقہ حکام سے اس سلسلے میں وضاحت طلب کی ہے۔ مسٹر سسودیا نے یہاں نامہ نگاروں سے کہا ’’میرا خیال ہے کہ دیوانش  کے والدین کے اس بیان کہ ان کے بیٹے کے پوشیدہ اعضا میں روئی پائی گئی ہے اس کو نظر انداز کیا گیا ہے۔ یہ بہت ہی افسوس ناک ہے۔ میں رپورٹ کو دوبارہ دیکھوں گا اور ضروری کارروائی کی جائے گی‘‘۔ انہوں نے کہا کہ تحقیقاتی رپورٹ سے سنگین سوال اٹھے ہیں کیونکہ کس طرح ایک نجی اسکول اپنے طلبہ کے تئیں اتنا لاپرواہ کیسے ہو سکتا ہے۔ مسٹر سسودیا نے کہا’’رپورٹ تشویش پیدا کرنے والی ہے کہ نجی اسکول بچوں کے تئیں اتنا لاپرواہ کیسے ہو سکتا ہے۔ انتظامیہ اور ملازم بچوں کی حفاظت کے ساتھ اتنا بڑا کھلواڑ کر رہا ہے تو دل میں خوف پیدا ہونا فطری ہے۔ اس کی سنجیدگی سے جانچ ضروری ہے‘‘۔


      وزیر تعلیم نے کہا کہ اسکول پر ضروری قانونی کارروائی کی جائے گی۔ دیوانش  کے والد نے اپنے بیٹے کے ساتھ جنسی بدسلوکی کا خدشہ ظاہر کیا ہے۔ والد رامهیت نے کہا ’’اب تک کوئی کارروائی نہیں کی گئی ہے۔ پولیس مجھ سے سوال کیوں نہیں پوچھ رہی۔ معاملے کو دبانے کی کوشش کی جا رہی ہے‘‘۔ انہوں نے دہلی پولیس سے 25 سوال کئے ہیں۔ اسکول پر لاپرواہی کا الزام لگاتے ہوئے رامهیت نے کہا کہ اسکول نے ان کے بیٹے کے غائب ہونے کی بات کیوں چھپائی۔ اسکول نے دیوانش  کے غائب ہونے کی اطلاع پولیس کو کیوں نہیں دی۔ دوياش اکیلے ٹینک تک کیسے پہنچ گیا جبکہ اسکول میں اتنی سیکورٹی کا دعوی کیا جاتا ہے۔ اسکول میں لگے سی سی ٹی وی کیمرے میں دويانش کہیں جاتے ہوئے کیوں نہیں دکھ رہا ہے۔


      وسنت کنج کے ریان اسکول کی پہلی کلاس میں پڑھنے والے چھ سالہ دیوانش  31 جنوری کو اسکول کے سیپٹك ٹینک میں گر گیا تھا اور ہسپتال پہنچنے سے پہلے اس کی موت ہو گئی تھی۔ پولیس نے اس سلسلے میں اسکول کی پرنسپل سندھیا، کلاس ٹیچر میناکشی، سپروائزر، مالی اور کمرے کی نگرانی کرنے والوں چار فروری کو اس معاملے میں گرفتار کیا تھا۔ لیکن تھوڑی دیر بعد ہی سب لوگ ضمانت پر رہا ہو گئے تھے۔

      First published: