ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

شہریت ترمیمی بل آج 12 بجے راجیہ سبھا میں پیش ہو گا ، جانیں سارا حساب

  • Share this:
شہریت ترمیمی بل آج 12 بجے راجیہ سبھا میں پیش ہو گا ، جانیں سارا حساب

لوک سبھا سے پاس ہونے کے بعد شہریت ترمیمی بل آج دوپہر 12بجے راجیہ سبھا میں پیش کیا جائے گا۔ اس بل کو سات گھنٹے سے زیادہ وقت تک چلی بحث کے بعد لوکسبھا نے پیر کی آدھی رات کو منظور کیا گیا تھا۔ اس بل کی مخالفت میں اپوزیشن کے حزب اختلاف کے باوجود بر سر اقتدار بی جے پی کو امید ہے کہ بدھ کو یہ بل جب راجیہ سبھا میں کایا جائے گا تو اسے آسان سے منظور کروالیا جائے گا۔

بی جے پی کے ذرائع نے بتایا کہ اسے 240 ممبروں کی موثر تعداد والی راجیہ سبھا میں اس بل پر ووٹنگ میں 124-130 ووٹ مل سکتے ہیں۔ لوک سبھا میں وزیر داخلہ امت شاہ کے ذریعے پپش بل پیر کی دیر رال آسانی سے منظور ہوگیا۔ جہاں برسری اقتدار بی جے پی کو اکثریت حاصل ہے

جانئے کیا ہے حساب

جانئے کیا ہے حسابایوان میں بی جے پی کے 83 ، جے ڈی (یو) کے چھ ، اکالی دل کے تین اور ایل جے پی ، آر پی آئی.. اے اور 11 نامزد ممبران شامل ہیں۔ بی جے پی اے آئی اے ڈی ایم کے سے بات کر رہی ہے جس کے 11 ممبران ہیں۔

بی جے ڈی کے سات ممبران اسمبلی ہیں دو وائی ایس آر کانگریس اور ٹی ڈی پی کے دو ممبران۔ بی جے پی کو بھی ان پارٹیوں کی حمایت کی امید ہے۔ بی جے پی کو امید ہے کہ ان پارٹیوں کی حمایت سے وہ 120 ممبروں کی اکثریت کا اعداد و شمار حاصل کرے گی۔

اپوزیشن خیمے میں کانگریس، ترنمول کانگریس ، بی ایس پی ، ایس پی ، ڈی ایم کے ، آر جے ڈی ، بائیں ، این سی پی اور ٹی آر ایس کے بالترتیب 46, 13, چار ، نو، پانچ،چار، چھ، چار اور ممبران ہیں۔ ان کو ملاکر کل 97ارکان ہیں۔ شیو سینا، عام آدمی پارٹی اور کچھ دیگر پارٹیوں کے ارکان کو ملاکر یہ تعداد 110 پر پنچتا ہے۔
First published: Dec 11, 2019 07:25 AM IST