ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

کورونا وائرس: حکومت نے منگوائی ’ خاص‘ مشین، 24 گھنٹے میں کرے گی 1200 سیمپل کی جانچ

این سی ڈی سی سینٹر میں اس مشین کے ذریعہ اب جانچ کی جائے گی۔ اس مشین سے چوبیس گھنٹے میں 1200 سیمپل ٹیسٹ ہو سکیں گے

  • Share this:
کورونا وائرس: حکومت نے منگوائی ’ خاص‘ مشین، 24 گھنٹے میں کرے گی 1200 سیمپل کی جانچ
علامتی تصویر

نئی دہلی۔ ملک میں کورونا وائرس (Coronavirus)  جانچ کی تعداد 20 لاکھ پہنچ چکی ہے۔ اب روزانہ تقریبا ایک لاکھ سیمپل کا ٹیسٹ کیا جا رہا ہے۔ یہ ٹیسٹ 504 سرکاری اور نجی لیب میں کیا جا رہا ہے۔ اس بیچ کم وقت میں کورونا کی زیادہ جانچ کے لئے COBAS 6800 مشین لائی گئی ہے۔ جسے این سی ڈی سی (NCDC) یعنی نیشنل سینٹر فار ڈسیز کنٹرول کو صحت کے مرکزی وزیر ڈاکٹر ہرش وردھن نے جمعرات کو سونپ دیا۔ ہندوستان میں یہ اپنے آپ میں کورونا ٹیسٹ کی پہلی خاص مشین ہے۔


این سی ڈی سی سینٹر میں اس مشین کے ذریعہ اب جانچ کی جائے گی۔ اس مشین سے چوبیس گھنٹے میں 1200 سیمپل ٹیسٹ ہو سکیں گے۔ جس سے ایک ساتھ کئی سیمپل ٹیسٹ ہو سکتے ہیں۔ اس مشین کے پیش نظر زیر التوا معاملے بھی ختم ہو جائیں گے۔ مشین کو این سی ڈی سی کو سونپتے ہوئے ڈاکٹر ہرش وردھن نے کہا کہ یہ مشین روبوٹکس سے لیس ہے۔ جس سے ہیلتھ کئیر ورکرس کو انفیکشن کا خطرہ نہیں ہو گا۔ ٹیسٹ بھی زیادہ تعداد میں رزلٹ کم وقت میں آ جائے گا۔


ملک میں کورونامتاثرین کی تعداد 70 ہزار سے تجاوز، 2293 افراد ہلاک


COBAS 6800 مشین کو ٹیسٹنگ کے لئے کم از کم BSL2  اور کنٹرول لیول کے لیب کی ضرورت ہوتی ہے۔ اسے کسے بھی فیشلیٹی پر رکھا نہیں جا سکتا ہے۔ COBAS 6800 وائرل ہیپٹائٹس بی اینڈ سی، ایچ آئی وی، ایم ٹی بی، پیپی لوما، سی ایم وی، کلیمائیڈیا اور نیئسیریمیا جیسی علامات کا بھی پتہ لگانے میں اہل ہے۔

خیال رہے کہ ملک میں کورونا وائرس ’كووڈ -19‘ انفیکشن کے معاملات میں بھلے ہی ان دنوں اضافہ ہو رہا ہے ، لیکن اچھی بات یہ رہی ہے کہ کورونا انفیکشن کے معاملے دوگنا ہونے کی شرح گزشتہ تین دنوں میں بڑھ کر 13.9 دن ہو گئی ہے اور اس سے پہلے 14 دن تک یہ شرح 11.1 دن تھی۔ اس کے علاوہ کورونا کے مریضوں کے ٹھیک ہونے کی شرح (ری کوری ریٹ) بھی بڑھ کر 33.6 فیصد ہو گئی ہے اور بدھ کو یہ 32.83 فیصد تھی ۔
First published: May 15, 2020 08:12 AM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading