ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

اسمارٹ میٹرو کارڈ ڈی ٹی سی بسوں میں بھی چلیں گے، وزیر اعلیٰ نے کیا آغاز

نئی دہلی۔ دہلی حکومت نے اسمارٹ میٹرو کارڈ کی شروعات کی ہے جس سے مسافر میٹرو کے علاوہ دہلی ٹرانسپورٹ کارپوریشن (ڈی ٹی سی) اور اس کے تحت چلنے والی کلسٹر بسوں میں بھی سفر کے دوران کرائے کی ادائیگی کر سکیں گے۔

  • UNI
  • Last Updated: Jan 08, 2018 06:20 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
اسمارٹ میٹرو کارڈ ڈی ٹی سی بسوں میں بھی چلیں گے، وزیر اعلیٰ نے کیا آغاز
وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج اس سہولت کا ، جس پر کافی عرصے سے بحث کی جا رہی تھی ،آغاز کیا۔

نئی دہلی۔  دہلی حکومت نے اسمارٹ میٹرو کارڈ کی شروعات کی ہے جس سے مسافر میٹرو کے علاوہ دہلی ٹرانسپورٹ کارپوریشن (ڈی ٹی سی) اور اس کے تحت چلنے والی کلسٹر بسوں میں بھی سفر کے دوران کرائے کی ادائیگی کر سکیں گے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج اس سہولت کا ، جس پر کافی عرصے سے بحث کی جا رہی تھی ،آغاز کیا۔ تجربہ کے طور پر شروع کی جا رہی یہ سہولت ڈی ٹی سی کی 200 اور 50 کلسٹر بسوں میں مہیا کرائی جا رہی ہے۔


مسٹر کیجریوال نے بتایا کہ یکم اپریل سے یہ سہولت تمام بسوں میں دستیاب ہوگی۔ اس موقع پر وزیر ٹرانسپورٹ کیلاش گہلوت، ممبر اسمبلی الكا لامبا، نریش یادو، چیف سکریٹری آشو پرکاش ، دہلی میٹرو ریل کے صدر-منیجنگ ڈائریکٹر منگو سنگھ، ڈی ٹی سی کے صدر-منیجنگ ڈائریکٹر سندیپ کمار اور دیگر افسران موجود تھے۔ سروس کے لئے "كامن موبلٹی کارڈ" تمام بین ریاستی بس اڈوں، ریلوے اسٹیشنوں اور دہلی سیاحت کے انفارمیشن سنٹر پر دستیاب ہوں گے۔


سروس دہلی ٹرانسپورٹ کارپوریشن کی راج گھاٹ بس ڈپو1 سے چلنے والی روٹ نمبر 39.307. 392 بی. 419 429. 729 918۔ایئرپورٹ ایکسپریس. غازی آباد، بھجن پورہ اور موری گیٹ سے دہلی ٹرا نكا سٹی کے درمیان چلنے والی بسوں پر دستیاب ہوگی۔ اس کے علاوہ روہنی بس ڈپو ، ایک کے روٹ 901 منگول پوري سے کملا مارکیٹ، 957 روہنی سیکٹر 22 سے شیواجی اسٹیڈیم، 970 اوانتكا سے جے ایل این اسٹیڈیم، 971 اوانتكا سے آنند وہار اور رٹھاالا گاؤں سے شیواجی اسٹیڈیم کے درمیان چلنے والی رٹ نمبر 990 پر بھی ملے گی۔ کلسٹر بسوں میں یہ وی بی ایم ، دو ڈپو سے چلنے والی روٹ 206. 348. 258 211 اور 253 میں مسافر اس سہولت کا فائدہ اٹھا سکیں گے۔

First published: Jan 08, 2018 06:20 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading