உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Paytm - Ola: آج پارلیمانی پینل سے پےٹی ایم کےوجے شیکھرشرما اور اولاکےرتیش اگروال کی ملاقات، لیکن کیوں؟

    حالیہ دنوں میں مختلف ٹیکنالوجی پلیٹ فارمز اور فرموں کے مبینہ مخالف مسابقتی طریقوں کے بارے میں شکایات موصول ہوئی ہیں۔

    حالیہ دنوں میں مختلف ٹیکنالوجی پلیٹ فارمز اور فرموں کے مبینہ مخالف مسابقتی طریقوں کے بارے میں شکایات موصول ہوئی ہیں۔

    بی جے پی لیڈر اور سابق مرکزی وزیر جینت سنہا کی صدارت والی پارلیمانی اسٹینڈنگ کمیٹی برائے خزانہ بازار میں مسابقت کے مختلف پہلوؤں کا جائزہ لے رہی ہے، خاص طور پر ٹیکنالوجی کی بڑی کمپنیوں کے حوالے سے وہ اس بات کا جائزہ لے رہی ہے کہ ٹیکنالوجی کی مدد سے کس طرح صحت مندانہ مسابقت کو آگے بڑھایا جائے۔

    • Share this:
      پے ٹی ایم (Paytm) کے بانی وجے شیکھر شرما (Vijay Shekhar Sharma) اور اویو (Oyo) کے بانی رتیش اگروال (Ritesh Agarwal) سمیت آٹھ گھریلو ٹیک فرموں کے اعلیٰ عہدیدار مسابقت مخالف بڑھتے ہوئے خدشات کے درمیان ٹیکنالوجی پلیٹ فارمز کے بازار کے رویے پر تبادلہ خیال کرنے کے لیے جمعرات کو ایک اہم پارلیمانی پینل سے ملاقات کریں گے۔

      بی جے پی لیڈر اور سابق مرکزی وزیر جینت سنہا کی صدارت والی پارلیمانی اسٹینڈنگ کمیٹی برائے وزارت خزانہ، بازار میں مسابقت کے مختلف پہلوؤں کا جائزہ لے رہی ہے، خاص طور پر ٹیکنالوجی کی بڑی کمپنیوں کے حوالے سے وہ اس بات کا جائزہ لے رہی ہے کہ ٹیکنالوجی کی مدد سے کس طرح صحت مندانہ مسابقت کو آگے بڑھایا جائے۔

      سنہا نے پی ٹی آئی کو بتایا کہ پینل نے مختلف ٹیکنالوجی پلیٹ فارمز، ای کامرس پلیئرز اور گیمنگ اداروں کے نمائندوں سے جلد ہی اس کے سامنے حاضر ہونے کا فیصلہ کیا ہے اور ان سے بنیادی طور پر ان کے بازار کے رویے کے بارے میں پوچھا جائے گا۔

      سنہا نے کہا کہ فوڈ ڈیلیوری پلیٹ فارمز سوئگی اور زوماٹو، ای کامرس پلیئر فلپ کارٹ، کیب ایگریگیٹر اولا، ہوٹل ایگریگیٹر اویو، ڈیجیٹل فنانس فرم پے ٹی ایم، میک مائی ٹرپ اور آل انڈیا گیمنگ ایسوسی ایشن کے نمائندے وہ ہیں جنہیں پینل نے بلایا ہے۔

      لوک سبھا کی ویب سائٹ پر دستیاب نوٹس کے مطابق کمیٹی آج یعنی 21 جولائی کو بگ ٹیک کمپنیوں کی طرف سے مسابقتی مخالف طرز عمل کے موضوع پر انجمنوں/ صنعت کے اسٹیک ہولڈرز کے نمائندوں کے خیالات کی سماعت کرے گی۔ ذرائع کے مطابق پے ٹی ایم کے بانی وجے شیکھر شرما، اولا کے سی ایف او ارون کمار، میک مائی ٹرپ کے چیئرمین اور چیف مینٹور دیپ کالرا، زوماٹو کے سی ای او دیپندر گوئل، اویو کے بانی اور گروپ سی ای او رتیش اگروال نے میٹنگ میں شرکت کی تصدیق کی ہے۔

      اسی طرح سوئگی کی نائب صدر اور گروپ جنرل کونسل اونتیکا بجاج، فلپ کارٹ گروپ کے سی ای او کلیان کرشنا مورتی اور آل انڈیا گیمنگ فیڈریشن کے سی ای او رولینڈ لینڈرز بھی میٹنگ میں شرکت کریں گے۔ حالیہ دنوں میں مختلف ٹیکنالوجی پلیٹ فارمز اور فرموں کے مبینہ مخالف مسابقتی طریقوں کے بارے میں شکایات موصول ہوئی ہیں۔

      مزید پڑھیں: 

      مسابقتی کمیشن آف انڈیا (سی سی آئی) پہلے سے ہی مختلف معاملات کی جانچ کر رہا ہے، خاص طور پر ڈیجیٹل اسپیس میں مبینہ غیر منصفانہ کاروباری طریقوں کی شکایات کے بعد اس میں اضافہ ہوگیا ہے۔ 28 اپریل کو سی سی آئی نے پارلیمانی پینل کے سامنے بازار میں مسابقت کے پہلوؤں کے بارے میں ایک پریزنٹیشن دی۔

      مزید پڑھیں:


      اس میٹنگ کے بعد سنہا نے کہا کہ پینل نے کارپوریٹ امور کی وزارت، الیکٹرانکس اور انفارمیشن ٹیکنالوجی کی وزارت اور سی سی آئی کے عہدیداروں کے ساتھ نتیجہ خیز بات چیت کی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: