ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

مالیا کیس کےسلسلے میں حکومت پانچ سوالوں کا جواب دے: کانگریس

نئی دہلی۔ کانگریس نے شراب کے تاجر وجے مالیا کے ملک چھوڑنے کے سلسلے میں حکومت پر حملہ تیز کرتے ہوئے آج اس سے اس کیس پر پانچ سوال داغے اور کہا کہ وہ بتائے کہ کیا مسٹر مالیا کے بیرون ملک جانے کا علم وزیر اعظم کو بھی تھا۔

  • UNI
  • Last Updated: Mar 14, 2016 04:25 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
مالیا کیس کےسلسلے میں حکومت پانچ سوالوں کا جواب دے: کانگریس
کانگریس لیڈر رنديپ سنگھ سرجےوالا: فائل فوٹو

نئی دہلی۔  کانگریس نے شراب کے تاجر وجے مالیا کے ملک چھوڑنے کے سلسلے میں حکومت پر حملہ تیز کرتے ہوئے آج اس سے اس کیس پر پانچ سوال داغے اور کہا کہ وہ بتائے کہ کیا مسٹر مالیا کے بیرون ملک جانے کا علم وزیر اعظم کو بھی تھا۔ کانگریس کے مواصلاتی شعبہ کے سربراہ رندیپ سرجےوالا نے یہاں پارلیمنٹ ہاؤس کے احاطے میں صحافیوں سے کہا کہ مالیا نے ملک واپس آنے سے انکار کر دیا ہے اس لئے حکومت مالیا کے ساتھ ہی آئی پی ایل میں مالیاتی بے ضابطگیوں کے الزام اور لندن بھاگ کر گئے للت مودی کے بارے میں فیصلہ کن قدم اٹھائے۔


انہوں نے اس مسئلے پر حکومت سے پانچ سوال پوچھتے ہوئے کہا کہ اسے بتانا چاہئے کہ کیا مالیا کے بیرون ملک جانے کی اطلاع وزیر اعظم نریندر مودی اور وزیر خزانہ ارون جیٹلی کو تھی۔ ان کا یہ بھی سوال تھا کہ مالیا اور للت مودی کو ہندوستان لانے کے معاملے میں برطانیہ کی حکومت پر دباؤ بنایا جائے گا۔ انہوں نے مرکزی تفتیشی بیورو سے بھی مالیا کے معاملے میں اپنے اس کردار پر وضاحت پیش کرنے کو کہا کہ اس نے کیا انفورسمنٹ محکمہ کو اس معاملے میں دوسری بار بھیجے گئے لك آؤٹ نوٹس پر سخت کارروائی نہیں کرنے کو کہا تھا۔ پارٹی نے انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ کی طرف سے اس معاملے میں کی گئی کارروائی کے ساتھ ہی یہ بھی پوچھا کہ مالیا کی شراب کمپنی یونائیٹڈا سپرٹ کے حصص کے بدلے برطانیہ کی شراب کمپنی کی طرف سے کی گئیادائیگی کے پیش نظر کیا حکومت مالیا کے بینک اکاؤنٹ کو ضبط کرے گی۔

First published: Mar 14, 2016 04:25 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading