உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کورونا وائرس: ملک کے باشندے کورونا کی تاریکی کو روشنی کی طاقت کا احساس کرائیں: نریندر مودی

    وزیر اعظم نریندر مودی: فائل فوٹو

    وزیر اعظم نریندر مودی: فائل فوٹو

    وزیر اعظم نے کہا کہ لاک ڈاؤن کو کامیاب بنانے کے لئے حکومت ، انتظامیہ اور لوگوں نے بہت محنت کی ہے ، یہ دنیا کے لئے ایک مثال ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی۔ وزیر اعظم نریندر مودی ((Narendra Modi )) نے ایک ویڈیو پیغام جاری کیا۔ وزیر اعظم نے کہا کہ لاک ڈاؤن کو کامیاب بنانے کے لئے حکومت ، انتظامیہ اور لوگوں نے بہت محنت کی ہے ، یہ دنیا کے لئے ایک مثال ہے۔ بہت سارے ممالک ہم جو کر رہے ہیں اس کے لئے اظہار تشکر کر رہے ہیں۔ وزیر اعظم نے کہا کہ کورونا عالمی وبا کے دوران ملک گیر لاک ڈاؤن کو آج نو دن ہو رہے ہیں۔ اس دوران جس طرح سے آپ سب نے نظم و ضبط اور خدمت کا جذبہ دونوں کو متعارف کرایا ہے وہ بے مثال ہے۔ انتظامیہ اور عوام نے اس صورتحال سے اچھے طریقے سے نپٹنے کی پوری کوشش کی ہے۔

      وزیر اعظم نے کہا کہ جس طرح 22 مارچ اتوار کے دن کورونا کے خلاف لڑائی لڑنے والے ہر کسی کا شکریہ ادا کیا، وہ بھی آج تمام ممالک کے لئے ایک مثال بن گیا ہے۔ آج بہت سے ممالک اس کو دہرا رہے ہیں۔ وزیر اعظم نے کہا کہ ہمارے یہاں یہ مانا جاتا ہے کہ جنتا جناردن بھگوان کا ہی شکل ہوتی ہے۔ لہذا ، جب ملک اتنی بڑی لڑائی لڑ رہا ہو تو پھر اس طرح کی لڑائی میں بار بار جنتا کی شکل کے سپر پاور کا انٹرویو کرتے رہنا چاہئے۔



      وزیر اعظم نے کہا ، 'یہ لاک ڈاؤن کا وقت ضرور ہے ، ہم اپنے اپنے گھروں میں ضرور ہیں ، لیکن ہم میں سے کوئی بھی تنہا نہیں ہے۔ 130 کروڑ ہم وطنوں کی اجتماعی طاقت ہر شخص کے ساتھ  ہے۔ اس کورونا بحران سے جو تاریکی اور غیر یقینی صورتحال پیدا ہوئی ہے ، اسے ختم کر کے ہمیں روشنی اور یقینیت کی طرف بڑھنا ہے۔ اس تاریک کورونا بحران کو شکست دینے کے لئے ہمیں ہر طرف روشنی کی شدت کو چاروں سمت میں پھیلانا ہے‘۔


      وزیر اعظم نے کہا کہ اس اتوار یعنی 5 اپریل کو ہم سب کو کورونا بحران کے اندھیرے کا مل کر مقابلہ کرنا ہے ، اس کو روشنی کی طاقت دکھانا ہوگی۔ اس 5 اپریل کو ہمیں 130 کروڑ ملکی باشندوں کے سپر پاور کو بیدار کرنا ہے۔

      کہیں پر بھی اکھٹا نہیں ہونا: مودی

      وزیر اعظم نے کہا ’ گھر کی سبھی لائٹیں بند کر کے، گھر کے دروازے پر یا بالکنی میں، کھڑے ہو کر نو منٹ کے لئے موم بتی، چراغ، ٹارچ یا موبائل کی فلیش لائٹ جلائیں۔ اور اس وقت اگر گھر کی سبھی لائٹیں بند کریں گے، چاروں طرف جب ہر شخص ایک ایک چراغ جلائے گا، تب روشنی کے اس سپر پاور کا احساس ہو گا جس میں ایک ہی مقصد سے ہم سب لڑ رہے ہیں، یہ اجاگر ہو گا۔ اس روشنی میں، اس اجالے میں ہم اپنے دل میں یہ عزم کریں کہ ہم اکیلے نہیں ہیں، کوئی بھی اکیلا نہیں ہے۔ 130 کروڑ باشندے ایک ہی عزم لئے ہوئے ہیں‘۔
      Published by:Nadeem Ahmad
      First published: