ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

پہلےماں کےساتھ کی انتہائی گھنونی حرکت اور بنایا فحش ویڈیو، پھر بیٹی کے ساتھ کیا بیحد ہی گندہ کام

متاثرہ خاتون نے بتایا کہ کیسے ملزم نے حیوانیت کو انجام دیا۔ خاتون کا کہنا ہے کہ ملزم فحش ویڈیو کو سوشل میڈیا پر وائرل کرنے کی دھمکی دے رہا تھا۔

  • Share this:
پہلےماں کےساتھ کی انتہائی گھنونی حرکت اور بنایا فحش ویڈیو، پھر بیٹی کے ساتھ کیا بیحد ہی گندہ کام
ماں کا بنایا فحش ویڈیو بیٹی کے ساتھ کی انتہائی گھنونی حرکت

سائبر سٹی گروگرام میں ریپ کا ایک سنسنی خیز معاملہ سامنے آیا ہے۔ بندوق کی نوک پر ملزم نے ماں اور نابالغ بیٹی کا ریپ (rape) کیا۔ پوری واردات مارچ 2020  کی بتائی جارہی ہے۔ بتایا جاتا ہے کہ پہلے ماں کو دوا کے بہانے نشیلی اشیا کھلاکر اس گھنونی کرتوت کو انجام دیا گیا۔ پھر اس کا فحش ویڈیو بنایا۔ اس کے بعد 14 سال کی بیٹی کا ریپ کیا اور نابالغ کا بھی ویڈیو بنایا گیا۔ ملزم ماںاور بیٹی کو بلیک میل کرنے لگا تھا۔ اس کے بعد سیکٹر 10 پولیس اسٹیشن میں دونوں نے اس معاملے کی شکایت کی۔ شکایت ملنے کے بعد پولیس نے معاملہ درج کرکے جانچ شروع کی۔ معاملے میں پولیس جلد کارروائی شروع کرنے والی ہے۔


دراصل سیکٹر 10  پولیس اسٹیشن میں متاثرہ ماں اور اس کی نویں کلاس میں پڑھنے والی بیٹی نے پولیس میں شکایت درج کروائی۔ شکایت میں کہا کہ کیسے ہریش عرف آشو نام کے شخص نے مارچ 2020   میں پہلے ماں کو دوا کے بہانے نشیلی اشیا کھلاکر عصمت دری کی۔ پھر اس کے بعد اس کی نابالغ بیٹی کا بھی بندوق کی نوک پر ریپ کرکے فحش ویڈیو بنا کر دونوں کو بلیک میل کرتا رہا۔ وہیں اس معاملے میں پولیس کی مانیں تو متاثرہ کی شکایت پر پولیس نے سیکٹر دس پولیس اسٹیشن میں معاملہ درج کرلیا گیا ہے۔


وہیں ریپ کے ملزم کو گروگرام پولیس نے پہلے ہی غیر قانونی ہتھیار رکھنے کے جرم میں گرفتار کیا تھا اور اسے جیل بھیج دیا گیا تھا۔ بہر حال پولیس ہریش عرف آشو کو جلد ہی پروڈکشن وارنٹ پر ریپ اور پوکسو ایکٹ کے تحت گرفتار کرکے معاملے کی تفتیش کرے گی۔ پولیس کے مطابق فحش ویڈیو اور ہتھیار کا خوف دیکر ملزم ماں اور ببیٹی کا دوبارہ ریپ کرنے کی فراق میں تھا۔ لیکن وقت رہتے کرائم برانچ نے ہریش عرف آشو کو گرفتار کرکے سلاخوں کے پیچھے بھیج دیا۔ وہیں ایف آئی آر درج شکایت میں متاثرہ نے بتایا کہ کیسے ملزم نے حیوانیت کو انجام دیا۔ خاتون کا کہنا  ہے کہ ملزم فحش ویڈیو کو سوشل میڈیا پر وائرل کرنے کی دھمکی دے رہا تھا۔

Published by: sana Naeem
First published: Sep 15, 2020 12:03 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading