உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Cyclone Asani: اوڈیشہ کے 11 ماہی گیر سمندر میں پھنسے، بعد میں بچالیاگیا، یہ ہیں دس تازہ ترین معلومات

    حفاظتی اہلکار لوگوں کو آگاہ کرتے ہوئے

    حفاظتی اہلکار لوگوں کو آگاہ کرتے ہوئے

    رانچی میں محکمہ موسمیات نے پیش گوئی کی ہے کہ جھارکھنڈ میں 11 سے 13 مئی تک اس کے جنوبی، وسطی اور شمال مشرقی حصوں میں بجلی اور گرج چمک کے ساتھ ہلکی سے درمیانی بارش ہوگی۔

    • Share this:
      طوفان آسانی (Asani) مشرقی ساحل کی طرف بڑھ رہا ہے، جس کی وجہ سے ساتھ شدید بارش ہو رہی ہے اور ساحل کے قریب پہنچنے پر شمال-شمال مشرق کی سمت میں دوبارہ مڑنے کا امکان ہے۔ ہندوستانی محکمہ موسمیات (IMD) کے مطابق یہ آندھرا پردیش، اڈیشہ یا مغربی بنگال کو عبور نہیں کرے گا۔ یہ اڈیشہ اور آندھرا پردیش کے شمالی ساحل کے قریب آنے کے بعد ایک طوفانی طوفان میں تبدیل ہو جائے گا۔

      کوسٹ گارڈ اور این ڈی آر ایف کے اہلکار کسی بھی صورت حال سے نمٹنے کے لیے تیار ہیں۔ ماہی گیروں سے کہا گیا ہے کہ وہ سمندر میں نہ نکلیں۔ چونکہ اوڈیشہ، بنگال اور آندھرا پردیش سمیت ریاستیں طوفان کے لیے تیار ہیں۔

      یہاں سرفہرست دس اہم پیش رفت پیش ہے:

      1. آئی ایم ڈی کے ڈائریکٹر جنرل مرتیونجے موہاپاترا کے مطابق طوفان آسانی اوڈیشہ یا آندھرا پردیش میں لینڈ فال نہیں کرے گا بلکہ مشرقی ساحل کے متوازی حرکت کرے گا اور بارش کا سبب بنے گا۔

      2. آئی ایم ڈی کے ڈائریکٹر جنرل نے کہا کہ یہ سسٹم جو پیر کی صبح وشاکھاپٹنم سے تقریباً 500 کلومیٹر جنوب مشرق میں اور پوری سے 650 کلومیٹر جنوب میں پڑا تھا، اب 100 تا 110 کلومیٹر کی مسلسل سطحی ہوا کی رفتار کے ساتھ شمال مغرب کی سمت بڑھ رہا ہے۔ یہ فی گھنٹہ بڑھ کر 120 کلومیٹر فی گھنٹہ ہوگا۔

      3. اوڈیشہ ڈیزاسٹر ریپڈ ایکشن فورس (ODRAF) کے 37 اہلکاروں کی ایک ٹیم پہلے ہی بھدرک میں ہے جہاں شدید بارش شروع ہو چکی تھی۔ ٹیم کو کسی خراب صورتحال کی صورت میں لوگوں کو بچانے کے لیے تعینات کیا جاتا ہے۔

      4. اوڈیشہ کے علاوہ مغربی بنگال میں دن کے وقت بارش ہوئی۔ اڈیشہ کے ساحلی علاقوں اور آندھرا پردیش اور بنگال کے شمالی ساحلوں سے ملحقہ علاقوں میں منگل کی شام سے بارش ہو سکتی ہے۔

      5. محکمہ موسمیات نے ساحلی علاقوں اور سمندری ساحلوں پر 13 مئی تک سیاحتی سرگرمیاں معطل کرنے کا مشورہ دیا ہے۔ اوڈیشہ کی تمام بندرگاہوں پر جہازوں کو ساحل کے قریب نہ آنے کے لیے دور انتباہ سگنل 2 لہرایا گیا ہے۔

      6. اطلاعات کے مطابق طوفان آسانی کی وجہ سے پیر اور جمعرات کے درمیان جنوبی بنگال میں کولکتہ، ہاوڑہ، پوربا مدنی پور، شمالی اور جنوبی 24 پرگنہ اور نادیہ میں بھاری بارش ہونے کا امکان ہے۔

      7. رائٹرز نے رپورٹ کیا کہ وشاکھاپٹنم بندرگاہ نے پیر سے اپنا کام معطل کر دیا ہے۔

      یہ بھی پڑھئے: Covid in Children: کورونا نے پھر پکڑا زور! بچوں میں انفیکشن زیادہ،ڈاکٹروں نے دی ضروری صلاح

      8. اوڈیشہ کے کم از کم 11 ماہی گیروں کو جو کھردرے سمندر کی وجہ سے آٹھ گھنٹے سے زیادہ وقت تک پھنسے ہوئے تھے، ان کو انڈین کوسٹ گارڈ نے بچایا۔ وہ 7 مئی کو ماہی گیری کی کشتی خریدنے کے لیے ویاساکھاپٹنم گئے تھے اور گھر لوٹتے ہوئے گنجم ضلع میں سونا پٹ کے قریب ساحل سے 4 تا 5 کلومیٹر دور سمندر میں پھنس گئے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں گروپ I مینز امتحان کے لیے ای-کیوسشن پیپر کا امکان، جانیے تفصیلات

      9. مغربی بنگال کی وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی نے طوفان آسنی الرٹ کی وجہ سے جھارگرام اور پسم میڈنی پور کے اپنے دوروں کو ایک ہفتے کے لیے دوبارہ ترتیب دیا ہے۔

      10۔ رانچی میں محکمہ موسمیات نے پیش گوئی کی ہے کہ جھارکھنڈ میں 11 سے 13 مئی تک اس کے جنوبی، وسطی اور شمال مشرقی حصوں میں بجلی اور گرج چمک کے ساتھ ہلکی سے درمیانی بارش ہوگی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: