உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وزیر اعلیٰ Arvind Kejriwal کا پنجاب میں انسپکٹر راج ختم کرنے اور تاجروں کو اچھا ماحول دینے کا وعدہ

    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج پنجاب کے موہالی کلب میں ایک اہم پریس کانفرنس سے خطاب کیا۔ اس دوران پنجاب میں عام آدمی پارٹی کے وزیر اعلیٰ کا چہرہ سردار بھگونت مان بھی موجود تھے۔

    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج پنجاب کے موہالی کلب میں ایک اہم پریس کانفرنس سے خطاب کیا۔ اس دوران پنجاب میں عام آدمی پارٹی کے وزیر اعلیٰ کا چہرہ سردار بھگونت مان بھی موجود تھے۔

    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج پنجاب کے موہالی کلب میں ایک اہم پریس کانفرنس سے خطاب کیا۔ اس دوران پنجاب میں عام آدمی پارٹی کے وزیر اعلیٰ کا چہرہ سردار بھگونت مان بھی موجود تھے۔

    • Share this:
    عام آدمی پارٹی کے کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے تمام تاجروں کو یقین دلایا کہ اگر پنجاب میں عام آدمی پارٹی کی حکومت بنتی ہے تو انہیں محفوظ ماحول فراہم کیا جائے گا۔ عام آدمی پارٹی کے کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ دہلی کی طرح پنجاب میں بھی انسپکٹر راج ختم کریں گے اور تاجروں کو اچھا ماحول دیں گے۔ ہمیں ایک موقع دیں اور دیکھیں۔ ہم پانچ سالوں میں دہلی کے تاجروں کی طرح آپ کا دل جیت لیں گے۔ ہم تمام جھوٹے پرچے منسوخ کرکے فارم راج کا خاتمہ کریں گے اور تاجر ایمانداری سے کام کر سکیں گے۔ انہوں نے کہا کہ پنجاب کا تاجر بہت خوفزدہ ہے اور پنجاب چھوڑ کر باہر جا رہا ہے۔ تاجروں سے گنڈہ ٹیکس سمیت کئی ناموں سے فروتی لی جاتی ہے۔ ہم اسے بند کر دیں گے اور ان کے ذہن سے خوف نکال دیں گے۔ اب تک تاجروں سے حصہ مانگا جاتا تھا لیکن ہماری حکومت میں تاجروں کو حصہ دیا جائے گا۔ آپ کے کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ لگتا ہے کہ کانگریس نے پنجاب میں واقعات کے ماسٹر مائنڈ سے ہاتھ ملایا ہے۔ اگر ایسا نہیں تھا تو کانگریس نے انکوائری کیوں نہیں کرائی؟ پنجاب میں امن اور بھائی چارہ برقرار رکھنے والی حکومت صرف عام آدمی پارٹی ہی دے سکتی ہے۔

    آپ حکومت امرتسر کو عالمی آئیکن سٹی بنانے کے لیے تمام اقدامات کرے گی: اروند کیجریوال
    عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج پنجاب کے موہالی کلب میں ایک اہم پریس کانفرنس سے خطاب کیا۔ اس دوران پنجاب میں عام آدمی پارٹی کے وزیر اعلیٰ کا چہرہ سردار بھگونت مان بھی موجود تھے۔ آپ کے کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ پنجاب کا تاجر پوری طرح سے خوفزدہ ہے، وہ اپنا کاروبار نہیں کر پا رہا اور پنجاب چھوڑ کر باہر جا رہا ہے۔ آج صبح امرتسر کی موجودہ میئر ریتو جی نے عام آدمی پارٹی میں شمولیت اختیار کر لی ہے۔ ان کی شمولیت سے امرتسر میں عام آدمی پارٹی کو کافی تقویت ملے گی۔ مجھے امید ہے کہ امرتسر کے لوگ عام آدمی پارٹی کو تمام سیٹوں پر جیتتے ہوئے دیکھیں گے۔ امرتسر کے لوگوں کا مطالبہ ہے کہ امرتسر کو ورلڈ آئیکون سٹی بنایا جائے۔ یہ ان کا عرصہ دراز سے مطالبہ ہے۔ ساتھ ہی یہ بھی کہا جاتا ہے کہ ہرمندر صاحب کو دیکھنے کے لیے ہر روز ایک لاکھ سے زیادہ لوگ آتے ہیں۔ ویک اینڈ پر ڈیڑھ سے دو لاکھ لوگ آتے ہیں۔ عام آدمی پارٹی کی حکومت امرتسر کو عالمی آئیکن سٹی بنانے کے لیے تمام اقدامات کرے گی۔

    لوگ منہ کھولنے سے بھی ڈرتے ہیں: اروند کیجریوال
    آپ کے کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ انہوں نے نہ صرف تاجروں کو بلکہ پنجاب کے اندر ہر ایک فرد کو خوفزدہ کیا ہے۔ پورے پنجاب میں پرچا راج ہے۔ جھوٹے پرچہ بنائیں۔ یہاں کا ماحول ایسا ہے کہ جب کوئی صحافی جا کر کسی سے پوچھے کہ ووٹ کس کو دو گے تو لوگ بتانے سے ڈرتے ہیں۔ وہ کہتے ہیں کہ پرچا ہو جائے گا۔ ہم خاموش ووٹ دیں گے۔ لوگ منہ کھولنے سے ڈرتے ہیں۔ تاجروں اور عوام پر جھوٹے پمفلٹ بنائے گئے ہیں۔ جتنے پرانے جھوٹے پمفلٹ انہوں نے بنائے ہیں، وہ تمام پرچے منسوخ کر دیے جائیں گے۔ عوام کے ذہنوں سے خوف دور ہو جائے گا۔ لوگ خوشی سے رہ سکتے ہیں اور اپنے خاندان کو سنبھال سکتے ہیں اور اپنا کاروبار کر سکتے ہیں۔ پنجاب میں پچا راج مکمل طور پر ختم کر دیا جائے گا۔

    ہم نے دہلی کے اندر ریڈ راج اور انسپکٹر راج کو روک دیا
    آپ کے کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ ہم پنجاب کے تاجروں اور لوگوں کو یقین دلانا چاہتے ہیں کہ صرف اور صرف عام آدمی پارٹی کی حکومت ہی آپ کو امن اور بھائی چارہ برقرار رکھنے والی حکومت دے سکتی ہے۔ تاجروں کو اب کسی لیڈر یا افسر سے ڈرنے کی ضرورت نہیں رہے گی۔ پہلے دہلی میں بھی یہی ماحول تھا۔ افسران جا کر ہفتوں اور مہینوں لیتے تھے۔ یہ رقم اوپر تک پہنچ جاتی تھی۔ ہم نے اسے دہلی میں مکمل طور پر روک دیا ہے۔ پنجاب کے تاجروں سے میری اپیل ہے کہ دہلی کے تاجروں کو بلا کر پوچھیں۔ دہلی میں بھی ان کا کاروبار ہے۔ آپ نے دہلی کے تاجروں کو بلایا اور پوچھا کہ کیا آپ کو کیجریوال کی حکومت میں افسران کو تنخواہ دینی ہے اور پھر یہیں طے کریں کہ آپ عام آدمی پارٹی کو ووٹ دیں گے یا نہیں۔ دہلی کے اندر ہم نے ریڈ راج اور انسپکٹر راج کو روک دیا۔ دہلی کی طرح پنجاب میں بھی تاجروں کو اچھا ماحول دیں گے
    Published by:Sana Naeem
    First published: