உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Delhi: دہلی میں NDMC کی انسداد تجاوزات مہم، ایک ہفتے میں گوشت کی 100 دکانیں بند!

    این ڈی ایم سی حکام نے جمعرات کو بوانا علاقے میں مقامی پولیس کو خط لکھا

    این ڈی ایم سی حکام نے جمعرات کو بوانا علاقے میں مقامی پولیس کو خط لکھا

    نارتھ دہلی میونسپل کارپوریشن (North Delhi Municipal Corporation (NDMC)) نے جمعرات کو روہنی اور قرول باغ زون میں آنے والے علاقوں میں غیر قانونی عارضی ڈھانچے کو ہٹانے کی کارروائی کی۔ مذکورہ شہری ادارہ نے 4 مئی کو دکانوں یا سڑکوں پر دکانداروں کے ذریعے گوشت کی غیر قانونی فروخت کو روکنے کے لیے ایک مہم شروع کی تھی۔

    • Share this:
      نارتھ دہلی میونسپل کارپوریشن (این ڈی ایم سی)کی ’انسداد قبضہ جات کارروائی‘ کے تحت شمالی دہلی میں گوشت کی درجنوں دکانوں کو سیل کر دیا ہے۔ علاقے کے شہری حکام نے ایک ہفتہ قبل شروع ہونے والی جاری مہم کے ایک حصے کے طور پر ’اصولوں کی خلاف ورزی‘ پر نارتھ دہلی میونسپل کارپوریشن (NDMC) نے جمعرات کو روہنی اور قرول باغ زون میں آنے والے علاقوں میں غیر قانونی عارضی ڈھانچے کو ہٹانے کی کارروائی کی۔

      مذکورہ شہری ادارہ نے 4 مئی کو دکانوں یا سڑکوں پر دکانداروں کے ذریعے گوشت کی غیر قانونی فروخت کو روکنے کے لیے ایک مہم شروع کی تھی۔ اس کے بعد سے نارتھ دہلی میونسپل کارپوریشن حکام نے گوشت کی 100 دکانوں کو سیل کر دیا ہے اور 70 تا 80 عارضی ڈھانچے کو اس کے دائرہ اختیار میں آنے والے علاقوں سے ہٹا دیا گیا ہے۔

      حکام نے پہلے کہا تھا کہ چار مئی کو بی جے پی کی زیرقیادت شمالی دہلی میونسپل کارپوریشن میں محکمہ صحت کی ٹیموں نے اس کے چھ زونوں میں چھاپے مارے تھے اور گوشت کی کئی دکانوں کو سیل کر دیا تھا جو اسے ’’غیر قانونی طور پر فروخت‘‘ کر رہے تھے۔ سٹی صدر پہاڑ گنج زون قرول باغ زون، روہنی زون، کیشو پورم، سول لائنز زون اور نریلا زون نے بھی ایسا کہا ہے۔

      این ڈی ایم سی نے بیان میں کہا ’’گوشت کی غیر قانونی فروخت کو روکنے کے لیے اس طرح کے چھاپے آنے والے دنوں میں جاری رہیں گے۔‘‘ این ڈی ایم سی کے کمشنر سنجے گوئل نے 5 مئی کو کہا تھا کہ گوشت کی غیر قانونی فروخت کو روکنے کے لیے اس طرح کی کارروائی جاری رہے گی۔ انہوں نے کہا لپ غیر قانونی گوشت کی فروخت اور غیر صحت مند حالات پر کئی شکایات موصول ہوئی ہیں، اس لیے مہم چلائی جا رہی ہے۔

      مزید پڑھیں: Sri Lanka crisis: سری لنکامیں دیکھتےہی گولی مارنےکےاحکامات جاری، مہندا خاندان کی مشکلات...

      چار مئی کو سٹی صدر پہاڑ گنج زون میں ایک ٹیم نے 10 غیر قانونی بغیر لائسنس گوشت کی دکانوں کو سیل کر دیا تھا - وارڈ 91 میں نبی کریم میں گوشت کی تین دکانیں، وارڈ 89 کے قریش نگر میں تین دکانیں اور وارڈ میں منٹو روڈ، شکور کی ڈانڈی پر ایسی چار دکانیں ہیں۔ . اس کے ساتھ ہی سٹی ایس پی زون نے وارڈ 82 میں جے جے کلسٹر دیا بستی میں غیر قانونی گوشت فروشوں کو ہٹا دیا تھا۔

      مزید پڑھیں: سری لنکا تشدد: فسادیوں سے گھرے سابق وزیر اعظم مہندا نے فیملی کے ساتھ لی نیول بیس میں پناہ



      این ڈی ایم سی حکام نے جمعرات کو بوانا علاقے میں مقامی پولیس کو خط لکھا کہ جمعہ کو ’غیر مجاز گوشت کی دکانوں‘ اور ’غیر قانونی ڈھانچوں‘ کو ہٹانے کے لیے کارروائی کے لیے کافی تعداد میں پولیس اہلکار فراہم کیے جائیں۔ جمعہ کو سمیا پور بدلی سے روہنی میٹرو اسٹیشن، سیکٹر 18 تک کے ایک حصے میں انسداد تجاوزات مہم ہوگی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: