உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Air Pollution in Delhi NCR: سپریم کورٹ کے حکم پر آلودگی پر سی ایم اروند کیجریوال نے بلائی ایمرجنسی میٹنگ

    Youtube Video

    Air Pollution in Delhi NCR: آلودگی کی صورتحال اتنی خراب ہے کہ گھر پر بھی ماسک لگانا پڑتا ہے۔ سپریم کورٹ (Supreme Court) نے آلودگی کے معاملے پر مرکزی حکومت سمیت دہلی، پنجاب اور ہریانہ حکومتوں کی ہنگامی میٹنگ کا حکم دیا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی. دہلی حکومت دہلی (Delhi Government) میں فضائی آلودگی (Air Pollution) کو کم کرنے اور اسے کنٹرول کرنے کی ہر ممکن کوشش کر رہی ہے۔ لیکن آلودگی کی صورتحال بد سے بدتر ہوتی جارہی ہے۔ اس کے پیش نظر سپریم کورٹ نے دہلی این سی آر میں آلودگی Air Pollution in Delhi NCR پر سماعت کے دوران اہم تبصرہ بھی کیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی سخت تبصرہ کرتے ہوئے یہ بھی کہا گیا ہے کہ دہلی این سی آر میں آلودگی ایک سلگتا ہوا مسئلہ ہے۔

      آلودگی کی صورتحال اتنی خراب ہے کہ گھر پر بھی ماسک لگانا پڑتا ہے۔ سپریم کورٹ (Supreme Court) نے آلودگی کے معاملے پر مرکزی حکومت سمیت دہلی، پنجاب اور ہریانہ حکومتوں کی ہنگامی میٹنگ کا حکم دیا ہے۔

      اس حکم کے بعد اب دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج شام 5 بجے آلودگی کے معاملے پر ہنگامی میٹنگ بلائی ہے۔ اس میٹنگ میں دہلی کے سی ایم اروند کیجریوال کے علاوہ ڈپٹی سی ایم منیش سسودیا، وزیر صحت ستیندر جین اور دہلی کے چیف سکریٹری وجے کمار دیو کے علاوہ کئی دیگر سینئر افسران نمایاں طور پر شامل ہوں گے۔ اس دوران آلودگی کے مسئلے سے نمٹنے کے طریقہ کار کے بارے میں گہرائی سے بات چیت ہوگی۔

      بتا دیں کہ دہلی حکومت کی طرف سے تقریباً ایک ماہ سے دہلی میں دھول مخالف مہم چلائی جا رہی ہے۔ اس کے ساتھ ریڈ لیڈ آن، کار آف مہم بھی جاری ہے۔ لیکن اب حکومت نے اس کو روکنے کے لیے 11 نومبر سے مہم تیز کر دی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: