ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

دہلی میں 65 فیصد کورونا مریض 45 سال سے کم عمر ، وزیر اعلی کی ٹیکہ کاری کیلئے عمر کی پابندی ختم کرنے کی اپیل

اروند کجریوال نے کہا کہ مرکزی حکومت اور وزیر اعظم کو ایک خط بھی لکھا گیا ہے کہ ویکسینیشن پر عائد تمام پابندیوں کو ختم کیا جائے ۔ دہلی حکومت تیار ہے ، ہم کورونا ویکسین لگانے کے لئے گھر گھر جانے کیلئے تیار ہیں ۔

  • Share this:
دہلی میں 65 فیصد کورونا مریض 45 سال سے کم عمر ، وزیر اعلی کی ٹیکہ کاری کیلئے عمر کی پابندی ختم کرنے کی اپیل
دہلی میں 65 فیصد کورونا مریض 45 سال سے کم عمر ، وزیر اعلی کی ٹیکہ کاری کیلئے عمر کی پابندی ختم کرنے کی اپیل

نئی دہلی : وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کورونا کے بڑھتے ہوئے معاملات پر شدید تشویش کا اظہار کیا ہے ۔ وزیراعلیٰ نے کہا کہ اگر کورونا تیزی سے پھیل رہا ہے ، اگر ہم اس سے بھی زیادہ تیزی سے ویکسینیشن لیتے ہیں ، تو ہم کورونا پر قابو پاسکتے ہیں ۔ کتنا تضاد ہے کہ ویکسین متعارف کروانے کے باوجود کورونا تیزی سے پھیل رہا ہے ۔ ہمیں کورونا سے زیادہ رفتار کی ضرورت ہے ، جو اسے ہرانے کے لئے ہو ۔ مرکزی حکومت کو ویکسین لگانے کی تمام پابندیوں کو ختم کردینا چاہئے ، کیونکہ دہلی میں 65 فیصد مریض 45 سال سے کم عمر کے سامنے آ رہے ہیں ۔ دہلی حکومت دو تین مہینوں میں ہر ایک کو ویکسین لگانے کے لئے گھر گھر جانے کیلئے تیار ہے ۔


وزیراعلیٰ نے تمام سیاسی جماعتوں سے اپیل کرتے ہوئے کہا کہ اب یہ وقت سیاست کرنے کا نہیں ، بلکہ مل کر دہلی کے عوام کی خدمت کرنے کا ہے ۔ ہم لاک ڈاون مسلط نہیں کرنا چاہتے ہیں ، لیکن اس میں ہر ایک کے تعاون کی ضرورت ہے ۔ انہوں نے اپیل کی کہ اسپتال میں بستروں کی دستیابی کے بارے میں معلومات کے لئے ایپ کی مدد لیں اور جب ضروری ہو تب ہی اسپتال جائیں ۔ ورنہ ہوم آئسولیشن کا فائدہ اٹھائیں ۔


اروند کجریوال نے پریس کانفرنس کرکے بتایا کہ دہلی میں بھی گزشتہ 10 سے 15 دنوں میں کورونا میں بہت تیزی سے اضافہ ہوا ہے ۔ دہلی میں یہ چوتھی لہر ہے ۔ اس سے پہلے دہلی میں تین لہریں آچکی ہیں ۔ ہم سب نے مل کر اس کا بہت اچھا سامنا کیا اور وہ ٹھیک ہوگئے ۔ اب یہ چوتھی لہر آچکی ہے ، جو بہت خطرناک ہے اور بہت تیزی سے بڑھ رہی ہے ۔ یہ اتنی تیزی سے بڑھ رہی ہے کہ یہ بہت سارے لوگوں کے لئے ناقابل فہم ہے ۔


وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ ہم لاک ڈاون نہیں لگانا چاہتے ہیں ، لیکن کل حکومت کو ہدایت دی گئی ہے کہ وہ مجبوری کے تحت کچھ پابندیاں عائد کرے ، جس کے تحت 50 فیصد لوگ بسوں میں بیٹھ سکیں گے ۔ اسی طرح میٹرو میں بھی لوگ 50 فیصد نشستوں پر بیٹھ سکتے ہیں ، لوگ باروں اور ریستوراں میں بھی 50 فیصد نشستوں پر بیٹھ سکیں گے ۔ یہ تمام پابندیاں آپ کی صحت کے تحفظ کے لئے عائد کی گئی ہیں ۔

اروند کجریوال نے کہا کہ مرکزی حکومت اور وزیر اعظم کو ایک خط بھی لکھا گیا ہے کہ ویکسینیشن پر عائد تمام پابندیوں کو ختم کیا جائے ۔ دہلی حکومت تیار ہے ، ہم کورونا ویکسین لگانے کے لئے گھر گھر جانے کیلئے تیار ہیں ۔ ہمارا عملہ دو تین ماہ کے اندر ہر ایک کو ویکسین لگانے کے لئے گھر گھر جانے کیلئے تیار ہے ۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Apr 11, 2021 09:52 PM IST