உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دہلی حکومت بچوں کو اسکولوں میں پڑھائے گی حب الوطنی ، جانئے کیا ہے اس کا اصلی مقصد

    دہلی حکومت بچوں کو اسکولوں میں پڑھائے گی حب الوطنی ، جانئے کیا ہے اس کا اصلی مقصد

    دہلی حکومت بچوں کو اسکولوں میں پڑھائے گی حب الوطنی ، جانئے کیا ہے اس کا اصلی مقصد

    دہلی کے سرکاری اسکولوں کے بچے اب حب الوطنی سے بھرپور ہوں گے۔ 75 ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے آج حب الوطنی کے کورس کو ہری جھنڈی دکھاتے ہوئے کہا کہ ہم نے پچھلے 70 سالوں میں تمام مضامین پڑھائے ، لیکن حب الوطنی نہیں سکھائی۔

    • Share this:
    نئی دہلی : دہلی کے سرکاری اسکولوں کے بچے اب حب الوطنی سے بھرپور ہوں گے۔ 75 ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے آج حب الوطنی کے کورس کو ہری جھنڈی دکھاتے ہوئے کہا کہ ہم نے پچھلے 70 سالوں میں تمام مضامین پڑھائے ، لیکن حب الوطنی نہیں سکھائی۔ اب دہلی کے اسکولوں میں حب الوطنی کی تعلیم دی جائے گی۔ آئیے اب ہم ہندوستان کی آزادی کی 75 ویں سالگرہ کے موقع پر ہر روز آزادی کے جذبے کو منانے کا عہد کریں۔ دہلی کے سرکاری اسکولوں میں یوم آزادی منانا اب علامتی نہیں بلکہ حقیقی ہوگا۔ ہم نے پائلٹ کرتے ہوئے بہت کچھ سیکھا اور وقت کے ساتھ سیکھتے رہیں گے، اور بہتر ہوتے رہیں گے۔ اس کے ساتھ ہی نائب وزیر اعلی اور وزیر تعلیم منیش سسودیا نے کہا کہ ہم 'دیش پریم' کی اقدار کو روز مرہ کی زندگی کے ساتھ مربوط کرنا چاہتے ہیں، یہ حب الوطنی کے نصاب کا نچوڑ ہے۔ آزادی کی 75 ویں سالگرہ کے موقع پر، حب الوطنی دہلی کے سرکاری اسکولوں میں درس و تدریس کا بنیادی مرکز بن جائے گی۔

    اس سے قبل نائب وزیر اعلی منیش سسودیا کی قیادت میں ڈائریکٹوریٹ آف ایجوکیشن اور ایس سی ای آر ٹی کے سینئر عہدیداروں اور اساتذہ کی ایک ٹیم نے آج وزیر اعلی اروند کیجریوال سے ملاقات کی اور سرکاری اسکولوں میں محب وطن نصاب کے نفاذ پر تبادلہ خیال کیا۔ اس دوران وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے کہا کہ جب ہم نے دو سال پہلے شروع کیا تھا، تب میں نہیں جانتا تھا کہ یہ کیسے ہوگا اور کیسے ہوگا؟ یہ ایک متحرک اور گھومنے والا عمل ہے۔ ہم نے اسے آزماتے ہوئے بہت کچھ سیکھا ہے اور وقت گزرنے کے ساتھ اسے سیکھتے اور بہتر بناتے رہیں گے۔ اس کے ساتھ یہ بھی ضروری ہے کہ ہم مسلسل یہ دیکھیں کہ ہم بچوں کے اندر کتنی رفتار سے کام کرنے کے قابل ہیں، اس کا معروضی انداز میں جائزہ لینا بھی ضروری ہے۔ لہذا ہمیں تشخیص پر بھی توجہ دینی ہوگی۔ اس کا ایک ایسے عمل میں خیال رکھنا ہوگا جس کا منصفانہ اندازہ کیا جائے۔

    پوری ٹیم کو مبارکباد دیتے ہوئے وزیراعلیٰ نے کہا کہ آپ سب نے شاندار کام کیا ہے۔ پچھلے 70 سالوں میں ہم نے کیمسٹری، ریاضی اور طبیعیات کی تعلیم حاصل کی، لیکن حب الوطنی نہیں پڑھی، لیکن اب دہلی کے سرکاری اسکولوں میں حب الوطنی کی تعلیم دی جائے گی۔وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے ٹویٹ کیا ،’’ حب الوطنی کا نصاب دہلی کے اسکولوں میں آزادی کی 75 ویں سالگرہ پر نافذ کرنے کے لیے تیار ہے۔  بچوں کے ذہن میں ملک کے لیے محبت اور حب الوطنی انھیں ہماری آزادی کے چاہنے والوں کے خوابوں کا ہندوستان بنانے کے لیے تحریک دے گی ۔ تمام والدین، ​​بچوں اور ٹیم ایجوکیشن کو بہت بہت مبارکباد ۔ "پیٹریاٹک نصاب کا فریم ورک تین بنیادی اہداف پر مبنی ہے جو وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے شیئر کیے ہیں۔ اس نصاب کا وژن وزیراعلیٰ نے 2019 میں 73 ویں یوم آزادی کی تقریبات کے موقع پر شیئر کیا تھا ۔اس کے تین مقاصد ہیں ۔-

    1 ۔ طلبہ میں اپنے ملک کے لیے فخر کا جذبہ پیدا کرنا ۔

    2- ملک کے تئیں ذمہ داریوں کے بارے میں آگاہی پیدا کرنا ۔

    3- ملک کے لیے قربانیاں دینے کا عزم ۔

    محب وطن نصاب کمیٹی نے اساتذہ ، طلباء ، والدین ، ​​ماہرین تعلیم ، سول سوسائٹی تنظیموں کے ساتھ گزشتہ دو سالوں میں تفصیلی بات چیت اور مشاورت کے بعد نصاب کو ترتیب دیا، جسے 6 اگست 2021 کو ایس سی ای آر ٹی کی گورننگ کونسل نے منظور کیا۔ایس سی ای آر ٹی دہلی کے ڈائریکٹر نے آج وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال کو پیٹریاٹک کریکولم فریم ورک کی ایک کاپی پیش کی۔  اس دوران نائب وزیر اعلی منیش سسودیا ، ایجوکیشن سکریٹری ، ایجوکیشن ڈائریکٹر ، ایجوکیشن ایڈوائزر اور دہلی کے سرکاری اسکولوں کے اساتذہ موجود تھے ، جنہیں پیٹریاٹک نصاب کو حتمی شکل دینے کی ذمہ داری سونپی گئی تھی۔

    ٹیم نے پیٹریاٹک کریکولم فریم ورک کی نمایاں خصوصیات وزیراعلیٰ کو پیش کیں اور اس کے نفاذ کے منصوبے پر تبادلہ خیال کیا۔دہلی حکومت کے حب الوطنی کے نصابی فریم ورک کا مقصد آئینی اقدار کے احترام کا گہرا احساس پیدا کرنا اور اقدار اور اعمال کے درمیان فرق کو ختم کرنا ہے۔ نصاب قومی نصاب فریم ورک 2005 کی تعلیمی ہدایات اور بچوں پر مرکوز اور تنقیدی تدریس اور قومی نصاب فریم ورک 2020 کے نظریات کی پیروی کرتا ہے۔ یہ فریم ورک تسلیم کرتا ہے کہ طلبہ ہندوستانی جمہوریت اور آئین کے مختلف پہلوؤں کو اپنے موجودہ نصاب کے حصے کے طور پر سیکھتے ہیں۔ یہ فی الحال نصابی فریم ورک ، امتحانات کو سیکھنے اور جانچنے کے لیے تعلیمی مضامین رکھنے تک محدود ہیں ۔ ان کی روزمرہ کی زندگی میں مساوات اور برادرانہ جیسی اقدار پیدا کرنے کی گنجائش۔  ایک ہی وقت میں ، محب وطن نصاب ان اقدار کی گہری تفہیم پیدا کرنے اور اسے بچوں کے رویے کا حصہ بنانے کی کوشش کرتا ہے۔ لہذا ، حب الوطنی کے نصاب میں ، توجہ ان اقدار کو طلباء کی روزمرہ کی زندگی میں اپنانے پر ہے ، کتابوں تک محدود نہیں۔

    حب الوطنی کے نصابی فریم ورک کی بنیادی اقدار ، قابلیت اور طرز عمل کا ایک نمونہ ہے، تاکہ نصاب سے سیکھ کر طالب علم ملک کی جمہوری ثقافت کو بہتر طور پر سمجھ سکیں اور اسے اپنی زندگی میں اپنائیں۔نصاب کا مقصد طلباء میں اعتماد ، آگاہی ، آئینی اقدار کا احترام اور مسئلہ حل کرنے کی ذہنیت کو فروغ دینا اور انہیں چیلنجوں کا مقابلہ کرنے اور ملک کی ترقی کے لیے تبدیلی لانے کے لیے بااختیار بنانا ہے۔ حب الوطنی کے نصاب میں تین موضوعات ہیں ۔

    1۔  علم- آئینی اقدار ، ملک کی سالمیت اور تنوع کا علم ، جدوجہد آزادی ، ملک کی کامیابیاں ، سماجی مسائل وغیرہ ۔

    2 ۔ قدریں- دیانت، عاجزی ، ہمدردی ، ملک سے محبت اور احترام ، ہمدردی، قربانی وغیرہ ۔

    3 ۔ سلوک-ناانصافی کے خلاف آواز اٹھانا، سائنسی ذہنیت اور استدلال ، بطور شہری ذمہ داریاں وغیرہ۔

    حب الوطنی کا نصاب 5 بچوں پر مرکوز اور تنقیدی تدریسی عمل کے ذریعے نافذ کیا جا سکتا ہے جیسے کہ استاد اور طلباء کے درمیان کلاس روم بحث ، طلبہ کے درمیان بحث ، کلاس روم سرگرمی کے طور پر گروپ ورک، خاندان اور معاشرے کے ساتھ منسلک ہونے کے لیے ہوم ورک ، اور خود پر غور کرنا سکھایا جائے گا ۔
    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: