உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

     دہلی حکومت کا بڑا قدم: کابینہ نے فلم پالیسی کو دی منظوری، فلم سازوں کیلئے کروڑوں کی سبسڈی اور مراعات کا اعلان

    دہلی حکومت نے یورپ کے طرز  پر دہلی فلم پالیسی 2022 کو منظوری دی ہے

    دہلی حکومت نے یورپ کے طرز  پر دہلی فلم پالیسی 2022 کو منظوری دی ہے

     دہلی حکومت نے یورپ کے طرز  پر دہلی فلم پالیسی 2022 کو منظوری دی ہے۔ دہلی فلم پالیسی 2022 ریاست میں سیاحت کو راغب کرے گی اور ساتھ ہی دہلی میں بڑے پیمانے پر روزگار اور اقتصادی ترقی پیدا کرے گی۔  دہلی میں فلم پروڈکشن کے لیے کیجریوال حکومت 3 کروڑ روپے تک کی سبسڈی دے گی اور فلم انڈسٹری میں مقامی لوگوں کی خدمات حاصل کرنے کی بھی حوصلہ افزائی کرے گی۔

    • Share this:
    نئی دہلی: دہلی کو دنیا بھر میں فلم پروڈکشن کا مرکز بنانے اور عالمی سطح پر پہچان دلانے کے لیے وزیر اعلی اروند کیجریوال کی قیادت میں دہلی کابینہ نے دہلی فلم پالیسی film policy   کو منظوری دے دی ہے۔ اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا نے کہا دہلی فلم پالیسی 2022 ریاست میں سیاحت کو راغب کرے گی اور ساتھ ہی دہلی میں بڑے پیمانے پر روزگار اور اقتصادی ترقی پیدا کرے گی۔ دہلی میں فلم پروڈکشن کے لیے کیجریوال حکومت 3 کروڑ روپے تک کی سبسڈی دے گی اور فلم انڈسٹری میں مقامی لوگوں کی خدمات حاصل کرنے کی بھی حوصلہ افزائی کرے گی۔ دہلی میں جلد ہی اپنا ایک بین الاقوامی فلم فیسٹیول ہوگا اور دہلی فلم ایکسیلنس ایوارڈز بھی شروع کیے جائیں گے جس میں نہ صرف فلمی ستاروں بلکہ عملے کے ارکان کو بھی اعزاز سے نوازا جائے گا۔ اس کے ساتھ ہی کیجریوال حکومت ایک ای فلم کلیئرنس پورٹل بھی قائم کرے گی جہاں پروڈیوسر کو 15 دنوں کے اندر آن لائن فلم پروڈکشن کے لیے پولیس اور ڈی ڈی اے سمیت 25 سے زیادہ ایجنسیوں کی منظوری دی جائے گی۔ اس پالیسی کے تحت شروع کیے گئے دہلی فلم فنڈ سے فلم سازوں کو پروڈکشن کی لاگت کو کم کرنے میں مدد ملے گی اور انہیں دہلی فلم کارڈ سے مہمان نوازی کے شعبے میں بھاری رعایت بھی ملے گی۔

    پالیسی کی مدد سے، دہلی سلور اسکرین پر زیادہ کوریج کے ساتھ خود کو ایک برانڈ کے طور پر بھی قائم کرے گا اور دہلی کے شہریوں میں دہلی کی ثقافت، فن پر فخر کا احساس پیدا کرے گا۔ یہ پالیسی مہمان نوازی، سیاحت، ٹرانسپورٹ اور سنیما اور فنکاروں کی پوری دنیا کو اکٹھا کرے گی۔ اس پورے عمل میں دہلی ٹورازم اینڈ ٹرانسپورٹ ڈیولپمنٹ کارپوریشن (DTTDC) ریاست کے تمام اسٹیک ہولڈرز اور فلم پروڈکشن ایجنسیوں کے ساتھ تال میل میں نوڈل ایجنسی کے طور پر کام کرے گی۔ دہلی کابینہ کی میٹنگ جمعرات کو وزیر اعلی اروند کیجریوال کی قیادت میں ہوئی۔ جس میں کابینہ نے دہلی فلم پالیسی 2022 کو منظوری دے کر سیاحت کو فروغ دینے کے لیے ایک بڑا فیصلہ کیا ہے۔ پالیسی کے بارے میں بات کرتے ہوئے، نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا نے کہا، "دہلی میں سیاحت کے ذریعے جامع ترقی کے لیے، کابینہ نے آج دہلی فلم پالیسی 2022 کو منظوری دے دی ہے۔ یہ ایک ترقی پسند پالیسی ہے جو عالمی سطح پر فلم کے فروغ اور سیاحت کی پالیسیوں کا مطالعہ کرنے کے بعد بنائی گئی ہے تاکہ ملازمتوں کے مواقع پیدا کرنے، معیشت کے مختلف شعبوں کو فروغ دینے اور لوگوں میں فخر کا احساس پیدا کرنے میں مدد ملے گی۔

    دہلی فلم پالیسی کا مقصد
    دہلی کے ہر فرد کو فخر کے ساتھ دہلی سے جوڑنا دہلی کو پوری دنیا میں ایک عالمی برانڈ کے طور پر تسلیم کرنا۔ قومی اور بین الاقوامی سطح کے فلم پروڈیوسروں کو راغب کرکے دہلی کو فلمی دارالحکومت کے طور پر فروغ دینا• سیاحت کو فروغ دینا اور روزگار کے نئے مواقع پیدا کرنا، فلموں کے ذریعے دہلی کے آرٹ کلچر کو فروغ دینا۔  فلم پروڈیوسرز کو دفتر سے نہیں کیا جائے گا، سنگل ونڈو آن لائن کلیئرنس سسٹم سے شوٹنگ سے متعلق تمام منظوری مل جائے گی، 3 کروڑ روپے تک کی سبسڈی بھی ملے گی۔ فلم پروڈیوسروں کو راغب کرنے کے لیے کیجریوال حکومت سنگل ونڈو آن لائن کلیئرنس سسٹم تیار کرے گی۔ جہاں پروڈیوسر 15 دنوں کے اندر فلم کی شوٹنگ سے متعلق تمام منظوری آن لائن حاصل کر لیں گے۔ اگر پروڈیوسر کو 15 دنوں کے اندر کسی ایجنسی سے منظوری نہیں ملتی ہے، تو دہلی ٹورازم ڈپارٹمنٹ خود کو نوڈل ایجنسی کے طور پر منظوری دے گا۔ اگر کوئی پروڈیوسر 15 دن سے پہلے منظوری چاہتا ہے، تو اسے پریمیم ادا کرنا ہوگا۔ اس سے پہلے پروڈیوسرز کو 25 مختلف ایجنسیوں سے منظوری لینا پڑتی تھی۔

    اس کے ساتھ ہی کیجریوال حکومت نے کئی بین الاقوامی شوٹنگ لوکیشنز کا مطالعہ کرکے فلم کی برانڈنگ اور پروموشن کو سمجھنے کی کوشش کی ہے۔ جس کے تحت حکومت کی طرف سے دہلی میں فلم بنانے کے لیے فلم پروڈکشن کے اخراجات کے لیے پروڈیوسروں کو 3 کروڑ روپے تک کی سبسڈی دی جائے گی۔ اس کا فیصلہ پوائنٹ سسٹم کی بنیاد پر کیا جائے گا اور یہ دہلی میں فلم پروڈکشن کی کل لاگت کے 5 سے 25 فیصد کے درمیان ہوگا۔ فلم کے مقام، دہلی میں لوکیشن کی برانڈنگ، فلم کے عملے اور معاون عملے میں مقامی فنکاروں کی شمولیت، دہلی میں فلم کی پری پروڈکشن، پروڈکشن اور پوسٹ پروڈکشن کے دوران ہونے والے اخراجات کو مدنظر رکھتے ہوئے فلم کو پوائنٹس دیئے جائیں گے۔ اس کی بنیاد پر سبسڈی دی جائے گی۔ دہلی نے جرمنی اور جاپانی شہروں اور ماسکو کے ساتھ کئی سسٹر سٹی معاہدوں پر دستخط کیے ہیں تاکہ دہلی کو ان بڑے شہروں میں سے ایک بنایا جا سکے جہاں فلموں کی بڑے پیمانے پر شوٹنگ کی جاتی ہے۔ اس پالیسی کے تحت ایسے شہروں کے پروڈیوسرز کو بھی مناسب مراعات دی جائیں گی۔ اس کے علاوہ، کیجریوال حکومت نے دہلی فلم فنڈ کے لیے 50 کروڑ روپے مختص کیے ہیں، جس سے فلم کی تشہیر کے نقطہ نظر سے دہلی کو ایک قومی اور بین الاقوامی سیاحتی مقام کے طور پر برانڈ کرنے میں مدد ملے گی۔
    فلم پروڈیوسرز کو خصوصی فلم کارڈ ملے گا، محکمہ سیاحت سے متعلق مہمان نوازی کی خدمات میں رعایت ملے گی۔
    فلم پروڈیوسرز/پروڈکشن ایجنسیوں کو ایک 'دہلی فلم کارڈ' دیا جائے گا جس کی قیمت 1 لاکھ روپے ہوگی تاکہ خصوصی سودے اور پیکج دی جا سکیں۔ پالیسی کے تحت سیاحت اور مہمان نوازی کی کمپنیوں کو محکمہ سیاحت کے ساتھ شامل کیا جائے گا۔ دہلی فلم کارڈ رکھنے والوں کو دہلی کے اندر سفر، لاجسٹکس، ہوٹل وغیرہ جیسی سہولیات میں رعایت ملے گی۔

    دہلی فلم پالیسی 2022 کے فوائد
    دہلی فلم پالیسی 2022، دہلی میں، فلم انڈسٹری کے ماحولیاتی نظام کو مضبوط بنانے، فلم پروڈکشن اور اس سے منسلک شعبوں میں مصروف ہنر مند افرادی قوت کے لیے روزگار کے مواقع پیدا کرنے میں مدد کرے گی۔ اس پالیسی کے ذریعے دہلی کو قومی اور بین الاقوامی سطح پر پہچان ملے گی اور سیاحوں کی دہلی کی طرف کشش بڑھے گی، جس کے نتیجے میں دہلی میں سیاحت کو بھی فروغ ملے گا، جس سے دہلی کے ہوٹل، ریستوراں، مہمان نوازی کی صنعت کو بھی فائدہ پہنچے گا۔ روزگار کے نئے مواقع پیدا ہوں گے اور معیشت بہتر ہو گی۔
    دہلی بنے گا فلمی سیاحتی مقام، فلم شوٹنگ پروموشن سیل قائم کیا جائے گا۔

    دہلی کو فلمی سیاحتی مقام کے طور پر فروغ دینے کے لیے یہاں فلم پروڈکشن سے متعلق سہولیات اور بنیادی ڈھانچہ تیار کیا جائے گا تاکہ فلم پروڈکشن ایجنسیوں کو راغب کیا جاسکے۔ اس کے علاوہ، دہلی کو مختلف بین الاقوامی، قومی اور مقامی صنعتی پروگراموں اور فلمی شعبے کے ساتھ تقریبات اور اسی طرح کی دیگر تقریبات میں شرکت کے ذریعے فلم کی شوٹنگ کے لیے فروغ دیا جائے گا۔ دہلی میں فلم شوٹنگ پروموشن سیل قائم کیا جائے گا۔ اس کے علاوہ دہلی میں فلم پروڈکشن کو فروغ دینے کے لیے ایک ڈیولپمنٹ سیل اور فلم ایڈوائزری باڈی بھی بنائی جائے گی۔ یہاں دہلی ٹورازم اینڈ ٹرانسپورٹ ڈیولپمنٹ کارپوریشن (DTTDC) ریاست کے تمام اسٹیک ہولڈرز اور فلم پروڈکشن ایجنسیوں کے ساتھ تال میل میں نوڈل ایجنسی کے طور پر کام کرے گی۔ فلم فیسیلیٹیشن کمیٹی میں اے ایس آئی، سی پی ڈبلیو ڈی، ڈی ڈی اے، ڈی ٹی سی، ڈی ایم آر سی، ڈائل، محکمہ ماحولیات اور جنگلات، ڈی ٹی سی، ڈی سی پی (لا اینڈ آرڈر)، ڈی سی پی (ٹریفک)، این ڈی ایم سی، ساؤتھ ایم سی ڈی، نارتھ ایم سی ڈی، ایسٹ ایم سی ڈی، پی ڈبلیو ڈی، ایس اے آئی شامل ہیں۔ وغیرہ افسران شریک ہوں گے۔ فلم ڈویلپمنٹ سیل میں فلمساز، ہدایت کار، اداکار شامل ہوں گے۔
    دہلی انٹرنیشنل فلم فیسٹیول منعقد کرے گا: دہلی فلم ایکسیلنس ایوارڈ
    دہلی میں جلد ہی اپنا ایک بین الاقوامی فلم فیسٹیول ہوگا اور دہلی فلم ایکسیلنس ایوارڈز بھی شروع کیے جائیں گے جس میں نہ صرف فلمی ستاروں بلکہ عملے کے ارکان کو بھی اعزاز سے نوازا جائے گا۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: