اپنا ضلع منتخب کریں۔

    دہلی ایشیا کے 10 آلودہ ترین شہروں میں شامل نہیں، سی ایم کیجریوال نے کہا – ہم نے سخت محنت کی

    Youtube Video

    کیجریوال نے اپنے ٹویٹ میں مزید لکھا کہ کچھ سال پہلے دہلی دنیا کا سب سے آلودہ شہر تھا، اب نہیں ہے! حالانکہ انہوں نے کہا کہ ابھی بہت طویل سفر طے کرنا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      نئی دہلی. دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے پیر کو دعویٰ کیا کہ ایشیا کے 10 آلودہ ترین شہروں میں سے آٹھ کا تعلق ہندوستان سے ہے اور دہلی اس فہرست میں نہیں ہے۔ ایک رپورٹ کا حوالہ دیتے ہوئے انہوں نے دعویٰ کیا کہ کچھ سال پہلے دہلی کو دنیا کے آلودہ ترین شہروں میں سے ایک مانا جاتا تھا۔ لیکن اب ایسا نہیں ہے۔ وزیر اعلیٰ نے ٹوئٹر پر ایک میڈیا رپورٹ پوسٹ کرتے ہوئے لکھا کہ ایشیا کے 10 آلودہ ترین شہروں میں سے 8 کا تعلق ہندوستان سے ہے اور دہلی اس فہرست میں نہیں ہے۔

      خبر رساں ایجنسی پی ٹی آئی کے مطابق کیجریوال نے اپنے ٹویٹ میں مزید لکھا کہ کچھ سال پہلے دہلی دنیا کا سب سے آلودہ شہر تھا، اب نہیں ہے! حالانکہ انہوں نے کہا کہ ابھی بہت طویل سفر طے کرنا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ دہلی کے لوگوں نے بہت محنت کی ہے۔ آج ہم بہت بہتر ہو چکے ہیں اور بہتری کے لیے ابھی بہت طویل سفر طے کرنا ہے۔ ہم محنت جاری رکھیں گے تاکہ ہم دنیا کے بہترین شہروں میں شامل ہو سکیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ ہم دہلی کو دنیا کا بہترین شہر بنانے کے لیے پرعزم ہیں۔





      پی ایم مودی نے کہا، کارگل میں فوج نے دہشت گردی کا فن کچلا تھا، وہ دیوالی آج بھی یاد ہے

      ارشدیپ سنگھ کی ماں بیٹے کو گیندبازی کرتے ہوئے نہیں دیکھتی، وجہ جان کر آپ سبھی کریں گے سلام

      اسی وقت، دہلی کی ہوا کا معیار پیر کی صبح 6 بجے ایئر کوالٹی انڈیکس (AQI) کے ساتھ 'انتہائی خراب' زمرے میں پہنچ گیا ہے۔ اعداد و شمار کے مطابق، شہر کے 35 میں سے 19 مانیٹرنگ سٹیشنوں نے 'انتہائی خراب' کیٹیگری میں ہوا کا معیار ریکارڈ کیا۔ جبکہ آنند وہار کے ایک اسٹیشن نے 'سخت' آلودگی کی سطح کی اطلاع دی۔ جبکہ غازی آباد کا AQI 300، نوئیڈا کا 299، گریٹر نوئیڈا کا 282، گروگرام کا 249 اور فرید آباد کا 248 تھا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: