உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Delhi Night Curfew: دہلی میں نائٹ کرفیو ہٹایاجائےگا، 1اپریل سےاسکول ہوں گےشروع

    دہلی میں نائٹ کرفیو میں راحت مل سکتی ہے۔

    دہلی میں نائٹ کرفیو میں راحت مل سکتی ہے۔

    محکمہ صحت کے اعداد و شمار کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں میں دہلی میں 556 مثبت کیسز اور مثبتیت کی شرح 1.1 فیصد درج کی گئی ہے۔ دہلی میں بھی کووڈ۔19 سے متعلق چھ اموات ریکارڈ کی گئیں۔ لیفٹیننٹ گورنر انیل بیجل کی صدارت میں ہونے والی میٹنگ میں احتیاطی تدابیر کے ساتھ ساتھ ویکسینیشن پر بھی زور دیا گیا۔

    • Share this:
      دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال (Arvind Kejriwal) نے جمعہ کو اعلان کیا کہ قومی دارالحکومت دہلی میں عائد کورونا وائرس پابندیوں کو ختم کیا جا رہا ہے۔ انہوں نے ٹویٹر پر کہا کہ تمام اسکول 1 اپریل 2022 سے مکمل طور پر آف لائن کام کریں گے۔ تمام پابندیاں ختم ہوجانے کے بعد رات کا کرفیو نہیں ہوگا لیکن دہلی ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی (DDMA) نئے رہنما خطوط کا ایک سیٹ جاری کرے گی یا نہیں اس بارے میں ابھی تک کوئی وضاحت نہیں ہے۔

      تاہم کیجریوال نے خبردار کیا کہ لوگوں کو کوویڈ پروٹوکال کی پیروی جاری رکھنی چاہیے کیونکہ حکومت سخت نظر رکھے گی۔ انہوں نے مزید کہا کہ ماسک نہ پہننے پر عائد جرمانہ کو کم کر کے 500 روپے کر دیا گیا ہے۔ دہلی کے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ یہ فیصلہ ڈی ڈی ایم اے نے ایک میٹنگ میں کیا ہے۔ روزانہ کووڈ 19 کیسز اور مثبتیت کی شرح 1 فیصد یا اس سے کم ہونے کے پیش نظر اس طرح کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ امکان ہے کہ کووڈ۔19 پابندیاں اگلے ہفتے 28 فروری 2022 سے ہٹا دی جائیں گی۔

      انہوں نے کہا کہ پابندیاں ہٹائی جارہی ہیں کیونکہ کووڈ۔19 کی صورتحال میں بہتری آئی ہے اور لوگوں کو ملازمتوں میں کمی کی وجہ سے معاشی مشکلات کا سامنا ہے۔ کیجریوال نے ٹویٹ کیا کہ ڈی ڈی ایم اے تمام پابندیوں کو واپس لے لیتا ہے کیونکہ حالات میں بہتری آتی ہے اور لوگوں کو ملازمتوں کے نقصان کی وجہ سے مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ یکم اپریل سے اسکول مکمل طور پر آف لائن کام کریں گے۔ ماسک نہ پہننے پر جرمانے کی رقم 500 روپے کر دی گئی ہے۔ حکومت سخت نظر رکھے گی۔‘‘

      یہاں کچھ کووڈ پابندیاں کے ضمن میں معلومات پیش ہیں جو نئے حکم کے نافذ ہونے کے بعد دہلی میں ہٹا دی جائیں گی:

      1. رات کا کرفیو نافذ نہیں ہوگا۔

      2. بازاروں کو رات 10 بجے تک کھلا رہنے کی اجازت ہوگی اور کھانے پینے کی جگہیں، بارز اور سینما گھر 100 فیصد بیٹھنے کی گنجائش پر کام کر سکتے ہیں۔

      3. کووڈ-مناسب رویے کی خلاف ورزی پر جرمانہ عائد کیے جائیں گے۔ جس میں سماجی دوری کا مشاہدہ نہ کرنے پر 2,000 روپے سے کم کر کے 500 روپے کر دیا جائے گا۔

      محکمہ صحت کے اعداد و شمار کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں میں دہلی میں 556 مثبت کیسز اور مثبتیت کی شرح 1.1 فیصد درج کی گئی ہے۔ دہلی میں بھی کووڈ۔19 سے متعلق چھ اموات ریکارڈ کی گئیں۔ لیفٹیننٹ گورنر انیل بیجل کی صدارت میں ہونے والی میٹنگ میں احتیاطی تدابیر کے ساتھ ساتھ ویکسینیشن پر بھی زور دیا گیا۔

      تاجروں اور سیاسی جماعتوں نے ڈی ڈی ایم اے سے بقیہ پابندیاں اٹھانے کو کہا تھا کیونکہ کوویڈ 19 کے کیسز کم ہو رہے تھے اور مثبت شرح 1 فیصد سے کم تھی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: