ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

دہلی کے مولانا آزاد انسٹی ٹیوٹ آف ڈینٹل سائنسز کو ملا ملک میں اول مقام

مولانا آزاد انسٹی ٹیوٹ آف ڈینٹل سائنسز کو ملک کے سرکاری اور نجی ڈینٹل اداروں میں ڈینٹل کے بہترین انسٹی ٹیوٹ کے طور پر پہلے نمبر پر رکھا گیا ہے۔ معروف میڈیا انسٹی ٹیوٹ کے ذریعہ کئے گئے آزاد سروے میں انسٹی ٹیوٹ کو پہلے نمبر پر رکھا گیا ہے ۔

  • Share this:
دہلی کے مولانا آزاد انسٹی ٹیوٹ آف ڈینٹل سائنسز کو ملا ملک میں اول مقام
وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ پچھلے چھ سالوں میں عام آدمی پارٹی کی حکومت نے صحت کے بنیادی ڈھانچے میں بہت زیادہ سرمایہ کاری کی ہے

نئی دہلی :  مولانا آزاد انسٹی ٹیوٹ آف ڈینٹل سائنسز کو ملک کے سرکاری اور نجی ڈینٹل  اداروں میں ڈینٹل کے بہترین انسٹی ٹیوٹ کے طور پر پہلے نمبر پر رکھا گیا ہے۔ معروف میڈیا انسٹی ٹیوٹ کے ذریعہ کئے گئے آزاد سروے میں انسٹی ٹیوٹ کو پہلے نمبر پر رکھا گیا ہے ۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ پچھلے چھ سالوں میں عام آدمی پارٹی کی حکومت نے صحت کے بنیادی ڈھانچے میں بہت زیادہ سرمایہ کاری کی ہے ۔ اس کے نتیجے میں دہلی کے سرکاری اسپتال آج نجی اسپتالوں سے بہتر ہیں ۔ آج پوری دنیا میں دہلی کے سرکاری صحت کے انفراسٹرکچر کی بات ہورہی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ مولانا آزاد انسٹی ٹیوٹ آف ڈینٹل سائنسز ڈینٹل کالج میں پہلے نمبر پر ہے ۔ اب لوگوں کا سرکاری نظام پر اعتماد بڑھ گیا ہے۔


مولانا آزاد انسٹی ٹیوٹ آف ڈینٹل سائنسز کا خیال ہے کہ پہلی پوزیشن حاصل کرنا خود میں ایک بڑی کامیابی ہے ۔ دہلی حکومت کے لئے ایک قابل ذکر کارنامہ ہے ۔ یہاں تک کہ کووڈ 19 وبائی بیماری کے دوران بھی انسٹی ٹیوٹ بغیر کسی تعطل کے کام کررہا تھا ۔ مولانا آزاد ڈینٹل انسٹی ٹیوٹ نے وبائی اور نازک حالات کے دوران دہلی کے شہریوں کی جوش و ولولہ کے ساتھ خدمات انجام دینے اور انسٹی ٹیوٹ کو نئی بلندیوں پر لے جانے کا وعدہ کیا ہے ۔


اس کامیابی پر میڈیا کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے دہلی کے وزیر صحت ستیندر جین نے کہا کہ یہ واقعتا ہمارے لئے ایک فخر کا لمحہ ہے۔ اس سے MAIDS کی انتھک محنت اور دہلی حکومت کے ساتھ مل کر کام کرنے کا پتہ چلتا ہے۔ انسٹی ٹیوٹ وبائی امراض کے بحران میں دہلی کے عوام کی بہتری کے لئے کام کر رہا ہے۔ انسٹی ٹیوٹ کے تمام اساتذہ ، عملہ اور صحت کے کارکنان کو ان کے مستقل کام کے لئے اظہار تشکر کرنا چاہئے۔


وزیر صحت ستیندر جین نے کہا کہ دہلی حکومت جنگی بنیادوں پر طبی انفراسٹرکچر کو بہتر بنانے کے لئے مستقل طور پر کام کر رہی ہے ۔ تاکہ دہلی آگے چیلنجوں کے لئے بہتر طور پر تیار ہوسکے ۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Jul 02, 2021 11:35 PM IST