உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دہلی میں جلد ملے گی الیکٹرانک گاڑیوں کو چارجنگ اور بیٹری سوئپنگ سہولت

    کیجریوال حکومت  Arvind Kejriwal Delhi  نے دہلی میں الیکٹرک گاڑیوں کو فروغ دینے کے لیے چارجنگ اور بیٹری سوئپنگ اسٹیشن قائم کرنے کے لیے سی ای ایس ایل کے ساتھ معاہدہ کیا۔ دہلی کے وزیر انسپورٹ کیلاش گہلوت نے اس سمت میں قدم اٹھایا ہے۔

    کیجریوال حکومت Arvind Kejriwal Delhi نے دہلی میں الیکٹرک گاڑیوں کو فروغ دینے کے لیے چارجنگ اور بیٹری سوئپنگ اسٹیشن قائم کرنے کے لیے سی ای ایس ایل کے ساتھ معاہدہ کیا۔ دہلی کے وزیر انسپورٹ کیلاش گہلوت نے اس سمت میں قدم اٹھایا ہے۔

    کیجریوال حکومت Arvind Kejriwal Delhi نے دہلی میں الیکٹرک گاڑیوں کو فروغ دینے کے لیے چارجنگ اور بیٹری سوئپنگ اسٹیشن قائم کرنے کے لیے سی ای ایس ایل کے ساتھ معاہدہ کیا۔ دہلی کے وزیر انسپورٹ کیلاش گہلوت نے اس سمت میں قدم اٹھایا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
    کیجریوال حکومت نے آج ای ای ایس ایل کی ذیلی کمپنی سی ای ایس ایل کے ساتھ دہلی میں الیکٹرک گاڑیوں Electric Vehicles کو فروغ دینے کے لیے چارجنگ اور بیٹری سوئپنگ اسٹیشن قائم کرنے کے لیے ایک معاہدے پر دستخط کیے۔ دہلی ٹرانسپورٹ کارپوریشن (ڈی ٹی سی) نے کنورجنس انرجی سروسز لمیٹڈ (سی ای ایس ایل) کے ساتھ اپنی زمین پر الیکٹرک چارجنگ سٹیشن اور بیٹری سوئپنگ اسٹیشن قائم کرنے کے لیے یہ معاہدہ کیا۔ معاہدے پر ڈی ٹی سی کے منیجنگ ڈائریکٹر وجئے کمار بیدھوڑی اور سی ای ایس ایل کے چیئرمین سوربھ کمار نے دہلی کے وزیر ٹرانسپورٹ کیلاش گہلوت کی موجودگی میں دستخط کیے۔ کنورجنس انرجی سروسز لمیٹڈ (سی ای ایس ایل) انرجی ایفیشنسی سروسز لمیٹڈ (ای ای ایس ایل) کی ایک ذیلی کمپنی ہے جو کہ وزارت توانائی ، حکومت ہند کے ماتحت پبلک سیکٹر کمپنیوں کا مشترکہ منصوبہ ہے۔

    ایم او یو پر دستخط کیے گئے کے مطابق ، ای ای ایس ایل نے اپنی ذیلی تنظیم سی ای ایس ایل کے ذریعے چارجنگ یونٹس اور متعلقہ انفراسٹرکچر خریدنے ، انسٹال کرنے ، چلانے اور برقرار رکھنے پر رضامندی ظاہر کی ہے۔ جگہ کے استعمال کے چارجز سی ای ایس ایل ماہانہ بنیاد پر ڈی ٹی سی کو 1 روپے فی کلو واٹ فی گھنٹہ کی شرح سے ادا کرے گا۔ اگر رعایت کار کی طرف سے مطلوبہ جگہ 3 ECS (مساوی کار اسپیس) سے زیادہ ہے تو 2000 روپے فی ECS فی مہینہ اضافی ادا کرنا پڑے گا۔ ابتدائی طور پر اس معاہدے کی مدت 10 سال ہے۔

    شرائط و ضوابط کے مطابق ، CESL فوری طور پر کام شروع کرے گا اور اگلے 4 ماہ میں تمام اسٹیشنوں کی تنصیب مکمل کرنے کی کوشش کرے گا۔دوارکا سیکٹر 8 ، دوارکا سیکٹر 2 ڈپو ، مہرولی ٹرمینل ، نہرو پلیس ٹرمینل ، اوکھلا CW-II ، سکھدیو وہار ڈپو اور کالکاجی ڈپو میں پبلک الیکٹرک وہیکل چارجنگ اسٹیشنز اور بیٹریاں تبدیل قائم کیا جا رہا ہے. ان 7 مقامات میں سے ہر ایک میں کل 6 چارجنگ پوائنٹس ہوں گے جن میں سے تین دو پہیوں اور تین پہیوں کے لیے ہوں گے اور تین چار پہیوں کے لیے۔

    ایک بار انسٹال ہونے کے بعد ، یہ مقامات ان کے اصل وقت کے مقام اور چارجنگ پوائنٹس کی دستیابی کے ساتھ دہلی حکومت کی ون دہلی ایپ پر بھی دستیاب ہوں گے۔ اس کے ذریعے CESL کاربن فوٹ پرنٹ کو بھی کم کرے گا اور جہاں بھی ممکن ہو ، شمسی چھت اور بیٹری اسٹوریج سسٹم (بی ایس ایس) کو چارجنگ انفراسٹرکچر کی تنصیب کے ساتھ مربوط کرے گا ، تاکہ قابل تجدید توانائی کو چارجنگ اسٹیشنوں کو بجلی بنانے کے لیے استعمال کیا جا سکے۔وزیر ٹرانسپورٹ کیلاش گہلوت نے کہا کہ وزیر اعلی اروند کیجریوال کی قیادت میں دہلی ملک میں برقی گاڑیوں کو فروغ دینے میں پیشگی کردار ادا کر رہی ہے۔ ہمیں یہ بتاتے ہوئے خوشی ہو رہی ہے کہ CESL کے ساتھ یہ شراکت داری حکومت کو DTC کی زمین اور ڈپو کو دہلی میں چارجنگ انفراسٹرکچر اور EV ماحولیاتی نظام کو بڑھانے اور بہتر بنانے کے قابل بناتی ہے۔ ہم کاربن کے اثرات کو مؤثر طریقے سے کم کرنے کے لیے ان چارجنگ اسٹیشنوں کو طاقت دینے کے لیے مختلف غیر آلودگی پھیلانے والے ذرائع استعمال کرنے میں بھی مصروف ہیں۔
    Published by:Sana Naeem
    First published: