உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Supertech Twin Towers: ان اہلکاروں سے ملیں جو سپرٹیک کے جڑواں ٹاورز کو کریں گے منہدم

    مارتھینس بوتھا چیف سیفٹی آفیسر اور دھماکے کوآرڈینیٹر ہیں۔

    مارتھینس بوتھا چیف سیفٹی آفیسر اور دھماکے کوآرڈینیٹر ہیں۔

    کیون سمٹ ٹوئن ٹاورز کے سینئر سائٹ مینیجر ہیں۔ اصل میں وہ ایک سول انجینئر ہیں۔ سمٹ ایک پیٹرو کیمیکل پلانٹ کو نیچے آتے دیکھ کر حیران ہو گئے تھے۔ انھوں نے جیٹ ڈیمولیشنز میں 2012 میں شمولیت اختیار کی۔ Supertech Twin Towers

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jammu | Mumbai | Karnataka | Hyderabad | Assam
    • Share this:
      Supertech Twin Towers: نوئیڈا میں واقع سپرٹیک کی 32 منزلہ عمارتیں سیان اور ایپیکس کو جڑواں ٹاورز کہا جاتا ہے۔ اب اسے 28 اگست کو منہدم کیا جائے گا۔ یہ ہندوستان میں اب تک کا سب سے بڑا مسمار کرنے کا منصوبہ ہے۔ اس خطرناک کارنامے کی منصوبہ بندی مکمل ہوچکی ہے اور اسے ایڈیفائس ایجینئرنگ (Edifice Engineering) اور ان کے جنوبی افریقی شراکت دار جیٹ ڈیمولیشنس (Jet Demolitions) کے ذریعے انجام دیا جائے گا۔ اس کام کے لیے کون کون لوگ شریک ہیں، اس پر تفصیلی رپورٹ پیش ہے۔

      الیاس نتھیدی

      اس نے تمام مسمار کرنے والی مشینوں میں مہارت حاصل کی ہے۔ ہندوستان ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق ایک بھی مسمار کرنے والی مشین نہیں ہے جسے نتھیدی کام نہیں کر سکتی۔

       

      یو ایس پی: یہ وہ شخص ہے جس نے آخری ملی گرام تک یہ فیصلہ کیا کہ عمارتوں کی لمبائی اور چوڑائی میں 9000 سے زیادہ سوراخوں میں کتنا اور کس قسم کا دھماکہ خیز مواد ڈالا جائے گا۔ یہ پیدل ہی 32 منزلوں پر چڑھ جائیں گے۔

       

      مارتھینس بوتھا

      وہ چیف سیفٹی آفیسر اور دھماکے کوآرڈینیٹر ہیں۔ مسماری کے مقامات پر حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے وہی ذمہ دار ہے۔

      ایان ایہلرز

      ایان ایہلرز گروپ کے نامزد فوٹوگرافر، ویڈیو گرافر اور ویڈیو ایڈیٹر ہیں۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ وہ فیصلہ کرنے والا ہے کہ کب اور کیسے فوٹو گرافی شروع کیا جائے گا۔

      کیون سمٹ

      کیون سمٹ ٹوئن ٹاورز کے سینئر سائٹ مینیجر ہیں۔ اصل میں وہ ایک سول انجینئر ہیں۔ سمٹ ایک پیٹرو کیمیکل پلانٹ کو نیچے آتے دیکھ کر حیران ہو گئے تھے۔ انھوں نے جیٹ ڈیمولیشنز میں 2012 میں شمولیت اختیار کی۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      چچا جو

      انھیں لوگ پیار سے چچا جو کے نام سے پکارتے ہیں۔ اس کا دیا ہوا نام جوزف رابرٹ برنک مین (Joseph Robert Brinkkman) ہے۔ 62 سالہ شخص لفظی طور اس آپریشن کے سربراہ اور 'ماسٹر بلاسٹر' ہیں۔ وہ 1980 کی دہائی میں اپنی اہلیہ کے ساتھ امریکہ سے جنوبی افریقہ چلا گئے تھے اور 1994 میں جیٹ ڈیمولیشنز کا آغاز کیا۔

       
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: