உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Droupadi Murmu: ہندوستان کی نو منتخب صدر دروپدی مرمو آج لیں گی حلف، جانیے تفصیلات

    Youtube Video

    دروپدی مرمو اپوزیشن کے امیدوار یشونت سنہا (Yashwant Sinha) کو شکست دے کر 64 فیصد ووٹ حاصل کرنے کے بعد منتخب ہوئیں۔ صدر رام ناتھ کووند (Ram Nath Kovind) کی میعاد اتوار 24 جولائی 2022 کو ختم ہو رہی ہے۔ انہوں نے 2017 میں ہندوستان کے 14ویں صدر کے طور پر حلف لیا۔

    • Share this:
      ہفتہ کا آغاز ہندوستان کی منتخب صدر دروپدی مرمو (Droupadi Murmu) کے آج یعنی 25 جولائی 2022 کو حلف اٹھانے سے ہوگا۔ وہ ہندوستان کی 15ویں صدر بننے والی پہلی قبائلی خاتون ہوں گی۔ دروپدی مرمو اپوزیشن کے امیدوار یشونت سنہا (Yashwant Sinha) کو شکست دے کر 64 فیصد ووٹ حاصل کرنے کے بعد منتخب ہوئیں۔ صدر رام ناتھ کووند (Ram Nath Kovind) کی میعاد اتوار 24 جولائی 2022 کو ختم ہو رہی ہے۔ انہوں نے 2017 میں ہندوستان کے 14ویں صدر کے طور پر حلف لیا۔

      حلف برداری کی تقریب کے بارے میں تمام تفصیلات یہاں پیش ہیں:

      25 جولائی کے لیے وسیع انتظامات کیے گئے ہیں۔ صدر کے سیکریٹریٹ کی طرف سے جاری کردہ ایک تفصیلی پروگرام کے مطابق اس طرح دن شروع ہوگا:

      صبح 9:17 بجے: سبکدوش ہونے والے صدر رام ناتھ کووند اپنے اپارٹمنٹ کمیٹی روم کاویری سے نکلیں گے اور صبح 9.20 تک مرمر وہاں پہنچ جائے گی۔

      صبح 9:22 بجے: صدر منتخب دروپدی مرمو نارتھ کورٹ میں پہنچیں گی۔ صدر کا ایڈ ڈی کیمپ (ADC) ان کا استقبال کرے گا۔ اس کے بعد وہ کمیٹی روم کاویری کی طرف بڑھیں گی جہاں صدر کووند ان کا استقبال کریں گے۔

      صبح 9:37 بجے: صدر کے ملٹری سیکرٹری (MSP) صحن میں آئیں گے۔ وہ صدر کے باڈی گارڈ (PBG) سے سلامی لیں گے۔

      صبح 9:42 بجے: صدر کووند اور صدر منتخب دروپدی مرمو دونوں ہی کمیٹی روم 'کاویری' سے دربار ہال کے لیے نکلیں گے۔ دربار ہال میں ایک جلوس نکلے گا جو شمالی جانب سے راشٹرپتی بھون کے فوئر پر نندی بیل کے مجسمے کو اسکرٹ کرے گا۔ اس کے بعد جلوس دربار ہال کی سیڑھیوں سے اتر کر صحن کے سلامی ڈائس پر پہنچے گا۔ صدر اور منتخب صدر دونوں پھر ڈائس پر پوزیشن لیں گے۔ مؤخر الذکر دائیں طرف کھڑا ہوگا۔

      صبح 9:49 بجے: صدر کے باڈی گارڈ کی طرف سے قومی سلامی پیش کی جائے گی۔ صدر کووند سلامی لیں گے۔ اس کے بعد صدر کی لیموزین سلیوٹنگ ڈائس کے قریب آئے گی اور سبکدوش ہونے والے صدر داخلی دروازے سے پچھلی نشست پر بیٹھیں گے جو ڈائس کی طرف ہوگی۔

      صبح 9:50 بجے: صدر کی لیموزین کو پی بی جی کے ذریعے لے جایا جائے گا جب یہ پارلیمنٹ ہاؤس کے گیٹ 5 کی طرف بڑھے گی۔

      جے پور کالم کے جنوبی حصے میں، 6 سکھ روانگی کے لیے پہرے دار ہوں گے۔

      پورے روٹ پر تینوں سروسز کے اہلکار ہتھیاروں کے ساتھ قطار میں کھڑے ہوں گے اور وی وی آئی پیز کے گزرتے ہی وہ ہتھیار پیش کریں گے۔

      یہ راستہ راشٹرپتی بھون کے مین گیٹ سے شروع ہوگا اور وہاں سے سینٹرل وسٹا، پھر پارلیمنٹ ہاؤس کے آئرن گیٹ 7 کی طرف بڑھے گا۔ پارلیمنٹ ہاؤس کے گیٹ نمبر 5 پر پہنچنے سے پہلے وہ عمارت کے گیٹ نمبر 10، 9،8، 7، 6 سے گزریں گے۔

      صبح 9:50 بجے: خاتون اول اس کے بعد نارتھ کورٹ سے پارلیمنٹ کے سینٹرل ہال کے لیے روانہ ہوں گی۔

      صبح 10:03 بجے: موجودہ کووند اور صدر منتخب پارلیمنٹ ہاؤس پہنچیں گے اور گیٹ نمبر 5 پر اتریں گے جہاں ان دونوں کا استقبال راجیہ سبھا کی چیئرپرسن، لوک سبھا کی چیئرپرسن اور چیف جسٹس آف انڈیا (CJI) کریں گے۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      صبح 10:05 بجے: پورا صدارتی جلوس پھر پارلیمنٹ کے سینٹرل ہال کی طرف بڑھے گا۔
      یہ بھی پڑھیں:

      صبح 10:11 بجے: سنٹرل ہال پہنچنے پر ہوم سکریٹری پھر صدر کووند سے الیکشن کمیشن سے مکتوب پڑھنے کی اجازت کی درخواست کریں گے۔ اس کے بعد، وہ مواصلت جو منتخب صدر کے نام کی نشاندہی کرتی ہے پڑھ کر سنائی جائے گی۔

      صبح 10:35 بجے: نئے صدر اس کے بعد ہوم سیکرٹری کی تقریب کو ختم کرنے کی درخواست کو منظوری دیں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: